Uppenbarligen två testosteronstinna anabolapumpade WT-patrask från Trollhättan som inte klarade av en tillrättavisning från en medelålders reko farsa. Att de diggar epadunk och nya frk snusk är ingen högoddsare.
Lås in dem och kasta bort nyckeln samt be en bön för att tjejen blir psykiskt ok igen.
Jag vill gärna vara den som säger det,och jag tänker vara den som säger det: vad var det jag sa?
Du och NWT kan kyssa min högra kula, helt uppenbart att NWT ljuger och ni är trovärdiga som en påse hundskit.
Mattias ville ta dottern i försvar som tidigare fått ovälkomna närmanden från en av männen, berättar dottern. Hon såg hur de två männen och hennes pappa slogs och till slut föll Mattias till marken.
Dessa två killar (som eventuellt går på anabola enl uppgift i tråd), om det är just dom två som är anhållna:
Som 20-åring, kanske på anabola och med en fylla - under ett helgäventyr i en annan stad. Så slår det helt slint. Fem starköl innanför västen skapar ett rus av testoaggressioner.
Tjafs och ordbyte som övergick i slag. Och slag. Tills offret föll.
Så ung och dum. Mycket mycket dum
Men den ångesten nu. Att inse att man har slagit en annan människa - till döds.
(ovan är spekulationer över ett scenario)
Nu låter du som att du försvarar de. Så fort det rör sig om svennar så är det ursäkter som ADHD psykisk ohälsa droger osv. Det är aldrig hårda ord som om invandrarna!
Oj så tyst de blev på alla som skrek ” utvisa, döda dem, rösta rätt osv ”. Jag tycker oavsett om de var svenskar eller invandrare att det är helt förjävligt vad som har hänt.
Nu låter du som att du försvarar de. Så fort det rör sig om svennar så är det ursäkter som ADHD psykisk ohälsa droger osv.
Nej. Försvarar inte.
Sekulerar över framförallt vad som skulle kunna ha utlöst att en av dom (bägge?) slog och slog tills en annan människa dör. Utifrån uppgiften om anabola.
Spekulationen har inget med själva skuldfrågan (vilken vi - även jag - nog kommer diskutera mycket framöver) att göra.
Citat:
Ursprungligen postat av Richmoney
Det är aldrig hårda ord som om invandrarna!
Jag håller mig gärna utanför all tjafs om invandrare och svenskar.
Är intreserad av brottet, gärningsmännen (självklart brottoffret och anhöriga). Försöker förstå vad som gått snett. Därav min högst hypotetiska spekulation över dygnet där minst en av killarna slår ihjäl en annan människa.
Edit: Det kanske förvånar i tråden, att man är intresserad av själva brottet.
Inte av frågan om etnicitet. Den frågan kan hanteras på andra ställen enligt mig.
Sen om vissa bara vill fördöma så är det upp till den som diskuterar så. Jag reflekterar gärna över vad som fått en person att hamna där den hamnar. Oturligt råkade det här brottet hamna i en tråd präglat av fördomar både gentemot brottslingar och gentemot andra användare. Det kletet vill jag inte ha på mig.
Senast redigerad av To.Ivrig 2026-09-01 kl. 23:29.
Anledning: tillägg