Citat:
Ursprungligen postat av
13stryket
Du kan läsa det fetmarkerade DU skrev.
Och jag har FUP från Mantorp. visa gärna var "DNA från flera och släkt" användes .
Jag vet precis hur Edvin gyllensvaan blev gripen och det var inte via "DNA från flera och släkt"
Du kallar mig pinsam och att fel borde vara mitt mellannamn pga en kort paralell mellan tre fall. Du skriver att jag tillför något till tråden.
Sedan drar du fram alla detaljer du kan hitta som inte överensstämmer. Det var inte dem jag var ute efter, det var de gemensamma nämnarna - enbart. Och det finns en del som jag anser intressanta.
Vad gäller topsning i Mantorpsfallet så planefade polisen topsa en hel massa personer 1500 st - i BO's och GM's omkrets, vilket innebar DNA från massor av människor. Nu behövdes det inte topsas fler än ca 300 stycken innan svaret kom. Jag måste säga att jag faktiskt inte vet vilka dessa 300 var och vilken ställning de hade till Edvin. Men det kanske du vet?
Kan du förklara för mig varför du går ut med -- och rättar mig om -- att GM i Råbyfallet "var granne med BO i deras lilla by" -- när det i själva verket var BO som var grannar "i den lilla byn" och GM bodde flera mil bort, i Härnösand?
Detta är, föfutom lögn från din sida, helt ovidkommande detaljer i min jämförelse. Så släpp det.