2026-09-01, 18:33
Medlem
MDTAAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av scrollock
Vilka Gäddor hade ni velat ge en stor smäll på käften och en spark i arschet? Alla förtjänar det förvisso, men en del stör man sig mer än andra på.

Inte så många
Och inte kanske ge de en smäll på käften, mer att slå ett järnspett över deras tänder.

Låt mig tänka vilka jag vill göra det på

🤔

1 till 822

Just nu
Citera
2026-09-01, 18:40
Avstängd
ERKKANMs avatar
Citat:
Vilka Gäddor hade ni velat ge en stor smäll på käften och en spark i arschet? Alla förtjänar det förvisso, men en del stör man sig mer än andra på.
#558, #588, #785, #746, #811, #796, #772, #771, #762 och #494

Det har dessutom kommit en ny gädda
https://dumpen.se/2026/09/01/gaddan-som-gillar-pojkar-avesta-823/
Citera
2026-09-01, 18:44
Medlem
Gerhardts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MDTAA
Inte så många
Och inte kanske ge de en smäll på käften, mer att slå ett järnspett över deras tänder.

Låt mig tänka vilka jag vill göra det på

🤔

1 till 822

Just nu
823 https://dumpen.se/category/hall-of-shame/videos-fran-gaddfiske/
Citera
2026-09-01, 18:46
Medlem
MisterCluelesss avatar
Då var det dags för #823, en pederast i Avesta.
Citera
2026-09-01, 18:49
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
#746, alla dagar i veckan! Det är mitt absoluta hatobjekt. Det finns många osympatiska gäddor, men #746 tar faktiskt priset. Vidrig varelse.
Citera
2026-09-01, 19:11
Medlem
https://dumpen.se/2026/09/01/gaddan-som-gillar-pojkar-avesta-823

Alltså, jag förstår inte riktigt vad som hände, blev han inlåst på något sätt?

Det är F.Ö. en milsvidd skillnad på de kontrontationer som Sara och Patrik gör, och på de som de outsourcear till andra, som denna, för dessa frilansare brukar vara fegare och "snällare" mot Gäddorna, som i det här fallet så skulle de hålla ett separat saamtal med Gäddan när inte kameran var på. Det skulle Sara och Patrik ALDRIG gå med på!
Citera
2026-09-01, 19:33
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
https://dumpen.se/2026/09/01/gaddan-som-gillar-pojkar-avesta-823

Alltså, jag förstår inte riktigt vad som hände, blev han inlåst på något sätt?

Det är F.Ö. en milsvidd skillnad på de kontrontationer som Sara och Patrik gör, och på de som de outsourcear till andra, som denna, för dessa frilansare brukar vara fegare och "snällare" mot Gäddorna, som i det här fallet så skulle de hålla ett separat saamtal med Gäddan när inte kameran var på. Det skulle Sara och Patrik ALDRIG gå med på!
Konfrontationen med #823 gjordes av bl a Stella utifrån vad jag kunde höra på rösten. Hon har varit med på flera konfrontationer, bl a den där Katkinky #528 får totalt psykbryt.
Citera
2026-09-01, 19:45
Medlem
idiamindadas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MisterClueless
Ja, det krävs verkligen en stor skämskudde om man ska klara av att se hela avsnittet om #558 och hans sjunkande skepp till förhållande. Själv gav jag upp när sambon läste högt ur den "sexnovell" hon själv hade skrivit.

Han fick fly byn långt tidigare än dumpen hann ikapp då han hängde i affären och glodde för att senare snoka upp småtjejerna på olika kanaler för att erbjuda sin härlighet. Deras pappor blev inte allt för imponerade. Stämningen blev liksom lite tryckt.
Citera
2026-09-01, 19:49
Medlem
823 äntligen något vettigt att vila ögonen på - vilken sockertopp!

Ingen varselkostym eller grönsak. En riktig gris bara
Citera
2026-09-01, 19:52
Medlem
idiamindadas avatar
Citat:
Tre grader av gäddor:

De som vill knulla barn men är så lågbegåvade att inte ror hem det.

Fungerade gäddor som med list och mutor vill knulla barn och troligt lyckas med det.

Småbarnsknullargäddorna som får kontakt med fiktiv pedofilmmamma..

Alla förtjänar en plats hinsides men den sista kategorin en hedersplats i svavelkaret.
Citera
2026-09-01, 20:13
Medlem
Hussefars avatar
Får Skyrim-vibbar på början av 823:s video. Musiken, first-person-perspektivet och jakten. Känns nästan som att man är dragonborn igen.
Citera
2026-09-01, 20:20
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av idiamindada
Han fick fly byn långt tidigare än dumpen hann ikapp då han hängde i affären och glodde för att senare snoka upp småtjejerna på olika kanaler för att erbjuda sin härlighet. Deras pappor blev inte allt för imponerade. Stämningen blev liksom lite tryckt.
Det kan man förstå. #558 tillhör liksom inte kategorin "man med stor kuk", utan istället "stor kuk med en liten man" och en sådan varelse imponerar inte på någon, allrahelst inte pappor till minderåriga flickor.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in