2026-09-01, 20:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MisterClueless
Riktigt oskön snubbe, den här #822. Jag funderar på om han har någon begynnande 50-årskris. På Facebook har han bild på ett rätt imponerande hårsvall, men i konfrontationen syns bara en liten ledsen tuss. Gift är han också. Livet kanske känns enehanda och trist. Han vill ha något mer. Allt det där kan jag förstå, men så läser man om vad han, utöver att ragga på barn, tycks uppfatta som lika normalt som att handla på ICA - barnporr, rape play, scat etc. Vi fick ju nyligen gotta oss åt pedofilen Koprofagus I, #816 som tog begreppet "äckel" till nya höjder. Nu verkar det som att vi fått en prins också med liknande intressen. Höstmörkret lägger sej tidigt över Sverige, får man säja.

Lite kul konfrontation dock där man ser taxichauffören luta sig fram för att höra Dumpen, för att därefter förvånat titta på sin kund. Det var nog en kund sen att glömma, tryckt stämning i bilen tror jag.
Citera
2026-09-01, 20:57
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
Lite kul konfrontation dock där man ser taxichauffören luta sig fram för att höra Dumpen, för att därefter förvånat titta på sin kund. Det var nog en kund sen att glömma, tryckt stämning i bilen tror jag.
Ja, här skulle jag faktiskt vilja ha en uppföljning om hur det gick efter konfrontationen. Taxichauffören hörde ju tydligt vad som sas till #822 och han måste rimligen ha känt igen Sara och Patrik, så han fattade antagligen att han precis fått en pedofil på passagerarsidan. Tog han körningen eller slängde han av #822?
Citera
2026-09-01, 21:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Parakit
Gädda #822 skrev tydligen såhär 2018.
https://gofile.io/d/Dn7Yx8yS

Han är inte frisk.#822

Hur kan ett sådant avskräde ha sambo? Fattas bara att han är nekrofil också.
Citera
2026-09-01, 21:03
Medlem
LudvigSigurdDavids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ERKKANM
Här hittade jag den där som #558 var med i https://www.youtube.com/watch?v=Pzf41O_qNec
ÄH VAD I HELVETE! när jag ser det där och han kan konfrontation på Dumpen känner jag att jag bara ger upp. Det är lika bra att atombomba Tellus hårt 7 gånger.
Citera
2026-09-01, 21:07
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Du MisterClueless, som ter dig som en bildad man, någon aning om vad i helvete "cake farts" är?
#822 har hyfsat udda intressen, får man säja. Jag hade ingen aning om vad "cake farts" var, så jag googlade. Den som vill veta vad det handlar om bör nog göra detsamma, eftersom jag knappast kan beskriva tokerierna på ett vettigt sätt. Det man kan säja är i alla fall att #822s intresse, eller fetisch, för sådant inte direkt får honom att framstå som mer normal utan ännu knäppare. I chatten beskriver han sej som "snäll" och vill sova i tält tillsammans med flickan och skydda henne från björnar. En björn med rabies är garanterat mer normal än #822, om man ska göra en jämförelse.
Citera
2026-09-01, 21:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av scrollock
https://dumpen.se/2026/09/01/gaddan-som-gillar-pojkar-avesta-823

Alltså, jag förstår inte riktigt vad som hände, blev han inlåst på något sätt?

Det är F.Ö. en milsvidd skillnad på de kontrontationer som Sara och Patrik gör, och på de som de outsourcear till andra, som denna, för dessa frilansare brukar vara fegare och "snällare" mot Gäddorna, som i det här fallet så skulle de hålla ett separat saamtal med Gäddan när inte kameran var på. Det skulle Sara och Patrik ALDRIG gå med på!

Tolkar det som att han går i cirklar pga stark ångest bakom ett staket eller dyl, kanske på skolgården?
Citera
2026-09-01, 21:10
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Hur kan ett sådant avskräde ha sambo? Fattas bara att han är nekrofil också.
Jag bara väntar på att en sådan ska dyka upp. #822 är en god kandidat, men han hintade inte om något i den vägen i chatten i alla fall. Han verkar tillräckligt skruvad som det redan är.
Citera
2026-09-01, 21:21
Medlem
MeggieClearys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av scrollock
Vilka Gäddor hade ni velat ge en stor smäll på käften och en spark i arschet? Alla förtjänar det förvisso, men en del stör man sig mer än andra på.
# 151 Skohandlargäddan.
Han ville att kvinnan/fiskaren skulle göra honom sällskap när han tittade på en beställd livesändning på övergrepp på barn.
Fin video när insatsstyrkan sågade upp hans dörr.
Senast redigerad av MeggieCleary 2026-09-01 kl. 21:25.
Citera
2026-09-01, 21:28
Medlem
Citat:
#822 har hyfsat udda intressen, får man säja. Jag hade ingen aning om vad "cake farts" var, så jag googlade. Den som vill veta vad det handlar om bör nog göra detsamma, eftersom jag knappast kan beskriva tokerierna på ett vettigt sätt. Det man kan säja är i alla fall att #822s intresse, eller fetisch, för sådant inte direkt får honom att framstå som mer normal utan ännu knäppare. I chatten beskriver han sej som "snäll" och vill sova i tält tillsammans med flickan och skydda henne från björnar. En björn med rabies är garanterat mer normal än #822, om man ska göra en jämförelse.

Hahaha, så #822 har dragit i skinnspiken till nakna tjejer som suttit grensle över kakor som de pruttat glasyren av, var bara tvungen att delge omvärlden detta ovettiga sätt att beskriva fenomenet på.
Citera
2026-09-01, 21:30
Medlem
Dalulvens avatar
Citat:
Ja, här skulle jag faktiskt vilja ha en uppföljning om hur det gick efter konfrontationen. Taxichauffören hörde ju tydligt vad som sas till #822 och han måste rimligen ha känt igen Sara och Patrik, så han fattade antagligen att han precis fått en pedofil på passagerarsidan. Tog han körningen eller slängde han av #822?

Dumpen kept us hanging vad gäller dramats upplösning. Taxin kanske hade inbyggd katapultstol, som hos James Bonds Aston Martin.
Citera
2026-09-01, 21:33
Medlem
Sommargays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rallykalle69
Dem som dumpen/fiskarna tjatar på då? Som sannolikt aldrig hade ens gått till en plats om dumpen inte tjatar hål i huvet. Vad är det för sort?
Länka till en gädda där du tycker det tjatas ordentligt från fiskarens håll.
Citera
2026-09-01, 21:34
Medlem
Kollade inte ända till slutet, men gäddan är ju inlåst säger Stella rakt ut?! Vad är det som händer, gillrade de en fälla?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in