2026-09-01, 15:41
Medlem
Enterprises avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marqueso2
Som väntat är DIF nu favorit till guldet. Blir kamp om andraplatsen för Bajen och Sirius, men inte en chans att Djurgården tappar det här.
Diffen får börja med att slå Maif på bortaplan så får vi ta det därifrån. Absolut ingen given seger trots övertygande hemmamatch.
Citera
2026-09-01, 16:16
Medlem
Citat:
Som väntat är DIF nu favorit till guldet. Blir kamp om andraplatsen för Bajen och Sirius, men inte en chans att Djurgården tappar det här.
Om inte dif tar det så kan man säga att dom chockar varje gång?
Citera
2026-09-01, 16:23
Medlem
.NateHiggers.s avatar
Citat:

Bara lassa socbidraget och dina WT barns barnbidrag på de då? 11 i odds erbjuder unibet dig.
Citera
2026-09-01, 18:56
Medlem
Teus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sqrbanken
Smält tillställningen ett dygn nu.

Menar, bägge tifon var 5/5 men måste faktiskt, som gnagare, erkänna att bajens nånstans var mer kreativt och coolt/"nytt"och därmed, 'tyvär', drog längsta stråt.

Råttorna kunde man gjort mer motbjudande för att grafiskt betona bajens förakt mot oss bättre kan jag tycka. Aningen för "söta", kanske var meningen?
Aa, håller med. Vraken lyckades väl med sitt tifo. Ett av deras bästa faktiskt, och bättre än vårt.

Ang. "söta råttor" gissar jag att man försökte hålla nivån för att slippa bli utestängda. Det är faktiskt möjligt att bli stoppade i grind med ett tifo även om de enda fallen jag känner till har varit Europamatcher.
Citera
2026-09-01, 19:04
Medlem
Teus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lunkan531
Nej, eftersom om jag säger något, som avslöjar vilken sport, och olika sporter har kännetecken, så det är s g s samma sak som att tala om vem jag är, eftersom jag är känd, eftersom vi är bara tre, som har gjort liknande utvecklingsresultat och de andra två gjorde det på heltid medan jag skötte mitt företag samtidigt.
Hörru, Pinocchio, hade du tentat av en kandidatexamen i en sittning hade jag haft ditt namn tämligen omgående. Jag har ganska många forskare i min kontaktlista och andelen människor som lyckats med din påstådda bedrift är mig veterligen en stor fet nolla.
Citera
2026-09-01, 19:24
Medlem
cokehyenas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Teu
Hörru, Pinocchio, hade du tentat av en kandidatexamen i en sittning hade jag haft ditt namn tämligen omgående. Jag har ganska många forskare i min kontaktlista och andelen människor som lyckats med din påstådda bedrift är mig veterligen en stor fet nolla.
Jag har en Solna-fråga!

Varför är guldoddsen 9x på DIF jämfört med 80x pengarna för er?

Vi ligger trots allt bara 1p före er? 🤔
Citera
2026-09-01, 19:25
Medlem
cokehyenas avatar
Citat:
Skojar du?
Citera
2026-09-01, 19:34
Medlem
Teus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cokehyena
Jag har en Solna-fråga!

Jag svarar med en kukrävsfråga; Hur kommer det sig att du går ut och svingar mot oss efter ett derby där vi som saknar realistiska titelchanser precis förnedrat RoddBull som är/var påväg att lämna en gång är ingen gång bakom sig? Är det som så att hatet mot oss överglänser allt annat eller är det en smygkärlek till Bajen som gör att du hoppas att vraken tar hem en titel?
Citera
2026-09-01, 19:37
Medlem
cokehyenas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Teu
Jag svarar med en kukrävsfråga; Hur kommer det sig att du går ut och svingar mot oss efter ett derby där vi som saknar realistiska titelchanser precis förnedrat RoddBull som är/var påväg att lämna en gång är ingen gång bakom sig? Är det som så att hatet mot oss överglänser allt annat eller är det en smygkärlek till Bajen som gör att du hoppas att vraken tar hem en titel?
Fast varför skiljer guldoddsen så mycket när poängskillnaden är så liten? 🤔

Det kom upp grafik kring att Bajen är 3p från serieledning under derbyt. Därefter gjorde sig guldnerverna sig påminda och ni reducerade ➡️ 1+1=2
Senast redigerad av cokehyena 2026-09-01 kl. 19:43.
Citera
2026-09-01, 19:43
Medlem
Citat:
Skojar du?
Lättast spelschema kvar och toksatsar med sylvassa Jamestown-värvningar - ingen annan klubb kan mäta sig med det. Dunderfiasko om de inte vinner, "om inte nu så när", men det kommer de förstås att göra. Vilka ska kunna utmana tänker du?
Citera
2026-09-01, 19:44
Medlem
cokehyenas avatar
Citat:
Lättast spelschema kvar och toksatsar med sylvassa Jamestown-värvningar - ingen annan klubb kan mäta sig med det. Dunderfiasko om de inte vinner, "om inte nu så när", men det kommer de förstås att göra. Vilka ska kunna utmana tänker du?
I första hand är det väl >10 matcher kvar.
Citera
2026-09-01, 19:59
Medlem
Citat:
Jag har en Solna-fråga!

För att vi inte har förutsättningarna för någon form utav guldstrid/ryck den här säsongen.

Vi må ligga bra till just nu men det är ju en tränarprestation utöver det vanliga - övertygad om att Riveiro kommer få sina blommor av samlad presskår på samma sätt som Fidde fick.

Oddssättarna har ju en viss tendens att sätta dåliga odds på AIK i år, har gått plus en månadslön netto på dom tre senaste derbyna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in