Gällande derbyt: Det inte bra att jinxa...
Gällande Sirius: Det är inte bra att podda...
(e d utom om det stör motståndare och inte det egna laget.)
Citat:
Ursprungligen postat av
Mandelgubben
Lunkan är en bra grabb, men man får ta honom med en skopa salt.
Det behövs inte för jag
ljuger aldrig - utom för myndigheter
Det är utmaningar, inte pengar, som alltid drivit mig, dessutom har jag inga barn, som har tagit tid och jag är gammal så jag har haft mycket tid att göra mycket - som nollorna inte ens tror är möjliga.
Citat:
Ursprungligen postat av
Mugabelover
Nä alltså, vissa av sakerna kan du absolut bevisa utan att ge ditt namn.
Nej, eftersom om jag säger något, som avslöjar vilken sport, och olika sporter har kännetecken, så det är s g s samma sak som att tala om vem jag är, eftersom jag är känd, eftersom vi är bara tre, som har gjort liknande utvecklingsresultat och de andra två gjorde det på heltid medan jag skötte mitt företag samtidigt.
Och det viktigaste är att inte få in lögnarmobbarna/korkskallar i den sportens forum, som t ex:
Citat:
Ursprungligen postat av
kallejansson
...
BTW jag har gått + 400% några år nu på börsen.
#Troll
Jag har ju talat om att jag har tid nu att skriva här p g a att vi väntar på företagstillstånd innan vi kan göra något med det nya. Och min gamla idrottsskada har gått upp, annars skulle jag vara utomlands och antagligen träna ett nytt lag i en annan sport för att se om jag kan lyckas med ytterligare en utmaning...
Citat:
Ursprungligen postat av
Alseno
Jag har ligger 350% bättre än börsen idag, gett råd till Apple och fått Trump att fatta beslut baserat på mina åsikter. Dessutom har jag gett träningtips till hälften av lagen i allsvenskan, men jag tänker inte bevisa någonting och tror du inte på det så är du en idiot.
Fast du bevisade ju nyss att du är en idiot