2026-08-31, 22:17
Medlem
Bo lever fortfarande rent free hos jocke
Citera
2026-08-31, 22:20
Medlem
FruKrokodils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stefanhallgren
Det såg faktiskt ut som att Johanna skämdes rejält över att stå bredvid Jocke under de tilldelade spökpriset. Hon kände av stämningen.
Det var övertydligt hur hatad Jocke är i finrummet. Fler o fler kändisar verkar gå ihop och jockibois undergång verkar ske hösten 2026 som tidigare har predictats. Det gör ju de hela inte bättre när jocki umgås med loosers som Anjo och Samir.
Jocki börjar bli Sveriges mest hatade man iallafall hos eliten.

Vart var hans vanliga stora entourage som alltid skyddar sin lilla svaga inkomstkälla?
Och varför var inte Jonna där, hon som gjorde sig fin inför galan på offentliga medel?
Fick dom ingen barnvakt eller lurades bara Jonnas fans på hennes medverkan för att rösta på deras skitprogram?
Eller ville Jonna inte vara där och uppleva den påtagligt ogillade stämningen som deras "kollegor" uppvisade..
Citera
2026-08-31, 22:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av geek12
Hatet vann inte och Joakim vann två priser. Nu måste gänget hitta på att det var tyst och stelt etc. Och även dissar från tex David Sundin. Wow 😆
Ja det känns tydligen! Väldigt hårt för dom!
Citera
2026-08-31, 22:22
Medlem
Telepatisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnAnnanManniska
När ska Jockiboi visa papper på att han har dom diagnoser han säger sig ha? Vi vet ju att han läser tråden. Ska han ha nån trovärdighet kvar kan han ju visa upp vad utredning han ska ha gjort när han var runt 25år visa? Tror inte en sekund att han har Asberger och ADD som han hävdat i så många år.
Haha undrar samma sak! Han har säkert i verkligheten fått diagnosen "narcissistisk personlighetsstörning"
Citera
Medlem
Citat:
Det såg faktiskt ut som att Johanna skämdes rejält över att stå bredvid Jocke under de tilldelade spökpriset. Hon kände av stämningen.
Det var övertydligt hur hatad Jocke är i finrummet. Fler o fler kändisar verkar gå ihop och jockibois undergång verkar ske hösten 2026 som tidigare har predictats. Det gör ju de hela inte bättre när jocki umgås med loosers som Anjo och Samir.
Jocki börjar bli Sveriges mest hatade man iallafall hos eliten.
Önsketankar! Så många som gillar Jocke, så det kommer inte att hända!
Citera
Medlem
geek12s avatar
Citat:
Det är övertydligt att ni inte ens har tittat på kristallen ikväll. Helt oundvikligt att ha missat stämningen i finrummet och alla dess kängor om man faktiskt hängde med i sändningen men BOIS anhängare är ju inte direkt kända för sitt intellekt. Barn och lågbegåvade/personer med funktionsnedsättning är de trognaste fansen.

Jag kollade. Och ja David dissade när han sa att en jury utser vinnaren och inte hur många följare man har. Och fick lite applåder och? Att många ogillar Joakim vet vi, men många gillar honom också. Sen är det väl skitsamma? Han går aldrig på kändisfester ändå.

Och jag kollade som sagt, vad jag vet så vann Hatet 0 priser medans Joakim vann 2.
Citera
2026-08-31, 22:23
Medlem
Blir det skumpa och kokain för Jockiboi ikväll?
Citera
2026-08-31, 22:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av spirv2026
Önsketankar! Så många som gillar Jocke, så det kommer inte att hända!

Grattis till Jocke. Var han värd.😀
Citera
2026-08-31, 22:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Telepatisk
Haha undrar samma sak! Han har säkert i verkligheten fått diagnosen "narcissistisk personlighetsstörning"
Varför ska man behöva visa papper? Är ni så dåligt insatta i den problematiken så är det mest synd om er!
Citera
2026-08-31, 22:25
Medlem
Han både bli diskad för mycket tjat på att rösta på han. Ingen annan kandidat gör som han….
Citera
2026-08-31, 22:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av geek12
Jag kollade. Och ja David dissade när han sa att en jury utser vinnaren och inte hur många följare man har. Och fick lite applåder och? Att många ogillar Joakim vet vi, men många gillar honom också. Sen är det väl skitsamma? Han går aldrig på kändisfester ändå.

Och jag kollade som sagt, vad jag vet så vann Hatet 0 priser medans Joakim vann 2.
Ja hatet var ett fiasko, det Jocke gör blir alltid det mest populära!
Citera
2026-08-31, 22:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tussilago1
Grattis till Jocke. Var han värd.😀
Japp absolut!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto