2026-08-31, 22:28
Bannlyst
Hur latent homosexuell är Jockiboi om han attraheras av Jonna?

Jag tycker hon ser ut som en dinosaurie med fake rött färgat hår.
Citera
2026-08-31, 22:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bonde420
Han både bli diskad för mycket tjat på att rösta på han. Ingen annan kandidat gör som han….
Följer du Pernilla W på sociala medier så vet du att det du säger är fel!
Citera
2026-08-31, 22:30
Medlem
Tarmstuvnings avatar
🎉👍 Jockes storslam mot både SVT och Bo-Göran Bodin! 🤣
Citera
2026-08-31, 22:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av spirv2026
Ja hatet var ett fiasko, det Jocke gör blir alltid det mest populära!
Jockiboi har en stor följarskara av zoombies som gör som han säger. Hur stor del av landets befolkning bryr sig ens? Max 5%, resten skiter i Jockiboi och hans sårade ego.
Citera
2026-08-31, 22:33
Medlem
Hur troligt är det att Jockiboooooi kommer att få uppleva sin 50 års dag?
Jag tror att den psykiska pressen av att ha varit en hemsk person kommer att ta kål på honom inom snar framtid. Att försöka beröva sin egen bror att umgås med sitt barn. nä där går gränsen.

Tragisk människa.
Citera
2026-08-31, 22:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Schlesien-Homofil
Hur latent homosexuell är Jockiboi om han attraheras av Jonna?

Jag tycker hon ser ut som en dinosaurie med fake rött färgat hår.
I mitt tycke är du aningen snäll. Ser ut som en påse skridskor käften enligt rykten.
Citera
2026-08-31, 22:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mullenö
Hur troligt är det att Jockiboooooi kommer att få uppleva sin 50 års dag?
Jag tror att den psykiska pressen av att ha varit en hemsk person kommer att ta kål på honom inom snar framtid. Att försöka beröva sin egen bror att umgås med sitt barn. nä där går gränsen.

Tragisk människa.
Nämen det har ju brodern själv fixat bra!
Citera
2026-08-31, 22:46
Medlem
Stefanhallgrens avatar
Citat:
Ja det känns tydligen! Väldigt hårt för dom!

Citat:
Önsketankar! Så många som gillar Jocke, så det kommer inte att hända!

Citat:
Ursprungligen postat av geek12
Och jag kollade som sagt, vad jag vet så vann Hatet 0 priser medans Joakim vann 2.

Det är UNDER ens värdighet att tjata till sig röster varje varje dag, de vet alla normalbegåvade. Även under bröllopet tjatade de att följarnas bröllopspresent till J&J skulle vara röster till kristallen.

Inte ens DEN hektiska dagen kunde de låta bli med att tjata pga livrädda att följarna inte skulle hänga i (lågbegåvade och barn behöver mycket påminnelser och tjat för att slutföra en uppgift).

De gjorde de fruktansvärt enkelt för följarna genom att direkt-länka till röstningen VARJE VARJE dag på story enda in i de sista med en ständigt manipulerande tjat att följarna måste rösta-rösta.

Så det skulle ju vara otroligt konstigt om BOI inte vann när de endast är dem som tjatat om röster av alla de nominerade, de andra nominerade personerna nämner max 1 gång som normalt folk gör och låter folket (de få som faktiskt tar sig tiden att få bestämma själva).
Det är busenkel matematik att Boi skulle vinna så det är verkligen inte nån *vinst* som ni huliganer vill se det som då priserna är strategiskt tilltiggda med hundratals storys, det fattar ju vem som helst att ingen annan har en chans när BOI kan reklam kampanja sig sådär grovt som ingen annan kan. Det är densamma inom politiken.. de största partierna har alltså MEST pengar och kan gå ut kampanja o göra reklam allra mest = otroligt stor makt och inflytande. Det är ju därför sossarna syns mest just nu i rådande valkampanj.
Olidligt pinsamt att se på Boi och Fionas brutala tiggeri kampanj år efter år.

Jag känner verkligen med hans mamma som sitter där o tok skäms i soffan över att hon har fött fram den där maniska råttan som är så elak och självisk. Mamman skäms innerligt över hans onödiga existens här på jorden och det hade jag oxå gjort om jag var hon.
Senast redigerad av Stefanhallgren 2026-08-31 kl. 22:52.
Citera
2026-08-31, 22:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stefanhallgren
Det är UNDER ens värdighet att tjata till sig röster varje varje dag de vet alla normalbegåvade. Även under bröllopet tjatade de att följarens bröllopspresent till J&J skulle vara röster till kristallen, inte ens DEN hektiska dagen kunde de låta bli med att tjata pga livrädda att följarna inte ska hänga i (lågbegåvade och barn behöver mycket påminnelser och tjat för att slutföra en uppgift). De gjorde de fruktansvärt enkelt för följarna genom att direkt-länka till röstningen VARJE VARJE dag på story enda in i de sista med en ständigt manipulerande tjat att följarna måste-måste rösta. Så det skulle ju vara otroligt konstigt om BOI inte vann när de endast är dem som tjatat om röster av alla nominerade, de andra nominerade personerna nämner max 1 gång som normalt folk gör. Det är busenkel matematik att Boi skulle vinna så det är verkligen inte nån *vinst* som ni vill se det som då priserna är strategiskt tilltiggda med hundratals storys, det fattar ju vem som helst att ingen annan har en chans när BOI kan reklam kampanja sig sådär grovt som ingen annan kan. Olidligt pinsamt att se på. Jag känner med hans mamma som sitter där o tok skäms i soffan över att hon har fött fram den där maniska råttan som är så elak och självisk. Mamman skäms innerligt över hans onödiga existens här på jorden.

Precis som Pernilla som ”tjatat” varje dag om att rösta på henne! Inget konstigt! De har gjort så båda två! Och att Bodin ej får priset är väl solklart!?
Jag känner som mamma, och innerst inne tror jag inte hon heller känner så, att man skäms aldrig för sitt barn! Hon blir lurad att känna så!
Citera
2026-08-31, 22:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stefanhallgren
Det är UNDER ens värdighet att tjata till sig röster varje varje dag de vet alla normalbegåvade. Även under bröllopet tjatade de att följarens bröllopspresent till J&J skulle vara röster till kristallen, inte ens DEN hektiska dagen kunde de låta bli med att tjata pga livrädda att följarna inte ska hänga i (lågbegåvade och barn behöver mycket påminnelser och tjat för att slutföra en uppgift). De gjorde de fruktansvärt enkelt för följarna genom att direkt-länka till röstningen VARJE VARJE dag på story enda in i de sista med en ständigt manipulerande tjat att följarna måste-måste rösta. Så det skulle ju vara otroligt konstigt om BOI inte vann när de endast är dem som tjatat om röster av alla nominerade, de andra nominerade personerna nämner max 1 gång som normalt folk gör. Det är busenkel matematik att Boi skulle vinna så det är verkligen inte nån *vinst* som ni vill se det som då priserna är strategiskt tilltiggda med hundratals storys, det fattar ju vem som helst att ingen annan har en chans när BOI kan reklam kampanja sig sådär grovt som ingen annan kan. Olidligt pinsamt att se på. Jag känner med hans mamma som sitter där o tok skäms i soffan över att hon har fött fram den där maniska råttan som är så elak och självisk. Mamman skäms innerligt över hans onödiga existens här på jorden.

Precis som Pernilla som ”tjatat” varje dag om att rösta på henne! Inget konstigt! De har gjort så båda två! Klart att man vill vinna!!!
Och att Bodin ej får priset är väl solklart!?
Jag känner som mamma, och innerst inne tror jag inte hon heller känner så, att man skäms aldrig för sitt barn! Hon blir lurad att känna så av andra!
Citera
2026-08-31, 22:54
Medlem
Stefanhallgrens avatar
Citat:
Precis som Pernilla som ”tjatat” varje dag om att rösta på henne! Inget konstigt! De har gjort så båda två! Och att Bodin ej får priset är väl solklart!?
Jag känner som mamma, och innerst inne tror jag inte hon heller känner så, att man skäms aldrig för sitt barn! Hon blir lurad att känna så!
Jag följer henne. Hon la upp max 3 ggr en förfrågan att ”OM MAN VILL, så kan man rösta på henne”
Det är helt ojämförbart med Boi och Fiona som tjatade varenda dag och indirekt tvingade annars är man en dålig följare enligt dom.
Citera
2026-08-31, 22:58
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Istället för att tacka de som det är brukligt så stod han gömd bakom solglasögon och började han svamla om Bo-Göran och SVT.
Det blev ganska tyst i publiken till Pernilla W fick igång applåderna igen.
Det var så oerhört pinsatm

Det var mer konstigt svammel innan .. men detta har Expressen lagt ut från talet.

Jocke Lundell sa följande i slutet av sitt tacktal till Bo-Göran Bodin, producenten bakom ”Dokument inifrån: Hatet” som ifrågasätter uppgifter från Jocke Lundells barndom.

– Tack till Bo-Göran Bodin. Nästa år kanske du kan kolla vad jag gjorde på fritids och inte när jag var barn, så kanske du hittar någonting där, något dramatiskt. Någonting du kan ifrågasätta. Men tack att det inte lyckades, sa han och syftade på att dokumentären inte vann i sin kategori Årets granskning.

Tack, ja det var ju pinsamt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in