Citat:
Ursprungligen postat av
spirv2026
Ja det känns tydligen! Väldigt hårt för dom!
Citat:
Ursprungligen postat av
spirv2026
Önsketankar! Så många som gillar Jocke, så det kommer inte att hända!
Citat:
Ursprungligen postat av
geek12
Och jag kollade som sagt, vad jag vet så vann Hatet 0 priser medans Joakim vann 2.
Det är UNDER ens värdighet att tjata till sig röster varje varje dag, de vet alla normalbegåvade. Även under bröllopet tjatade de att följarnas bröllopspresent till J&J skulle vara röster till kristallen.
Inte ens DEN hektiska dagen kunde de låta bli med att tjata pga livrädda att följarna inte skulle hänga i (lågbegåvade och barn behöver mycket påminnelser och tjat för att slutföra en uppgift).
De gjorde de fruktansvärt enkelt för följarna genom att direkt-länka till röstningen VARJE VARJE dag på story enda in i de sista med en ständigt manipulerande tjat att följarna måste rösta-rösta.
Så det skulle ju vara otroligt konstigt om BOI inte vann när de endast är dem som tjatat om röster av alla de nominerade, de andra nominerade personerna nämner max 1 gång som normalt folk gör och låter folket (de få som faktiskt tar sig tiden att få bestämma själva).
Det är busenkel matematik att Boi skulle vinna så det är verkligen inte nån *vinst* som ni huliganer vill se det som då priserna är strategiskt tilltiggda med hundratals storys, det fattar ju vem som helst att ingen annan har en chans när BOI kan reklam kampanja sig sådär grovt som ingen annan kan. Det är densamma inom politiken.. de största partierna har alltså MEST pengar och kan gå ut kampanja o göra reklam allra mest = otroligt stor makt och inflytande. Det är ju därför sossarna syns mest just nu i rådande valkampanj.
Olidligt pinsamt att se på Boi och Fionas brutala tiggeri kampanj år efter år.
Jag känner verkligen med hans mamma som sitter där o tok skäms i soffan över att hon har fött fram den där maniska råttan som är så elak och självisk. Mamman skäms innerligt över hans onödiga existens här på jorden och det hade jag oxå gjort om jag var hon.