Citat:
Ursprungligen postat av
illiad1
Det är inte lite inlägg om vilken underbar extrapappa M är åt Ulf, nu senast visade Clara sin mobilbakgrund med Ulf i famnen på M och texten "Bytte bakgrund på mobilen. Jag valde en favoritbild på Uffe och Marcus som gör mig varm i magtrakten." Hon har verkligen bara bytt ut karln i huset rakt av.
Det där är verkligen ett långfinger upp i nyllet på J i så fall. Hon får självklart ha vilken bakgrundsbild hon vill på sin mobil, men att lägga ut det offentligt är verkligen som att pissa på exet mitt framför ögonen på både honom och barnen. Direkt osmakligt att göra så, oavsett vad hon anser om J och oavsett hur smutsig skilsmässan har varit bakom lyckta dörrar. Jag är alltid skeptisk när folk på sociala medier hävdar att de skiljer sig som vänner, att de alltid kommer älska varann och ha respekt för varandra. Det är bara en falsk fasad och ännu ett bevis på att hon framstår mer och mer tydligt som den hycklare hon är i grund och botten. Om hon hon visade någon som helst respekt för J eller hans släktingar så skulle hon inte hylla M öppet på bloggen. Om hon nu tycker att den nya hingsten är så fantastisk så kan hon väl behålla det för sig själv. Hon fattar inte hur sårande och respektlöst det kan uppfattas av så många andra runt omkring den geggiga soppan som uppstår när kärnfamiljer splittras och bonusar uppstår. Som så många andra i denna tråd har jag förfärats av hur M:s egna barn ska uppfatta situationen när han uppenbarligen har valt bort dem för att leva med en annan kvinna och ta sig an hennes barn och bli hyllad för hur fantastisk han är som bonuspappa tull dem. Nä det stinker riktigt illa om den här skiten. Men allt för att kunna posta lite nytt innehåll på bloggen, strunt samma om man sårar människor längs vägen.