2026-08-31, 19:25
Medlem
Chipsochcolas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krasigt
Har inte häktningsframställan kommit ut idag?

Finns ingen ännu.
Senast Onsdag måste åklagaren fatta beslut om häktning.
Citera
Medlem
Knegares avatar
Tafsa i grupp på en tjej och därefter misshandla hennes beskyddare tillika pappa till döds i grupp skriker invandrare högt och tydligt.

Har en undran till forumets invandringsvurmare, om det nu, vilket är troligt, visar sig vara invandrare/invandrares barn som begått det här extrema våldet i kombination med sexualbrottet mot dottern.

Är det värt det?
Kan ni rakryggat stå och säga att händelser som den här är värda att leva med tack vare invandringen, det är ju så att även den här pappan hade levt om vi inte släppt in avskrädet i vårt land från första början.
Citera
Medlem
Chipsochcolas avatar
Citat:
Har inte häktningsframställan kommit ut idag?

Senast onsdag ska åklagaren fatta beslut om häktning.

EDIT: Råkat svara dig två ggr. Blev något fel!
Citera
2026-08-31, 19:27
Medlem
Tycker tråden spårar ur, även för mig.

Det som verkar vara sanning trots allt är att det började inne på BK att nån gjorde något mot BO:s dotter som inte var passande. BO sa med all säkerhet ifrån. Sen blir han ihjälslagen på gatan utanför. Horribelt, oavsett etnicitet på MGM:s
Citera
2026-08-31, 19:29
Avstängd
Jon10s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knegare
Tafsa i grupp på en tjej och därefter misshandla hennes beskyddare tillika pappa till döds i grupp skriker invandrare högt och tydligt.

Har en undran till forumets invandringsvurmare, om det nu, vilket är troligt, visar sig vara invandrare/invandrares barn som begått det här extrema våldet i kombination med sexualbrottet mot dottern.

Är det värt det?
Kan ni rakryggat stå och säga att händelser som den här är värda att leva med tack vare invandringen, det är ju så att även den här pappan hade levt om vi inte släppt in avskrädet i vårt land från första början.

Det är isåfall inte första gången sådant här sker ta till exempel Lundbadet även om BO inte dog där men de som säger ja till att leva med sådant här är quislingar.

Dessa avarter ska ut ur Sverige omedelbart.
Citera
2026-08-31, 19:30
Medlem
dead-arsons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knapertstallt
Enligt ganska säkra vittnen så är det 3 st personer från mellanöstern
Inte helt otippat.
Tragiskt att det ens sker när en pappa går emellan när hans dotter antastas.
Om man läser koranen så inser man att de tror de kan göra vad som helst med kvinnor som har icke beklädda plagg på sig.
Därav har vi dessa gruppvåldtäkter, tafsande osv.

Ok, vad är det för vittnen? Några du känner?
Citera
2026-08-31, 19:32
Medlem
Knegares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Galejan
Ni Svärjevänner har mer gemensamt med muslimerna än vad ni vill kännas vid. Hederskultur är en sådan sak. Pappa måste boxas när dottern uppvaktas av för honom oönskade friare. Då går det ibland såhär. Araberna accepterar det och hämnas oftast med hela familjen. Sharia-Svenne har ingen bakom ryggen utan tar fajten ensam, får stryk och dör och sedan gråter folk på sociala medier. Vill ni spela Allan Ballan får ni acceptera att handlingar ofta har konsekvenser. Annars är det bättre att göra som jag föreslår och vara tyst och knyta näven i byxfickan som Svenne brukar göra i alla andra situationer.

Så antasta och uppvakta är samma sak för dig?
Antar att du är en vidrig vänstervriden invandringsvurmare.

Ditt inlägg beskriver dock på ett bra sätt skillnaden i mentalitet mellan riktiga svenskar och MENA, riktiga svenskar har inget behov av att vara i numerärt överläge så fort det hettar till, vi samlar inte ihop släkten för att upprätthålla någon inbillad heder.
Det hela är enkelt, de kulturella skillnaderna är så stora att de inte hör hemma här i vårt land, dags för massutvisningar.
Senast redigerad av Knegare 2026-08-31 kl. 19:37.
Citera
2026-08-31, 19:32
Medlem
Krasigts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chipsochcola
Senast onsdag ska åklagaren fatta beslut om häktning.

EDIT: Råkat svara dig två ggr. Blev något fel!
Ah, jag tänkte att framställan ska komma dagen därpå och häktningsförhandlingarna måste ske inom 4 dagar efter gripandet?
Citera
2026-08-31, 19:34
Medlem
Krasigts avatar
Citat:
Vad har vi för bevis på att det här har hänt? Vittnesuppgift i tråden, FB-post?

T. ex. när Christian blev misshandlad till döds i Köpenhamn så fanns det uppgifter om att GM och hans vänner hoppade på Christians huvud, vilket visade sig inte stämma.
Citera
2026-08-31, 19:34
Medlem
Citat:
Här håller jag inte med, utvisas de direkt slipper de fängelse.
Bäst idag vore ett långt, då menar jag livstids fängelse, därefter utvisning oavsett vad.

Bäst i mitt tycke vore dödsstraff på dylikt avskräde, kostnadseffektivt och de gör aldrig om det.
Det sista du skrev håller jag med om. Självklart vill jag att de ska sista bakom lås och bom. Men jag vill inte betala för de även fast de gjort brottet här.
Citera
2026-08-31, 19:40
Medlem
Galejans avatar
Citat:

T. ex. när Christian blev misshandlad till döds i Köpenhamn så fanns det uppgifter om att GM och hans vänner hoppade på Christians huvud, vilket visade sig inte stämma.
Precis. Vi vet inte ens om det här är en misshandel. Det kan vara ett gruff mellan lika goda kålsupare och så fick fet-gubben hjärtinfarkt av ilska och ansträngning. Högt blodtryck är vanligt i den åldern. En obduktion kan komma att visa att mannen dog av en orelaterad åkomma. Notera även att ungdomarnas brottsrubricering är dråp. Det kan komma att sänkas. Vi får helt enkelt avvakta vidare rapportering.

Men Flashback har naturligtvis redan utsett syndabockar och fullt klart för sig vad som hänt. Svarta våldtäktsmän som mördar en stackars oskyldig vit man som bara försöker skydda sitt barn. Vojne vojne.
Citera
2026-08-31, 19:40
Medlem
Knegares avatar
Citat:

Lär ju visa sig om det hela stämmer, sannolikheten för icke-svenska gärningsmän är dock hög.

Nämen gud vad bra, dog han inte lika mycket då pga negerns våld?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in