2026-08-31, 16:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WordWarrior
Det är för att du är kvinna och inte begriper bättre. All sker i en kontext av svensk institutionaliserad misandri.
Nu blir jag nyfiken, har du sett båda serierna, eller någon av dem?
Citera
2026-08-31, 16:43
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bimbodeluxe
Nu blir jag nyfiken, har du sett båda serierna, eller någon av dem?

Jag vet vem som sänder den, och jag har läst tråden. Det som är väldigt talande är att du inte låtsas om den institutionaliserade misandrin i Sverige. Tror du män kommer att bry sig om kvinnors problem i framtiden? De pojkar som trycks ner idag blir vuxna män en dag. De kommer inte att glömma.
Citera
2026-08-31, 16:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WordWarrior
Jag vet vem som sänder den, och jag har läst tråden. Det som är väldigt talande är att du inte låtsas om den institutionaliserade misandrin i Sverige. Tror du män kommer att bry sig om kvinnors problem i framtiden? De pojkar som trycks ner idag blir vuxna män en dag. De kommer inte att glömma.
Det är väldigt talande att du tvärsäkert vet att det handlar om misandri utan att ha sett någon av serierna 😂
Citera
2026-08-31, 16:48
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Det är väldigt talande att du tvärsäkert vet att det handlar om misandri utan att ha sett någon av serierna 😂

Varför skulle det INTE handla om misandri?
Citera
2026-08-31, 16:54
Medlem
sxephils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av prz11
Kan verkligen reka den norska versionen, fruktansvärt bra. Svenska trailern såg tyvärr väldigt töntig ut.

Vad heter den norska? Vad är det som är så bra med den enligt dig?
Citera
2026-08-31, 16:59
Medlem
sealstrypers avatar
Citat:
Eftersom allt som tidigare visats av SVT:s produktion är misandri så kan man nog utan att ha sett den utgå ifrån stt denna serie också ärdet
Citera
2026-08-31, 17:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sxephil
Vad heter den norska? Vad är det som är så bra med den enligt dig?

Sigge fåkke pult, finns hela på discoveryplus.

Den är bara väldigt välgjord, mkt igenkänning om man har lite datorspelsbakgrund typ cs etc.

De sätter verkligen fingret på hur en awkward nörd beter sig.
Citera
2026-08-31, 17:47
Medlem
Vad är ni för jävla snöflingor som bölar om misandri? Sedan urminnes tider går komedi ut på att driva med relaterbara grupper i samhället. Redan Aristofanes och Lysistrate skrev pjäser som dissade hysteriska fruntimmer, kuvade män och arroganta överklassgubbar.

För sisådär 10 år sedan bölade konservativa högermän om att cancelkulturen kvävde humorn och den konstnärliga friheten (oftast opåkallat men inte alltid). Varför svara med samma mynt nu?
Citera
2026-08-31, 18:35
Medlem
Jag satt på TV apparaten vid nio på kvällen och det första som kom upp var ett samlag med någon brud som skrek som stönande red någon snubbe.
Jag fick tok dra ut kontakten från apparaten för att spara familjen från denna ofrivilliga obcena scen som verkligen inte var väntat på Sveriges Television vid den tidpunkten.
Citera
2026-08-31, 18:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sealstryper
Och får inte ligga ?

Ibland är någon bortrest
Citera
2026-08-31, 19:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sealstryper
Eftersom allt som tidigare visats av SVT:s produktion är misandri så kan man nog utan att ha sett den utgå ifrån stt denna serie också ärdet
Allt? Hur länge?
Citera
2026-08-31, 19:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Truefighter
Jag satt på TV apparaten vid nio på kvällen och det första som kom upp var ett samlag med någon brud som skrek som stönande red någon snubbe.
Jag fick tok dra ut kontakten från apparaten för att spara familjen från denna ofrivilliga obcena scen som verkligen inte var väntat på Sveriges Television vid den tidpunkten.
Fick Sigge ligga??
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in