2026-08-30, 23:38
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av analking
jättesvart att säga 1% vore en enorm framgang, men de som röstar tidö nu gör det ju förgäves sa de kan ju i lugn och ro välja afs eller annat parti utanför riksdagen tex

Den hyfsat stora svenska nationalisten Memingenjören på X sa igår att Afs bäst före datum gick ut 2018.
Citera
2026-08-31, 02:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JohanSverkersson
Den hyfsat stora svenska nationalisten Memingenjören på X sa igår att Afs bäst före datum gick ut 2018.

Och i samma veva hyllar han SD vars bäst före datum var 1995?
Citera
2026-08-31, 07:37
Medlem
Citat:
Hur är han en idiot? Känner igen namnet men vet inget.
mrd

Han vill bla inte stoppa invandring och absolut inte ha repatriering. Han ligger som toppkandidat i GTB och är en gammal moderat. Han har hamnat fel helt enkelt. Opålitlig med den bakgrunden och med dylika uttalanden enligt mig.
Citera
2026-08-31, 13:33
Medlem
Eoppoyzs avatar
Jag har blivit väldigt missnöjd med många av utspelen från partiet under valrörelsen. Tidigare kunde man säga att det bara var enskilda personer, men nu kan man inte ignorera det. Det verkar som att AFS sätter Palestina, Iran och i viss mån Ryssland före Sverige. Jag vill rösta på Alternativ för Sverige, inte Alternativ för Iran. Om detta fortsätter kommer det här att bli min sista röst på partiet.
Citera
2026-08-31, 15:13
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eoppoyz
Jag har blivit väldigt missnöjd med många av utspelen från partiet under valrörelsen. Tidigare kunde man säga att det bara var enskilda personer, men nu kan man inte ignorera det. Det verkar som att AFS sätter Palestina, Iran och i viss mån Ryssland före Sverige. Jag vill rösta på Alternativ för Sverige, inte Alternativ för Iran. Om detta fortsätter kommer det här att bli min sista röst på partiet.

Vad hade du väntat dig? Jag menar, SD-toppen Tobias Andersson sa ju i sin intervju med Nick Alinia att Afs fokuserar för mycket på utrikespolitik.
Citera
2026-08-31, 15:28
Medlem
Citat:
Vad hade du väntat dig? Jag menar, SD-toppen Tobias Andersson sa ju i sin intervju med Nick Alinia att Afs fokuserar för mycket på utrikespolitik.

Tobias sa i samma intervju att moderaterna vill ta hit mängder av Indier. Något som de ängsliga sverigedemokraterna givetvis kommer att gå med på. Sverigedemokraternas fokus verkar ligga på att behaga moderaterna.
Citera
2026-08-31, 15:45
Medlem
MrKyotos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FetaBurgarn
Tobias sa i samma intervju att moderaterna vill ta hit mängder av Indier. Något som de ängsliga sverigedemokraterna givetvis kommer att gå med på. Sverigedemokraternas fokus verkar ligga på att behaga moderaterna.

Ta det lugnt SD kommer inte att få något inflytande. AfS (etc) kommer att stjälpa Tidö i valet och rödgrön röra kommer att öka massinvandringen igen. Rödgrön röra tackar på förhand för stödet.
Citera
2026-08-31, 15:45
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Citat:

Förresten, den hyfsat stora svenska nationalisten Memingenjören på X sa igår att Afs bäst före datum gick ut 2018. Vad säger du om det?

Memingenjören och hans polare Herr Husis röstar på Örebropartiet, men hånar Afs.
Citera
2026-08-31, 17:08
Medlem
Citat:
Förresten, den hyfsat stora svenska nationalisten Memingenjören på X sa igår att Afs bäst före datum gick ut 2018. Vad säger du om det?

Memingenjören och hans polare Herr Husis röstar på Örebropartiet, men hånar Afs.

Märkligt att du tycker om ÖP så mycket. Allard är inte nådig när han sågar ditt kära SD.
Citera
2026-08-31, 17:12
Medlem
Eoppoyzs avatar
Citat:

Jag brukar inte titta på några intervjuer, så vad som har sagts där intresserar mig inte.
Citera
2026-08-31, 17:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrKyoto
Ta det lugnt SD kommer inte att få något inflytande. AfS (etc) kommer att stjälpa Tidö i valet och rödgrön röra kommer att öka massinvandringen igen. Rödgrön röra tackar på förhand för stödet.

Vem bryr sig? Vi har redan extrem massinvandring med Tidö. Efterblivet att rösta på landsförrädare.
Citera
2026-08-31, 17:20
Medlem
MrKyotos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrKyoto

Citat:
Vem bryr sig? Vi har redan extrem massinvandring med Tidö. Efterblivet att rösta på landsförrädare.

Ja vem bryr sig, bara att öka massinvandringen.

Var ju det jag skrev.

De rödgröna tackar på förhand för ert indirekta stöd (via det mikroskopiska AfS på 0,1%).

Tur att rödgrön röra inte är landsförrädare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in