2026-08-29, 21:37
Medlem
gulsvartlejons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohanSverkersson
Hur kommer det sig att så extremt få röstar på Afs då? Något fel gör ju Afs.

För att många fortfarande tror på SD och deras lögner om vad de åstadkommit. Som jag sade innan, tar vi en titt på förra årets valresultat för AfS så var det så lågt för jag inklusive många andra röstade på SD för att få bort sossarna från makten i förhoppning om att en förändring skulle ske. Men icke..
Citera
2026-08-29, 23:15
Medlem
Kvillebacken1s avatar
Citat:
Hur kommer det sig att så extremt få röstar på Afs då? Något fel gör ju Afs.

Beror på valfusk enligt Afs fanboys på Flashback.
Citera
2026-08-29, 23:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lumbago
I dag har Håkan Bergmark TV diskuterat Alternativ för Sveriges torgmöten:

https://youtu.be/97vAY4PHuk0?si=uSV4nsZ9pTvbbC2c

AfS har verkligen fått momentum så här i slutet av valrörelsen. Hög energi.
Senast redigerad av Stopp.Belagg 2026-08-29 kl. 23:28.
Citera
2026-08-30, 08:30
Medlem
Citat:
Helt otroligt att ni horor sitter och runkar till 1 procent. 1 procent betyder nada! Det är inte så att de andra partierna skiter på sig av skräck om Afs får 1 procent. Såna som Anders Lindberg fruktar ett stort SD mycket mer än ett Afs på värdelösa 1 procent.

Moget ordval. Är du fem år eller? Jag kommenterade bara AfS rent analytiskt, du har ingen aning om vad jag faktiskt röstar på. Och om du tar ett känt troll som Anders Lindberg på allvar så är det nog du som har problem...
Citera
2026-08-30, 12:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Quoi...
Energin i år är en droppe i havet jämfört med valrörelsen 2018. Det året gick gick AfS verkligen all in, och har sedan dess inte kommit i närheten av samma engangemang vare sig hos företrädare eller sympatisörer. Hypen var då total och övertygelsen var att man skulle få minst 4%.

Man fick 0,3%.

Jo det minns jag. Eller jag följde inte den här tråden så aktivt just då (men har läst i efterhand) Ett och annat inlägg gissade på 6 miljoner röster....hujedamig

Personligen tror jag inte något mindre parti kommer in (via 4%, får väl se hur Allard klarar av 12% lokalt. Om han gasar på med fler högljudda uttalanden mm)
Citera
2026-08-30, 12:33
Medlem
PingPongZongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lumbago
I dag har Håkan Bergmark TV diskuterat Alternativ för Sveriges torgmöten:

https://youtu.be/97vAY4PHuk0?si=uSV4nsZ9pTvbbC2c

2 senila gubbar. AFS är mer som ND. Visst att dom kan vara många på torgmöten. Men AFS tar fan priset när det kommer till barn. För det handlar ju om barn. Barn under 18 år får inte rösta. Det problemet hade ND med

Och det här han berättar om sin kompis som var med i NyD. 70 000 i månadslön. En riksdagsledamot hade strax över 20 000 kr i månaden 1991.

Lönen var efter skatt lägre än vad många har i bidrag idag. Men det var en helt annan kostnad och leva då. Folk fattar inte. Minns inte hur det var förr. Jag tror folk i dag bara låtsas. Dom ska fan låsas in. Dödstraff.

Skolvalen har ju senaste 30åren visat att ungdomar röstar annorlunda än vuxna. AFS får promille i riksdagsvalen för att några tusen 18-19åringar som röstar AFS räcker inte.

Kommer ni ihåg när allt skulle hända är 2000?

När fan ska det hända? Eller när ska du göra det?

År 2000. Folk blev förbannade. Vänta så länge. Nu är det 2030 som.snackas om. Tiden går och den är ur led. För Sverige i tiden.

Och idag alla jävla teorier. Dra åt helvete. Bara skådespel. Folk kan fan inte trott på allt? Vilket? Allt. Skäms förfan. Ingen skam i kroppen. Tvärtom. Politikerna och folket på myndigheterna ska fan utvisas. Till Kina eller Palestina
Senast redigerad av PingPongZong 2026-08-30 kl. 13:18.
Citera
2026-08-30, 19:28
Medlem
analkings avatar
Citat:
Vad tror du Afs får i riksdagsvalet?
jättesvart att säga 1% vore en enorm framgang, men de som röstar tidö nu gör det ju förgäves sa de kan ju i lugn och ro välja afs eller annat parti utanför riksdagen tex
Citera
2026-08-30, 20:15
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av analking
jättesvart att säga 1% vore en enorm framgang, men de som röstar tidö nu gör det ju förgäves sa de kan ju i lugn och ro välja afs eller annat parti utanför riksdagen tex

Vi som röstar Tidö gör det inte förgäves. Ser du fram emot en rödgrön djälvusregering med Magga Hagga som statsminister?
Citera
2026-08-30, 20:50
Medlem
Citat:
Vi som röstar Tidö gör det inte förgäves. Ser du fram emot en rödgrön djälvusregering med Magga Hagga som statsminister?

Ni har bara er själva att skylla. Under Tidöregeringens tid vid makten har över 300 000 främlingar invandrat till Sverige. 99% av dessa nytillskott kommer rösta rödgrönt. Med den politiken är det i praktiken omöjligt att fortsätta vinna val.
Citera
2026-08-30, 21:26
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FetaBurgarn
Ni har bara er själva att skylla. Under Tidöregeringens tid vid makten har över 300 000 främlingar invandrat till Sverige. 99% av dessa nytillskott kommer rösta rödgrönt. Med den politiken är det i praktiken omöjligt att fortsätta vinna val.

Då är det ju ännu mer meingslöst att rösta på Afs. Fast iof, högeraktivisten Lulle skrev ju att Afs får många blatteröster.
Citera
2026-08-30, 21:49
Medlem
Jag fattar inte varför Kasselstrand fortfarande har idioten David Lorentzon i sina led. Den dåren står ju för en politik som är i direkt strid mot partiet. Han kommer generera insiderbråk. Garanterat.
Citera
2026-08-30, 23:35
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pingubengt
Jag fattar inte varför Kasselstrand fortfarande har idioten David Lorentzon i sina led. Den dåren står ju för en politik som är i direkt strid mot partiet. Han kommer generera insiderbråk. Garanterat.

Hur är han en idiot? Känner igen namnet men vet inget.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in