Citat:
Ursprungligen postat av
knark-kungen
På grund av Jockeboys och Julias lögner, sedan gjordes det en grundlig utredning där det kom fram att det inte fanns någon som helst grund till det beslutet.
Snälla, sluta sprida vidare dessa hemska lögner, det finns oskyldiga barn med i bilden.
Så att socialtjänsten gick så långt som att fastställa ett datum om LVU-förhandling, få en önskad förändring genom att ena föräldern övertog vårdnaden, och efter det har man gjort en grundlig utredning som visar att Chrippa inte har några problem med att sköta ett barn? Om det är tidslinjen, så får vi hoppas att Kobra visar upp det ytterst tydligt. För det har man då fasen inte gjort nu.
Men fram till jag ser väldigt tydliga bevis på att det är så linjen ser ut, så kommer jag gå på den linjen att socialtjänsten anser Chrippa vara en person som behöver omfattande stöd.
Och bara för tydlighetens skull, det gör Julia också. Ingen av de där två borde ta hand om ett barn. Förhoppningsvis blir det så efter att Chrippa kommer ut med.
För övrigt så lutar jag mot att Linnea är på den nivån också, med tanke på att hon medverkar i den här skiten.