Igår, 02:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kommer-vara-anon
Nej, jag har inga överkänslor. Hon har själv, i en offentlig kommentar under en video som Skilleras laddat upp, meddelat att hennes strategi är att få med så mycket information som möjligt, av den naturen att Jocke inte vill att den ska spridas. Detta eftersom målhandlingar är offentliga.

Det är själva definitionen av en utpressare, borde vara olagligt, men är säkert lagligt. Enligt mig är hon ett avskräde till människa, och jag hoppas att hon får en verklig åktur i rättssystemet.

Fy fan vad jag hatar såna där lowlifes.
Vad skulle det vara för information som Jockiboi inte vill ska spridas?

Finns det känsliga saker som han vill dölja från allmänheten? Även om handlingar i grunden är offentliga så kan vissa uppgifter bli sekretessbelagda och maskas vid ett utlämnande. Jag antar att Jockiboi är mer insatt i sådana frågor än gemene man, så han vet detta.

Vad är det i så fall för uppgifter, extremt känsliga men inte sekretessbelagda, som återstår?

Jag måste erkänna att man ser fram emot detta!
Citera
Igår, 06:47
Medlem
Nu när Axel och Medviktarna fläker upp faktan på nätet så står Påsögat med byxorna i knäväcket. Avslöjad och påkommen med att ha försökt beröva sin bror sitt barn.
Så elak och så vidrig människa må han drabbas av KARMA.
Citera
Igår, 07:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mullenö
Nu när Axel och Medviktarna fläker upp faktan på nätet så står Påsögat med byxorna i knäväcket. Avslöjad och påkommen med att ha försökt beröva sin bror sitt barn.
Så elak och så vidrig människa må han drabbas av KARMA.

Som så ofta sagt tidigare. Jockes bror är en livstilskrimenell nazist, som säljer sexuellt innehåll på internet. Han kan inte på egen hand sörja för grundläggande behov som en bostad.

Förutom det så var brodern timmar ifrån ett fastställt LVU-beslut, i en domstol. Det är en ytterst inträngande åtgärd som socialtjänsten tar till när mycket annat är prövat, men inte hjälpt.

Med den bakgrunden, så är gruppen människor som anser att Jocke är påkommen med något klandervärt, när han försöker få socialtjänsten att ingripa, begränsad till en ytterst liten grupp bestående av sinnessjuka människor. Som tur är har många av den gruppen inte lyckats yngla av sig. Bara det faktum att Jockes svägerska anser att Chrippa skulle kunna vara en fungerande pappa borde utlösa en utredning om hennes lämplighet som vårdnadshavare. Men så kompetenta lär ju inte socialtjänsten kunna vara.
Citera
Igår, 08:41
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av N.Armstark
Vad skulle det vara för information som Jockiboi inte vill ska spridas?

Finns det känsliga saker som han vill dölja från allmänheten? Även om handlingar i grunden är offentliga så kan vissa uppgifter bli sekretessbelagda och maskas vid ett utlämnande. Jag antar att Jockiboi är mer insatt i sådana frågor än gemene man, så han vet detta.

Vad är det i så fall för uppgifter, extremt känsliga men inte sekretessbelagda, som återstår?

Jag måste erkänna att man ser fram emot detta!
Tack för skrattet.
Nej juridik är verkligen inte Jockibois paradämne.

Ja, det ska bli intressant att se vad om kommer framöver.
Citera
Igår, 08:45
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kommer-vara-anon
Uppenbarligen så anser ju Jocke att hon har gjort fel. Då har vi i det här landet ett system, där han kan stämma henne. Vad skulle det spela för roll att hon är en privatperson. Man kan ju inte bete sig hur som helst för det. Och har man lyckats ställa till med bråk, inte bara med en utan två youtubers, då kanske det är läge att göra lite självreflektion. Något står ju inte rätt till i hennes huvud skulle jag säga.

Som sagt så hoppas jag att det blir en tillbakakaka nu, lite karma skulle vara helt okej.
Det verkar som om det börjar sina i ekonomin hos Jockiboi. Han stämmer folk till höger och vänster och försöker få in pengar.
Enligt Jockiboi själv är ju enda skälet till att folk stämmer eller anmäler att de vill ha pengar. Han utgår väl från sig själv där.
Citera
Igår, 08:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Det verkar som om det börjar sina i ekonomin hos Jockiboi. Han stämmer folk till höger och vänster och försöker få in pengar.
Enligt Jockiboi själv är ju enda skälet till att folk stämmer eller anmäler att de vill ha pengar. Han utgår väl från sig själv där.
för att citera en klokman "every accusation is a confession" man får hoppas att slutet för hans tid i det offentliga är slut nu
Citera
Igår, 09:53
Medlem
EnAnnanManniskas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Förstår inte varför media inte tagit upp hotbrevet han skickat ut?
Citera
Igår, 10:43
Medlem
Satt och tänkte lite Jocke har ju sagt flera gånger att Jockiboi är en karaktär. DVS inte han?
Men det här är väll känt sen innan vad han tycker om?
Det han går igång på t.ex?

Jockiboi:
Röka
Lack-kläder

Joakim Lundell:
Röka
Lack-kläder
Citera
Igår, 11:14
Medlem
Nya ägarna till "Lundellhuset". Hoppas dom utfört en fastighetsbesiktning.

https://www.nt.se/bostad/fastighetsaffarer/artikel/fastigheten-pa-adressen-yrvadersgatan-11-i-lindo-norrkoping-har-nu-salts-pa-nytt-stor-vardeokning/l61dezej

Nya ägarnas hus är snart till salu, något för familjen Lundell kanske?

https://www.booli.se/sok/till-salu?areaIds=626626
Senast redigerad av Dannejunior96 Igår kl. 11:18.
Citera
Igår, 15:55
Medlem
lupacs avatar
Såg ni Jockes senaste video (ca 40 minuter lång) om att få ihop så många fanbilder som möjligt på Liseberg? Starttid kl 14:30 och sluttid: 22:00 (stängningsdags). 7,5 timmars rännande i nöjesparken. Jocke skrävlade strax innan videons slut om att han lyckats samla totalt 3747 fanbilder.

Det är säkert bara ett av Jockes många desperata försök att övertyga sina svagbegåvade och lättlurade fans att han är mycket populär — i nivå med en folkkär nationalikon.

Jag köper inte Jockes påstående att han har tillbringat 7,5 timmar åt att gå fram till folk som är villiga att låta sig fotograferas med honom, antingen i grupp eller som selfie. Är det inte snarare så att många människor går rejäla omvägar för att komma ifrån honom så långt bort som möjligt? Hade jag varit på Liseberg den dagen, då hade jag flytt fältet fortast kvickt.

Videon visar ett solklart exempel på överdriven hybris hos Jocke. Jag läste nyss att begreppet hybris har sina rötter i Grekland och beskriver ofta en stolthet så stark att den provocerar fram sin egen undergång.

Jockes undergång.
Citera
Igår, 16:18
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lupac
Såg ni Jockes senaste video (ca 40 minuter lång) om att få ihop så många fanbilder som möjligt på Liseberg? Starttid kl 14:30 och sluttid: 22:00 (stängningsdags). 7,5 timmars rännande i nöjesparken. Jocke skrävlade strax innan videons slut om att han lyckats samla totalt 3747 fanbilder.

Det är säkert bara ett av Jockes många desperata försök att övertyga sina svagbegåvade och lättlurade fans att han är mycket populär — i nivå med en folkkär nationalikon.

Jag köper inte Jockes påstående att han har tillbringat 7,5 timmar åt att gå fram till folk som är villiga att låta sig fotograferas med honom, antingen i grupp eller som selfie. Är det inte snarare så att många människor går rejäla omvägar för att komma ifrån honom så långt bort som möjligt? Hade jag varit på Liseberg den dagen, då hade jag flytt fältet fortast kvickt.

Videon visar ett solklart exempel på överdriven hybris hos Jocke. Jag läste nyss att begreppet hybris har sina rötter i Grekland och beskriver ofta en stolthet så stark att den provocerar fram sin egen undergång.

Jockes undergång.
Det blir 7,2 sekunder per bild, vilket ger ca 8,3 bilder i minuten.

Det känns lika trovärdigt som allt annat han påstår om vi ska låtsas att det är unika personer på varje bild.

Han bara stått och hållit in avtryckaren på kameran i speed läge och fotat några människor .. så visst.
Citera
Igår, 17:11
Medlem
Damien-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av macranna
Instämmer till fullo.
Brukar egentligen inte kommentera folks utseenden men i fallet Jockiboi och Jonna gör jag undantag. De hade inte bra förutsättningar från början men har båda gjort sina oattraktiva yttre värre genom operationer, ansiktstatueringar och ohälsosamt leverne. Jonna har troligen en diagnos som bidrar till det säregna utseendet och det kan hon inte hjälpa. Men hon är inte i närheten av lika ful som Jockiboi.

Jockiboi är ful inifrån och ut och det börjar folk se nu.

Med tanke på hur vidrigt Jockiboi själv har betett sig tänker jag knappast låtsas som att horbockens groteskt fula uppenbarelse inte är ok att håna. Och när man tror att den blonderade mytomanen inte kan bli mer vidrig så sitter det jävla aset dessutom och kåtar upp sig på småflickor som röker. Nästan ironiskt hur Peddoboi lyckas få sitt motbjudande beteende att matcha sitt äckliga utseende så perfekt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in