2026-08-30, 19:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Milliemolly
Funderar också på om han sa mattelärare från åk 4. Som han i vuxen ålder bara knatade dit och plingade på?

Och det var inte creepy sa han. Och de pratar i timmar. Han blir intressant att följa.
Reagerade också på det. Varningsklockorna ringer.
Citera
2026-08-30, 19:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kahlashnikovkamrat
Max är extremt lik den leende styckmördaren, Janne Toumela. Kan de vara släkt eller halvsyskon? De pratar på exakt samma sätt och är kopia till det yttre.

Gött att få en gjutjärnspanna i huvudet under smekmånaden haha - du har verkligen en poäng.
Men killar snälla, ” ljuvliga Helena?” Tycker det är störst red flagg på henne. Arbetar som
Sociala medie ansvarig? Hon är inkvoterad
Citera
2026-08-30, 19:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Milliemolly
Funderar också på om han sa mattelärare från åk 4. Som han i vuxen ålder bara knatade dit och plingade på?

Och det var inte creepy sa han. Och de pratar i timmar. Han blir intressant att följa.

Väldigt udda beteende, även om jag tycker att man kan välja bort sin biologiska familj om man har det behovet.

Jag tror inte på det här paret alls.
Citera
2026-08-30, 19:48
Medlem
Urban påminner så himla mycket om någon som jag hade extremt svårt att placera först, sedan kom jag på det. Han är en kopia av han dvärgen i Game of Thrones. Det förklarar säkert hans osäkerhet också, när man inte klarar av att ens tjej umgås med andra män för man är så osäker i sin manlighet. Blir intressant att följa iaf!
Citera
2026-08-30, 20:00
Medlem
TaxenSixtens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av honn
Nej hon är värd en klok, varm och kärleksfull man. Tvivlar på att han har bra värderingar.
Hon verkar fläng som hon uttrycker sig.
Citera
2026-08-30, 20:02
Medlem
JuniorDahlens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Berkut
Urban påminner så himla mycket om någon som jag hade extremt svårt att placera först, sedan kom jag på det. Han är en kopia av han dvärgen i Game of Thrones. Det förklarar säkert hans osäkerhet också, när man inte klarar av att ens tjej umgås med andra män för man är så osäker i sin manlighet. Blir intressant att följa iaf!

Har du sett någon person tidigare med fetal alcohol syndrome så är det nog därifrån. Urban har så brett mellan ögonen att man nästan tror det blivit något fel på tv:n.
Citera
2026-08-30, 20:09
Medlem
TaxenSixtens avatar
Yasmin och Felix är bästa paret att följa. Klart mest intelligenta och sköna paret. Kommer spola förbi de andra.
Senast redigerad av TaxenSixten 2026-08-30 kl. 20:20.
Citera
2026-08-30, 20:39
Medlem
Urban ska tydligen vara ett taget namn, lite förvånande. Vad hette han innan?
Citera
2026-08-30, 21:32
Medlem
dialektikers avatar
Urban är look alike med Camilla Läckbergs MMA-fighter Simon.
Edin var lite lik Haakon då de möttes upp.
Men det är för lite sting i Edin. Han verkar korkad.
Urban är en kontrollerande hustrumisshandlare av rang. De borde sätta honom bakom galler redan nu.
Syns vad han går för.
Citera
2026-08-30, 21:35
Medlem
dialektikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av picapican
Trans och- panparet ger mig dåliga vibbar. Gabriel känns som en liten flicka i jämförelse med Sara.

Är han trans?
Spolade förbi detta par. Han var vedervärdig att skåda och lyssna på. Hörde inte vad han sa.

Edit: Såg nu. 3:an "Avslöjandet". Vad vidrig hen är. Pratar sluddrigt och snabbt. Tittar inte i ögonen. Obehaglig.
Senast redigerad av dialektiker 2026-08-30 kl. 21:49.
Citera
2026-08-30, 21:45
Medlem
picapicans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dialektiker
Är han trans?
Spolade förbi detta par. Han var vedervärdig att skåda och lyssna på. Hörde inte vad han sa.

Han har varit kvinna förut.
Citera
2026-08-30, 21:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kahlashnikovkamrat
Urban ska tydligen vara ett taget namn, lite förvånande. Vad hette han innan?
Jag har inte sett programmet men letade upp tråden efter att ha hört och sett om turbulensen kring deltagaren, och undrade just över namnet med tanke på hans ålder. Har han alltså hetat någonting annat tidigare?

Allt det här tjafset runt hans deltagande verkar ha lyckats, eftersom jag har knäppt på TVn med detta program.
All reklam... osv.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in