2026-08-30, 17:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TomatKungen
För att det är ytterst ovanligt att falska tillvitare (gällande våldtäkt) gör om samma brott.
Jag vet endast två sådana. Varav Lam*bertz kvinnan är den ena.

Så. återigen: vad ska du med namn och bild till, när det kommer till detta 15-åriga barn?
Varför försvarar du detta avskyvärda brott? En gång är en gång för mycket och det är mycket bra att hon åtalas. Nu väntar vi på att någon listar ut namnet och det kommer ut.
Citera
2026-08-30, 17:33
Medlem
Citat:
För att det är ytterst ovanligt att falska tillvitare (gällande våldtäkt) gör om samma brott.
Jag vet endast två sådana. Varav Lam*bertz kvinnan är den ena.

Så. återigen: vad ska du med namn och bild till, när det kommer till detta 15-åriga barn?
Det kommer en tid där såna som du inte kan försvara det här längre

Samhället har fått nog av er

Hon är en brottsling som har försökt skada en man för livet hon ska hängas ut som alla andra.
Citera
2026-08-30, 18:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DI3SEL
Det kommer en tid där såna som du inte kan försvara det här längre

Samhället har fått nog av er

Hon är en brottsling som har försökt skada en man för livet hon ska hängas ut som alla andra.

Jag försvarar inte brott. Vart fan har du ens fått det ifrån?

Nej, hon är en misstänkt brottsling. Hon är åtalad, inte dömd.
Citera
2026-08-30, 18:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Silverryggenn
Varför försvarar du detta avskyvärda brott? En gång är en gång för mycket och det är mycket bra att hon åtalas. Nu väntar vi på att någon listar ut namnet och det kommer ut.

Jag försvarar inte brott. Hon är inte ens dömd. Hon är åtalad.

Det jag försvarar är väl rättssäkerheten och att folk ska dömas av rätten. Inte av pöbeln.

Som sagt var: vad ska du med hennes bild och namn till?
Citera
2026-08-30, 18:28
Medlem
Citat:
Jag försvarar inte brott. Vart fan har du ens fått det ifrån?

Nej, hon är en misstänkt brottsling. Hon är åtalad, inte dömd.
Sluta försvara brottslighet
Citera
2026-08-30, 18:29
Medlem
Citat:
Sluta försvara brottslighet

Vill du framstå som korkad?

Vart i mina inlägg försvarar jag brottslighet? Försök att finna citat på det. Det finns nämligen inte.

Är man åtalad, så är man åtalad. Inte dömd. Flickan är än så länge endast åtalad.
Senast redigerad av TomatKungen 2026-08-30 kl. 18:32.
Citera
2026-08-30, 19:05
Medlem
Citat:
Vill du framstå som korkad?

Vart i mina inlägg försvarar jag brottslighet? Försök att finna citat på det. Det finns nämligen inte.

Är man åtalad, så är man åtalad. Inte dömd. Flickan är än så länge endast åtalad.
Sluta få det att låta mindre allvarligt simp
Citera
2026-08-30, 19:14
Medlem
Citat:
Sluta få det att låta mindre allvarligt simp

Som jag visste: du fann inte det du påstod om mig.

Jag skriver alltid på detta sättet, kring brott. Med sans och balans. Oavsett vilket brott det gäller. Kolla mina inlägg i tråden om mass-skjutningen på Risbergska, tex. Vilket väl ändå måste ses som ett jädrigt allvarligt brott. 10 mord och minst 6 mordförsök.

Vissa av er verkar inte kunna diskutera brott sakligt, utan brinner upp av era egna hätska känslor.

Denna 15-åring är en så länge bara åtalad. Och åklagaren verkar inte innerligt tro på åtalat. Låter mer som åtalet har väckts som en formalitet. Så. Vi vet ju ingenting ännu.

Det enda vi med säkerhet vet är att 15-åringen har ljugit. Men om vad hon har ljugit vet vi inte ännu.

Har hon ljugit om våldtäkt?
Eller har hon ljugit om att det inte har skett några våldtäkter?

Det lär dock visa sig.
Senast redigerad av TomatKungen 2026-08-30 kl. 19:23.
Citera
2026-08-30, 19:49
Medlem
AutDisceAutDiscedes avatar
Citat:
Du låter som en tvätt-äkta hedersförtryckare du! De brukar inte ha några problem med att kalla sina döttrar för "slynor" och "horor". Infantil verkar du sannerligen vara också, som för dig med detta uttrycket "slynhora".

Har den här 15 åringen ljugit. Så kan man med gott samvete kalla henne både för "lögnare" och "falsk tillvitare". Men vad fan har det misogyna/sexistiska/nedvärderande/sexualiserande uttrycket "slynhora" med hennes brott att göra?

Du fixerar på epitet du inte gillar - vad med att fokusera på vad slynhoran gjort och erkänt. Vad anser du att hon skall få för straff om hon döms, då du enkom anser att slynhoran är en stackars lögnerska... Om hon är skyldig, vilket hon erkänt sig till, sär slynhorans brott oerhört allvarligt och borde rendera slynhoran flera decennier i fängelse...

Och som sagt - nu vill jag se dig tillrättavisa alla som är ogina gentemot män och tillskriver dessa epitet i framtida trådar - deal?
Citera
2026-08-30, 20:09
Medlem
Citat:
Som jag visste: du fann inte det du påstod om mig.

Jag skriver alltid på detta sättet, kring brott. Med sans och balans. Oavsett vilket brott det gäller. Kolla mina inlägg i tråden om mass-skjutningen på Risbergska, tex. Vilket väl ändå måste ses som ett jädrigt allvarligt brott. 10 mord och minst 6 mordförsök.

Vissa av er verkar inte kunna diskutera brott sakligt, utan brinner upp av era egna hätska känslor.

Denna 15-åring är en så länge bara åtalad. Och åklagaren verkar inte innerligt tro på åtalat. Låter mer som åtalet har väckts som en formalitet. Så. Vi vet ju ingenting ännu.

Det enda vi med säkerhet vet är att 15-åringen har ljugit. Men om vad hon har ljugit vet vi inte ännu.

Har hon ljugit om våldtäkt?
Eller har hon ljugit om att det inte har skett några våldtäkter?

Det lär dock visa sig.
Vartenda jävla tråd så simpar du för kvinnor även fast ett brott är allvarligt hur fan tänker du egentligen?

Har vi jämställdhet eller är andra mer jämställda än andra i din värld?

Löjligt beteende skärpning, hon ska genomgå samma jävla behandling vare sig hon har fitta eller kuk mellan benen

det räcker nu med simperiet!
Citera
2026-08-30, 20:17
Medlem
Citat:
Vartenda jävla tråd så simpar du för kvinnor även fast ett brott är allvarligt hur fan tänker du egentligen?

Har vi jämställdhet eller är andra mer jämställda än andra i din värld?

Löjligt beteende skärpning, hon ska genomgå samma jävla behandling vare sig hon har fitta eller kuk mellan benen

det räcker nu med simperiet!

Du är nyreggad. Ser jag.

Så du brukar vilja att åtalade ska "hängas ut" med bild och namn?

Hade hon varit dömd och vuxen så hade jag inte reagerat nämnvärt på din önskan om att få bild och namn på henne. Men nu är hon åtalad (inte dömd) och hon är dessutom ett underårigt barn. Och då undrar jag vad du ska med hennes bild och namn till. kan du vara snäll och svara på denna fråga?
Citera
2026-08-30, 20:22
Medlem
Citat:
Du är nyreggad. Ser jag.

Så du brukar vilja att åtalade ska "hängas ut" med bild och namn?

Hade hon varit dömd och vuxen så hade jag inte reagerat nämnvärt på din önskan om att få bild och namn på henne. Men nu är hon åtalad (inte dömd) och hon är dessutom ett underårigt barn. Och då undrar jag vad du ska med hennes bild och namn till. kan du vara snäll och svara på denna fråga?

Så du säger:

Ett barn gjorde nåt allvarligt som kunde fått allvarliga konsekvenser till en annan person livet ut låt oss straffa henne skonsammare

Hahahaha! Du är en väldigt sjuk människa!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in