2026-08-29, 20:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fanten
Jag anser att jag har förklarat mig.

Jag har inte sagt eller antytt något om 'ansvarsfull jägare'. Den här diskussionen är inte relevant för sakfrågan och dessutom lägger du ord i min mun. Vi säger så.

Och den drönare skulle ha varit beväpnad med en kulvapen?
Kan du länka till dessa bilder?
Nej jag minns inte vem som pratade om dom. Och dom var inte särskilt tydliga. Lika dåliga som bilderna på den krälande varelsen på taket.
Citera
2026-08-29, 20:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jumpingonthemoon
NissCee var det, jag hittade henne, här är videon: https://youtu.be/vfUKUjhFvc0?t=263
En enda stillbild. typ i tiktok stil.
Och du kallar det en video.
Det där verkar vara mer som att, videon finns fortfarande, vi skickar en vertikal bild av det.
Sedan när bilden visas horisontellt, så visas det som den gör i NissCee.Social's video.

Citat:
En exploderande mikrofon är en teori. En annan är en drönare. En tredje är ett skott underifrån. Det finns många teorier.
Exploderande mikrofonen, urbota dom teori.
Skott underifrån, usel teori.
Drönare, den bästa av dessa 3 teorier. Fortfarande inte en bra en.
Citera
2026-08-29, 20:24
Medlem
rednaxela90s avatar
Citat:
Tyler kanske sköt Charlie från ett tag med ingenting tyder väl på det än så länge.
Det mesta tyder på att Tyler sköt Charlie! Inget tyder på, vad jag vet, att en explosiv mikrofon, drönare, eller skytt från marken sköt Charlie.
Citera
2026-08-29, 20:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Piii...
En enda stillbild. typ i tiktok stil.
Och du kallar det en video.
Det där verkar vara mer som att, videon finns fortfarande, vi skickar en vertikal bild av det.
Sedan när bilden visas horisontellt, så visas det som den gör i NissCee.Social's video.

Exploderande mikrofonen, urbota dom teori.
Skott underifrån, usel teori.
Vill du se videon så finns den i nån av Candace livestreams.
Citera
2026-08-29, 20:29
Medlem
rednaxela90s avatar
Citat:
Nej jag minns inte vem som pratade om dom. Och dom var inte särskilt tydliga. Lika dåliga som bilderna på den krälande varelsen på taket.
Du tror verkligen på vad du än hör av dessa YouTubers. Och du verkar tro att det som är släppt till allmänheten är allt som finns.
Citat:
Vill du se videon så finns den i nån av Candace livestreams.
Haha, såklart, Candace igen...
Citera
2026-08-29, 20:33
Medlem
Fantens avatar
Citat:
Men för i helvete..

Nåja, mitt fel som förväntade mig något påtagligt.
Citera
2026-08-29, 20:34
Medlem
Fantens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Piii...
Den är bara minst dålig. Som en köttbit som bara har varit ruttnade i tre dagar istället för en hel vecka.
Citera
2026-08-29, 22:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fanten
Jag anser att jag har förklarat mig.
Det har vi väldigt olika åsikt om. Jag har ställt flera enkla ja/nej-frågor men aldrig fått ett klart ja eller nej på någon av dem.
Citat:
Jag har inte sagt eller antytt något om 'ansvarsfull jägare'. Den här diskussionen är inte relevant för sakfrågan och dessutom lägger du ord i min mun. Vi säger så.
Nej, jag lägger inte ord i munnen på dig. Jag gissar vad du menar eftersom du uttrycker dig så jävla oklart och sedan frågar jag dig huruvida min tolkning är korrekt. Det är inte att lägga ord i munnen på dig.
Citera
2026-08-30, 09:58
Medlem
Frank Turek verkar riktigt obehaglig. Och nu när Charlie är borta är det fritt fram för Turek, Ben Shapiro och resten av zionisterna. Så om man letar efter motiv så behöver man inte leta länge.
Citera
2026-08-30, 19:20
Medlem
rednaxela90s avatar
Citat:
Frank Turek verkar riktigt obehaglig. Och nu när Charlie är borta är det fritt fram för Turek, Ben Shapiro och resten av zionisterna. Så om man letar efter motiv så behöver man inte leta länge.
Frank Turek verkar inte ett dugg obehaglig. Han är en kristen predikant/apologet som misstänkliggörs för att han var med Charlie Kirk vid tillfället för mordet. Det enda obehagliga är attackerna online mot personer som honom!
Citera
2026-08-30, 19:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rednaxela90
Frank Turek verkar inte ett dugg obehaglig. Han är en kristen predikant/apologet som misstänkliggörs för att han var med Charlie Kirk vid tillfället för mordet. Det enda obehagliga är attackerna online mot personer som honom!
Han kör med bibelverser hela tiden och tycker att om man ifrågasätter en änka så ska man dö. Stora likheter med dokumentären Death of the Pastors Wife.
Citera
2026-08-30, 19:54
Medlem
Citat:
Han kör med bibelverser hela tiden och tycker att om man ifrågasätter en änka så ska man dö. Stora likheter med dokumentären Death of the Pastors Wife.
Åh, menar du bibelcitatet som rycktes från sitt sammanhang?
Det som diskuterats tidigare i tråden?
Tips, kolla inte korta klippet, utan allt som sägs. Där han faktiskt till och med i en punkt berömmer Candace Owens.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in