2026-08-30, 14:05
Medlem
bulletproofsouls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TramsPostaren
Svarar du mig en gång till så håller du dig till vad jag säger utan falska påståenden om mig som person som "motargument".

Allt som står i min anmälan, vilket även inkluderar sexuellt raseri är substans i min tråd. Det innebär även att mediokra akademikers låga intelligens eller egna mentala problem och störningar är relevanta eftersom tråden berör varför tjänstemän agerar genom att medvetet skapa utsatthet hos andra genom att gömma sig bakom regelverk och påstå att deras aggressivitet som utövas beror på att "sådana är reglerna".

Gillar du inte trådämnet, ska du avlägsna dig från tråden, inte jag.

Jag er blanka fan i vad du anser om mig och dina medvetna lögner syftar till att skydda förövare genom metoder ni använder mot offer för att skapa utsatthet.

Alla dina inlägg dryper av förövarens självgodhet, förtal, psykiska misshandel som systematiskt utövas mot offer osv. Genom varje inlägg du skriver framträder en riktigt usel karaktär.

För mig är du ingenting. Du är bara för dum för att fatta att jag inte är något svagt offer eller någon som löper med idioter. Till skillnad mot dig så ställer jag mig upp för andras skull, medan du försöker trycka ner folk så de inte ska våga resa sig.

Patetiskt!

Varför så aggressiv. Det verkar som att du tar åt dig allt väldigt personligt. Du skriver mycket konstigt som såklart inte alls stämmer men so what.

Gott så då? Lägg inte ner en massa energi på att skriva långa inlägg. Ta hand om dig själv först innan du tar hand om andra är mitt sista råd. Då blir tillvaron mycket smidigare och de som du sedan hjälper får en mycket bättre hjälp av dig.

Peace out
Citera
2026-08-30, 17:57
Medlem
Citat:

För mig är du ingenting. Du är bara för dum för att fatta att jag inte är något svagt offer eller någon som löper med idioter. Till skillnad mot dig så ställer jag mig upp för andras skull, medan du försöker trycka ner folk så de inte ska våga resa sig.

Patetiskt!

Du glömde bort Pizza-gate och diverse pedofila böjelser.
Du måste vara konsekvent när du sitter och text-väggar på internet.
Tog månadens lådvin och Sertalin slut?
Citera
2026-08-30, 19:45
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av casii
Du glömde bort Pizza-gate och diverse pedofila böjelser.
Du måste vara konsekvent när du sitter och text-väggar på internet.
Tog månadens lådvin och Sertalin slut?
Jag varken dricker särskilt mycket mer än enstaka öl/glas om året och äter inte piller.

Dvs jag är en väldigt nykter person som sannolikt håller en läggre konsumtion än vad du gör med din personlighetsklyning online där du försöker få fram dina multibla personligheters alter egon.

Jag är väldigt konsekvent. Det är er läsförståelse som brister.

Iallafall så kommer jag gå och förtidsrösta nu i veckan. Har fattat beslutet vilket får er utan självständigt tänkande att reagera.

Det blir endast proteströster i det här valet

Jag kommer lägga rösten på SD i riksdagsvalet för att stärka mandaten till att bromsa lagförslag jag sannolikt kommer ogilla om de röda släpps lösa igen. Trots allt arbetar de aldrig med frågor som är betydelsefulla för mig såsom villkoren för människor med försörjningsstöd och deras barn, att begränsa kriminellas möjligheter och se till offrens bästa osv.

Däremot kommer jag faktiskt att proteströsta på *trumvirvel

Vänsterpartiet på kommunal och regionnivå för att jag vill ha skola och vård som är lika för alla.

Jag vet att jag måste överge ekonomiska åsikter och se hur landet är uppbyggt idag med alla katastrofala privatbolag osv. Det är dessa privata bolag som i mång och mycket skadar Sverige också men man får väl arbeta för ökad tillsyn och lagändringar.

Har inte en susning än om vilket parti jag kan landa i. Tycks inte finnas något som matchar mina grundläggande värderingar om människor i samhället eller andra viktiga frågor. Pallar knappast starta ett nytt parti heller som kanske drar 150 personer om ens det på sin höjd.

Men jag är trött på er dårar här i tråden. Ha ni era arslen i häcken och klaga på att lampan är släckt. Något särskilt konstruktivt tycks ni iallafall inte kapabla att bidra med så man förstår hur ni kämpar på att klaga på oss som åtminstone försöker.
Som ni hör så är inte politiker mitt personliga mål att uppnå heller. Men ni får skapa en tråd den dagen jag kanske försöker ta mig in i politiken för saker som stör mig i samhället så kan ni driva på era påhopp om diagnoser och annat mer konstruktivt. Göra skillnad någonstans det kommer ni trots aldrig göra. Eller du.
Citera
2026-08-30, 20:47
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av bulletproofsoul
Varför så aggressiv. Det verkar som att du tar åt dig allt väldigt personligt. Du skriver mycket konstigt som såklart inte alls stämmer men so what.

Gott så då? Lägg inte ner en massa energi på att skriva långa inlägg. Ta hand om dig själv först innan du tar hand om andra är mitt sista råd. Då blir tillvaron mycket smidigare och de som du sedan hjälper får en mycket bättre hjälp av dig.

Peace out
Jag är inte aggressivare än vad du själv är. Sluta fjanta dig så mycket.

Allt du häver ur dig är klart och tydligt saxat ur skolgårdsmobbarens instruktionsbok. Innnan du gör ditt race av 🎶SLICKA UPPÅT, SPARKA NERÅT 🎶 bör du ifrågasätta om den du försöker sparka på verkligen är nedanför dig eller inte.

Stick nu och slicka arslen i ditt "spela spelet" livsfilosofi/strategi. Men du och jag, vi vet båda hur feg du är. Till skillnad från dig så gömmer jag knappast min identitet. Det krävs något du saknar för det. Ryggrad

Hela tråden handlar om att stå upp för det som är rätt och jag tar inte instruktioner från folk som inte duger mycket till.
Citera
2026-08-31, 16:08
Avstängd
Nu har jag förtidsröstat så tråden är ganska färdigdiskuterad.

SD till riksdagsvalet som motpol till invandrare med icke-svenska värdegrunder eller som tillåts löpa fritt på gatorna (eller i hemmen) och begränsa kvinnor och barns rörelsefrihet.

Vänsterpartiet fick region och kommunrösterna för en lika vård för alla och för att jag anser att t.ex barn inom mitt postnummer ska ha samma möjligheter till god utbildning som barn på Djursholm.

Men hoppsan vad krångligt det var för dem att skriva rätt nummer utan röstkortet. Blev även en felskrivning som åtgärdades av dem som skrev ner att jag röstat. Kollade när jag gick så att mitt röstkortsnummer verkligen stämde med det slutgiltiga och det var korrekt.

Man bör kanske inte få gå till vallokalen utan att uppvisa ett fysiskt röstkort. Inte så kul om ens röst inte räknas för att fel nummer skrivits ner.
Citera
2026-08-31, 20:33
Medlem
Citat:
Nu har jag förtidsröstat så tråden är ganska färdigdiskuterad.

SD till riksdagsvalet som motpol till invandrare med icke-svenska värdegrunder eller som tillåts löpa fritt på gatorna (eller i hemmen) och begränsa kvinnor och barns rörelsefrihet.

Vänsterpartiet fick region och kommunrösterna för en lika vård för alla och för att jag anser att t.ex barn inom mitt postnummer ska ha samma möjligheter till god utbildning som barn på Djursholm.

Men hoppsan vad krångligt det var för dem att skriva rätt nummer utan röstkortet. Blev även en felskrivning som åtgärdades av dem som skrev ner att jag röstat. Kollade när jag gick så att mitt röstkortsnummer verkligen stämde med det slutgiltiga och det var korrekt.

Man bör kanske inte få gå till vallokalen utan att uppvisa ett fysiskt röstkort. Inte så kul om ens röst inte räknas för att fel nummer skrivits ner.
Tack för din insats. o7
Citera
2026-09-01, 10:28
Medlem
bulletproofsouls avatar
Citat:
Jag är inte aggressivare än vad du själv är. Sluta fjanta dig så mycket.

Allt du häver ur dig är klart och tydligt saxat ur skolgårdsmobbarens instruktionsbok. Innnan du gör ditt race av 🎶SLICKA UPPÅT, SPARKA NERÅT 🎶 bör du ifrågasätta om den du försöker sparka på verkligen är nedanför dig eller inte.

Stick nu och slicka arslen i ditt "spela spelet" livsfilosofi/strategi. Men du och jag, vi vet båda hur feg du är. Till skillnad från dig så gömmer jag knappast min identitet. Det krävs något du saknar för det. Ryggrad

Hela tråden handlar om att stå upp för det som är rätt och jag tar inte instruktioner från folk som inte duger mycket till.

Är det någonting jag hatar så är det mobbare. Är det någonting annat jag verkligen hatar så är det folk som slickar uppåt och sparkar neråt.

Vi förstår inte varandra eftersom vi har olika språk och olika utgångspunkter. Jag utgår från verkligheten och makronivån o lägger inte in egna känslor i det. Jag bara utgår från det jag ser i verkligheten.

I verkligheten är det så att folk som slickar uppåt och sparkar neråt tjänar på det. I verkligheten är det så att folk som mobbar ofta tjänar på det. Vi kan tycka vad vi vill om det men så ser verkligheten ut. Systemet är designat på det sättet.
Citera
2026-09-01, 12:59
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av bulletproofsoul
Är det någonting jag hatar så är det mobbare. Är det någonting annat jag verkligen hatar så är det folk som slickar uppåt och sparkar neråt.

Vi förstår inte varandra eftersom vi har olika språk och olika utgångspunkter. Jag utgår från verkligheten och makronivån o lägger inte in egna känslor i det. Jag bara utgår från det jag ser i verkligheten.

I verkligheten är det så att folk som slickar uppåt och sparkar neråt tjänar på det. I verkligheten är det så att folk som mobbar ofta tjänar på det. Vi kan tycka vad vi vill om det men så ser verkligheten ut. Systemet är designat på det sättet.
Jag vet. Det är just därför alla instanser nu upphör att fungera överallt och folk får det sämre. Mobbare låter andra mobbare få fri spelplan, diskriminerande människor låter amdra som diskriminerar få fri spelplan osv.

Jag ber folk dra åt helvetet. Det må se illa ut, men jag förlorar inte mer på det än när jag inte bad folk dra åt helvetet. Det är dock tillfredsställande att skriva till ett sunkigt inkassobolag att man ser igenom deras medarbetare och att de aldrig kan sluta leva med vilka de själva är. Där sitter de och tror att de orsakar mig stress och skada och jag ser istället människor som satt i system att agera sadistiskt och förstöra för andra. Så länge de ger sig på de svagaste så får de fortsätta i all evighet eftersom de vet att de svagaste människor aldrig orkar slåss. Jag ber dem dra åt helvetet på rutin eftersom de är såpass många att jag vet att orken tryter, men vet du vad? Sverige förstörs och smulas sönder överallt av alla de där skadedjuren. Det förstörs inte av människor som säger 🖕

Men givetvis är mitt råd till alla, att avstå från att ge dem fingret eftersom det är lättkränkta dårar som inte tolererar lägsta kritik i normal samtalston för att hela deras larm inte ska aktiveras och de börja attackera.

Men jag satt i åratal med blåsta handläggare på Socialtjänsten som predikade för mig hur bra de var och hur ansvarslös jag själv var. Jag vet vad för narcissistiska drag det krävs för att uppträda som ett stolpskottt som går till angrepp mot de svagare parterna och jag fick ingenting av att hålla mig väl med skadedjuren eftersom deras kollegor backar upp dem. De bryter lagar, förordningar och regler för att kunna agera ut den inneboende aggressiviteten och sedan luta sig mot systemet medan de säger: Det här är rätt.
Nej det är det inte.

Jag ser din synpunkt och förstår vad den kommer av, jag håller inte med och det gör inte tusentals människor som suttit uppnålade inför människor som sparkat mot dem omigen.

Jag brukade sitta och titta mig omkring på mina jämnåriga redan när jag var 14-15 och se hur de manipulerade, ljög och saboterade för att undkomma konsekvenser av vad de gjort medan de la skulden på andra. Jag såg dem ge sig på svagare människor omigen med sadistisk glimt av ren elakhet speglandes i ögonen och hur det blev fruktan när de gick på fel. Jag förstod inte vad jag tittade på idag vet jag att de var psykopatiska drag hos andra. Deras narcissism. Antisociala personlighetsdrag. Jag märker därmed 30 år senare även när det speglas i ögonen på en läkare, socialarbetare osv. Jag såg det även då när vuxenvärlden visade mig vilka de var under ytan. Jag minns även orden de aldrig skulle våga säga till mig när jag själv är vuxen idag. Det jag vet att de "törs" säga till mycket försvarslösa istället.

Vet du hur jag insåg att en av de mer drivande mobbarnas mamma var socialarbetare inom Barn och Ungdom? När hon satt framför mig med den där elaka glimten i ögonen som en katt som svalt en stor fet mus, då insåg jag att det var dags att kolla hur många som bar hennes efternamn. Om hon inte blivit såpass avspänd, övertygad om egen maktfullkomlighet och låtit sin egen själ sippra ur ögonen, hade jag helt missat länken. Dåliga människor slutar spela när de tror att de har någon maktlös framför sig, någon de har kontroll över.

Jag behöver inte spela med för jag är inte en medlöpare. De här människornas svaga punkter är otroligt lätta, såsom att alla andra får veta. Det gillar de inte. För i grund och botten har de inte något äkta anseende som är baserat på karaktärsdrag resten av världen ser upp till. De är nobodies. Eftersom ingen bryr sig om dem, måste de starta konflikter och utsatthet för att känna att de själva har betydelse. De måste prata om andra för ingen bryr sig när samtalet berör dem.

Kan inte vara kul att plötsligt bli värd ett eget samtal heller gissar jag mig på
Senast redigerad av TramsPostaren 2026-09-01 kl. 13:02.
Citera
2026-09-01, 21:42
Medlem
Citat:
Men ni får skapa en tråd den dagen jag kanske försöker ta mig in i politiken för saker som stör mig i samhället så kan ni driva på era påhopp om diagnoser och annat mer konstruktivt. Göra skillnad någonstans det kommer ni trots aldrig göra. Eller du.

Hemska tanke om du "tar dig in" i politiken.
Gudrun kanske hade gillat en psyksjuk 50-taggare som hon kunde prata om matriakat och grejer.
Men resten av Sverige hade nog sagt "pass".
Jag kommer säkerligen inte att göra nån skillnad, någonsin.
Men inte heller du från din arsenikdoftande kattkiss-lägenhet.
Senast redigerad av casii 2026-09-01 kl. 21:48.
Citera
2026-09-01, 22:02
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av casii
Hemska tanke om du "tar dig in" i politiken.
Gudrun kanske hade gillat en psyksjuk 50-taggare som hon kunde prata om matriakat och grejer.
Men resten av Sverige hade nog sagt "pass".
Jag kommer säkerligen inte att göra nån skillnad, någonsin.
Men inte heller du från din arsenikdoftande kattkiss-lägenhet.
Du kan fortsätta hur länge du vill. Bara det att hålla på att hitta på saker du och andra tror kommer pricka rätt genom gissningar visar på vem du själv är. Det har det gjort hela tiden.

Sedan så är jag knappast sämre än många av dagens politiker. Extremt få som ens försöker uppträda professionellt. De går att räkna på ena handens fingrar medan både vänster och höger är helt rabiata. Så oroa dig inte, jag skulle knappast sticka ut mer än att jag till skillnad från dig använder huvudet för att tänka, inte fantisera.

Återigen så glömmer tomtar som du att ni inte representerar andra. Det är narcissistiska människor som alltid hittar på att de ingår i någon grupp där alla tycker likadant men det är för att ni aldrig vågar stå upp för vad ni själva tycker och tänker som kan kritiseras så ni ljuger om hur Alllllllla tyyyyckeeer aaaaatt duuuu ääärrrr

Det viktigaste är att du fortsitter sitta och presentera dynga så att du inte upptäcker att det är du själv som är illa omtyckt och att allt du säger handlar om dina mindervärdeskomplex och rena projektioner baserat på att du känner dig osynlig, oönskad och misslyckad.

Diskussionen är nu avslutad.
Citera
2026-09-01, 22:45
Medlem
Citat:
Du kan fortsätta hur länge du vill. Bara det att hålla på att hitta på saker du och andra tror kommer pricka rätt genom gissningar visar på vem du själv är. Det har det gjort hela tiden.

Sedan så är jag knappast sämre än många av dagens politiker. Extremt få som ens försöker uppträda professionellt. De går att räkna på ena handens fingrar medan både vänster och höger är helt rabiata. Så oroa dig inte, jag skulle knappast sticka ut mer än att jag till skillnad från dig använder huvudet för att tänka, inte fantisera.

Återigen så glömmer tomtar som du att ni inte representerar andra. Det är narcissistiska människor som alltid hittar på att de ingår i någon grupp där alla tycker likadant men det är för att ni aldrig vågar stå upp för vad ni själva tycker och tänker som kan kritiseras så ni ljuger om hur Alllllllla tyyyyckeeer aaaaatt duuuu ääärrrr

Det viktigaste är att du fortsitter sitta och presentera dynga så att du inte upptäcker att det är du själv som är illa omtyckt och att allt du säger handlar om dina mindervärdeskomplex och rena projektioner baserat på att du känner dig osynlig, oönskad och misslyckad.

Diskussionen är nu avslutad.

Nej jag tycker bara det är kul att skriva strunt tilll nån kallar sig för tramspostare, nån som gnisslar tänder och är ansiktet utåt för alla psykfall.
Det var du som började, jag är bara snäll och fortsätter.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in