2026-08-29, 10:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tuttlutt
https://postimg.cc/gallery/WNGsjbC

Nu kom hon på att hon saknar sin pappa 😭
Antonio är skrämmande lik honom!
Anna kom till genom att hennes pappa var otrogen med Annas mamma när hon var på semester i Spanien. Han hade familj och fortsatte bo i Spanien. Anna fantiserar om sin pappa , han brydde sig inte om henne, hon växte upp med sin ensamstående mamma i Sverige. Vilket löjligt inlägg av mytomanen Anna.
Citera
2026-08-29, 10:33
Medlem
SCHMACKOSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Muminflickan
Anna kom till genom att hennes pappa var otrogen med Annas mamma när hon var på semester i Spanien. Han hade familj och fortsatte bo i Spanien. Anna fantiserar om sin pappa , han brydde sig inte om henne, hon växte upp med sin ensamstående mamma i Sverige. Vilket löjligt inlägg av mytomanen Anna.
Jamän hur kan inte folk fatta hur störd hon är??? Hon ljuger om ta mig f-n allt. Även sånt hon absolut inte behöver ljuga om. Tusentals barn blir övergivna av sin pappa. Det är inget unikt. Tror däremot inte det är så många som efter 32 år sitter och låtsasgråter över någon som absolut inte ville ha en i sitt liv. Du har aldrig ringt honom så hur kan du sakna det?
Anna, din pappa ville varken ha dig eller veta av dig. Hur sorgligt det än är så är det ju sant. Därför har du heller inga minnen av honom, enbart gamla foton från typ 50-talet. Nu vet ju inte du så mycket vad en sanning betyder med googla så får du veta.
Testa istället att vara ärlig och tala sanning. En ny värld kommer att öppna sig för dig. Det är aldrig för sent.
Halleluja och Amen 🙏‼️
Citera
2026-08-29, 11:09
Moderator
evilhoneys avatar
OT och chatt raderat samt varningar utdelade.
//mid
Citera
2026-08-29, 15:18
Medlem
TPLs avatar
Anna:
"I've graduated #finelly
Amen 🙏
"

#finelly

Citera
2026-08-29, 15:56
Medlem
osnutens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Anna:
"I've graduated #finelly
Amen 🙏
"

#finelly

Den där pursuitreg har verkligen hittat sin målgrupp!
Ändå har han bara drygt 400 000 följare?
https://storynavigation.com/user/pursuitreg

Snart kommer nog både han och Anna finelly få sitt välförtjänta genombrott
Citera
2026-08-29, 16:11
Medlem
Figzys avatar
Citat:
https://postimg.cc/gallery/WNGsjbC

Nu kom hon på att hon saknar sin pappa 😭
Antonio är skrämmande lik honom!

Jag ser också Annas ögon i farsan där.

Innerst inne tror jag nog att Anna ändå bär på förakt för båda sina föräldrar - Faderns frånvaro och mammans övertalning om att Anna minsann var menad som en popstjärna.

Men den insikten skulle Anna aldrig våga visa, hon skulle inte klara av upplevelsen av förödmjukelse även fast det inte var hennes fel. Så därför upprätthåller hon denna fasad om hur oklanderliga hennes föräldrar var.
Citera
2026-08-29, 18:46
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Figzy
Jag ser också Annas ögon i farsan där.

Innerst inne tror jag nog att Anna ändå bär på förakt för båda sina föräldrar - Faderns frånvaro och mammans övertalning om att Anna minsann var menad som en popstjärna.

Men den insikten skulle Anna aldrig våga visa, hon skulle inte klara av upplevelsen av förödmjukelse även fast det inte var hennes fel. Så därför upprätthåller hon denna fasad om hur oklanderliga hennes föräldrar var.
Det är väl rätt uppenbart att hon söker sin pappa i Roberta. Det var tvunget att bli en spanjor oavsett om han var lite efterbliven. En butikskontrollant var ju lätt för Anna att uppgradera till PT och Body guard. Det trodde han ju själv ett tag. Kanske var det hans pojkdröm som inte riktigt nådde hela vägen fram. I likhet med Annas egen karriär.
ABC var ju dagispop och när hon blev vuxen blev skorna för stora. Moster krökade väl ihjäl sig och jag vet inte om morsan var likadan. Hon var väl en sån finsk städerska som tog chansen med en tjusig spanjack på semestern. Röker gula blend under fläkten i köket och snor dotterns gage för att köra leopardmönstrade klänningar till sig själv.
Annas karriär hade kanske varit något om hon bytt ut morsan som manager mot ett proffs? Men Bert Karlsson visste väl hur man hanterar finska kärringar. Han skrattade hela vägen till banken.
Att farsan var en gift spanjor som fördörde morsan är alldeles för billig och vulgär för Annas höga moral och etiska riktlinjer. Den sanninen kommer hon aldrig erkänna för sig själv.
Citera
2026-08-30, 13:05
Medlem
Tuttlutts avatar
https://postimg.cc/gallery/yxPXgVp

Kan tro att det är ett gäng transvestiter 😁
Och så var det ju det där med att berömma sig själv.
Texten är något av det finaste hon skrivit 😁
Citera
2026-08-30, 13:26
Medlem
Musslis avatar
Citat:

Hon håller fortfarande på att pusha sitt livs finaste text i en sunkig AI-låt. Det känns som hon hittar dagens teknik minst ett år efter alla andra. Dessutom är jag rätt övertygad om att hon tog hjälp av AI med texten också, första klippet hon visade avslöjade det.

Nu efterlyser hon dessutom hjälp med att producera och sjunga in låten själv. Hon hann inte det före brölloppet efterom hon kom på texten vid kaffet samma morgon som bröllopet var.

Inlägget verkar också ha fått lite hjälp av AI. Titta på tecknet - som dyker upp lite här och var. Ett säkert tecken på att det är AI som hjälpt till.

Låten i klipp 1 är en Text jag skrivit själv till brudparet på bröllopsdagens morgon när jag satt med en kopp kaffe🥰 Därav fanns det ingen tid alls för mig att tonsätta orden eller sjunga in dem själv hur gärna jag än velat, men texten bara kom till mig & det kan vara det finaste jag skrivit själv måste jag säga - Men jag bad min dotter Felicia att genom musikappen @sunomusic hjälpa mig att få liv i orden & jag hoppas att brudparet kan ta orden till sina hjärtan & förstå hur mycket de betyder för mig. Ska se om nån vill/kan hjälpa mig att göra egen melodi / spela in den utan AI & lägga sång själv på den framöver - om inte annat är det ett speciellt minne för mig & förhoppningsvis kärleksparet också
Senast redigerad av Mussli 2026-08-30 kl. 13:30.
Citera
2026-08-30, 13:49
Medlem
DreamTwisters avatar
Inga felstavningar heller
Citat:
Ursprungligen postat av Mussli
Hon håller fortfarande på att pusha sitt livs finaste text i en sunkig AI-låt. Det känns som hon hittar dagens teknik minst ett år efter alla andra. Dessutom är jag rätt övertygad om att hon tog hjälp av AI med texten också, första klippet hon visade avslöjade det.

Nu efterlyser hon dessutom hjälp med att producera och sjunga in låten själv. Hon hann inte det före brölloppet efterom hon kom på texten vid kaffet samma morgon som bröllopet var.

Inlägget verkar också ha fått lite hjälp av AI. Titta på tecknet - som dyker upp lite här och var. Ett säkert tecken på att det är AI som hjälpt till.

Låten i klipp 1 är en Text jag skrivit själv till brudparet på bröllopsdagens morgon när jag satt med en kopp kaffe🥰 Därav fanns det ingen tid alls för mig att tonsätta orden eller sjunga in dem själv hur gärna jag än velat, men texten bara kom till mig & det kan vara det finaste jag skrivit själv måste jag säga - Men jag bad min dotter Felicia att genom musikappen @sunomusic hjälpa mig att få liv i orden & jag hoppas att brudparet kan ta orden till sina hjärtan & förstå hur mycket de betyder för mig. Ska se om nån vill/kan hjälpa mig att göra egen melodi / spela in den utan AI & lägga sång själv på den framöver - om inte annat är det ett speciellt minne för mig & förhoppningsvis kärleksparet också
Citera
2026-08-30, 14:01
Medlem
Citat:

Varför vill Anna vara så solbränd, det ser groteskt ut och passar inte henne alls.
Citera
2026-08-30, 14:05
Medlem
Detta är oerhört patetiskt och nästan lite tragiskt av någon som kallar sig artist.
Appen ”SUNO” kostar 60 kr/månad och den gör om och spelar in en given text i valfri genre. Populärt och skojigt i det lilla sällskapet. Att, som Anna gör, marknadsföra detta som en egen skapelse är enbart pinsamt.
Citat:
Ursprungligen postat av Mussli

Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in