2026-08-30, 10:51
Medlem
MagisterBisters avatar
Är det tänkbart att SVT hade gjort en motsvarande kvinnlig serie? ”Cilla får inte ligga”? Eller är det bara roligt med män som inte får sex?
Citera
2026-08-30, 10:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MagisterBister
Är det tänkbart att SVT hade gjort en motsvarande kvinnlig serie? ”Cilla får inte ligga”? Eller är det bara roligt med män som inte får sex?
Halva Malmö består av killar som har dumpat mig?
Citera
2026-08-30, 10:58
Medlem
MagisterBisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bimbodeluxe
Halva Malmö består av killar som har dumpat mig?
Jag känner inte till den serien alls, men är det inte precis tvärt om? Tjejen som blivit dumpad måste ju först haft ett förhållande innan hon blivit dumpad. Dvs hon har fått ligga med halva Malmö?
Citera
2026-08-30, 11:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MagisterBister
Jag känner inte till den serien alls, men är det inte precis tvärt om? Tjejen som blivit dumpad måste ju först haft ett förhållande innan hon blivit dumpad. Dvs hon har fått ligga med halva Malmö?
Sigge är ledsen över att han inte får spruta i en vagina. Huvudpersonen i Halva Malmö är ledsen över att ingen vill ha ett förhållande med henne. Känslan av att bli bortvald lär ju vara liknande.
Citera
2026-08-30, 11:26
Medlem
RutgerFuchss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bimbodeluxe
Sigge är ledsen över att han inte får spruta i en vagina. Huvudpersonen i Halva Malmö är ledsen över att ingen vill ha ett förhållande med henne. Känslan av att bli bortvald lär ju vara liknande.
Snöflingor och emos som MagisterBister kommer alltid att leta efter saker som bevisar att de är de mest utsatta i hela världen.
Citera
2026-08-30, 11:30
Medlem
Har sett den norska versionen, som är betydligt roligare och bättre, framförallt är han som spelar Sigge en bättre skådis än sin svenska motsvarighet.

Sigurd fåkke pult:
https://www.youtube.com/watch?v=TndGgrY2WMY
Citera
2026-08-30, 11:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av prz11
Kan verkligen reka den norska versionen, fruktansvärt bra. Svenska trailern såg tyvärr väldigt töntig ut.

Precis! den norska versionen är betydligt bättre! såg tre min av den svenska innan jag stängde av.
Citera
2026-08-30, 11:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TrolletOchgrodan
Stämmer inte
Kan han inte köpa en uppblåsbar Barbara istället då ? Det borde väl räknas som ett ligg ?
Citera
2026-08-30, 11:57
Avstängd
Monerokungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fentfarbrorn
Fyfan, hoppas han begår en skolskjutning

Du kommer snart bli häktad för den kommentaren
Citera
2026-08-30, 12:01
Medlem
Knegares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gugugaga
Så jävla kul är det inte med sydasiatiska kvinnor. Helt 100 % olika kultur och inget gemensamt. De är dessutom fula som stryk med snea ögon.

Nu känner jag bara ett par sydasiatiska kvinnor, de har bott här en del år och är som kvinnor är mest.
Angående utseendet är det helt i betraktarens ögon, jag tycker det finns vackra kvinnor från samtliga världsdelar.
Citera
2026-08-30, 14:31
Medlem
GertBennys avatar
Serien var genuint dålig och inte på grund av att jag är en kränkt incel eller ser på serien med politiska glasögon. Man har ju redan sett karaktären "nörd som är dålig och pinsam med tjejer" tusentals gånger innan, lägg sen på svensk ängslighet/att vara pk/ inte kränka någon och man får en oerhört slätstruken, tråkig och okarismatisk Sigge som inte vågar ta ut svängarna på något sätt alls. Serien är väldigt mellanmjölk och karaktären Sigge är provocerande okarismatisk och tafatt. Jag antar att den norska versionen är bra mycket bättre.
Citera
2026-08-30, 14:32
Medlem
Homofilens avatar
Varför ska våra skattepengar bekosta sådan här dekadent smörja?

Det säger rätt mycket om hur trasigt samhället och moralen idag är.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in