Citat:
Ursprungligen postat av
Gyros
Alla män skulle få ligga - om de accepterade de kvinnor som står till buds. Är man en ful kille så kanske man behöver skrapa på botten av tunnan där plattbröstade kvinnor finns? Kvinnor som är mer osäkra än dessa incels och därför inte ens vågar ta en invit. Feta kvinnor med mustache. Det kryllar av dessa som inte finns på lokal. Det är killar som tror att de kan få tjejer som är >4 på en skala av 10. Vänd på förväntningarna och arbeta er uppåt tills det löser sig.
Lite så. Identifierar mig som hetero kvinna, och anser mig inte tillhöra de högre skikten på utseendeskalan. De gånger någon fått mig på kroken, har det handlat om helt andra saker än utseende. Att killen/mannen haft förmåga att ta initiativ till kontakt fr första början, och intiativ till närhet är A och O för mig. En kille som är tafatt och osäker i sin framfart är inget jag faller för. Tyvärr. Kanske inte är representativt för alla tjejer/kvinnor men jag tänker att man måste ta bort tänket kring att utseendet betyder så himla mkt i de situationerna. Uppförande, interaktion med andra människor och damer är så mkt viktigare om en person ska uppfattas attraktiv eller inte . Tycker jag.