2026-08-30, 08:47
Medlem
Knegares avatar
Låter som en otroligt löjlig serie, kommer definitivt inte lägga en enda minut på den, undrar vilken målgrupp den riktar sig till.

Svensk politik med extremhög invandring av män från mellanöstern har gett ett stort mansöverskott i Sverige.

Det jag inte förstår är varför dessa som inte får ligga inte anpassar sig efter hur verkligheten ser ut, merparten har väl en inkomst som kan hjälpa de på traven.
Vill de ha en relation, res till Asien och träffa någon där, klarar Sven-Evert 73 det så klarar säkert en medelålders incil det också.
Vill de ha ett one night stand, ta en resa till ett europeiskt land som tillåter prostitution.

Spela bollen där den ligger helt enkelt, varför bry sig om åsikterna från de som röstat fram mansöverskottet, de som kommer "se ner" på er när ni kommer mer er asiatiska partner är de svenska kvinnor som är fula och bittra och som aldrig hade fått kuk utan ett stort mansöverskott.
Citera
2026-08-30, 08:53
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av hidden-nick
Det är vi fler som inte får.
Va e det för fel på dig då?
Citera
2026-08-30, 09:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gyros
Alla män skulle få ligga - om de accepterade de kvinnor som står till buds. Är man en ful kille så kanske man behöver skrapa på botten av tunnan där plattbröstade kvinnor finns? Kvinnor som är mer osäkra än dessa incels och därför inte ens vågar ta en invit. Feta kvinnor med mustache. Det kryllar av dessa som inte finns på lokal. Det är killar som tror att de kan få tjejer som är >4 på en skala av 10. Vänd på förväntningarna och arbeta er uppåt tills det löser sig.

Lite så. Identifierar mig som hetero kvinna, och anser mig inte tillhöra de högre skikten på utseendeskalan. De gånger någon fått mig på kroken, har det handlat om helt andra saker än utseende. Att killen/mannen haft förmåga att ta initiativ till kontakt fr första början, och intiativ till närhet är A och O för mig. En kille som är tafatt och osäker i sin framfart är inget jag faller för. Tyvärr. Kanske inte är representativt för alla tjejer/kvinnor men jag tänker att man måste ta bort tänket kring att utseendet betyder så himla mkt i de situationerna. Uppförande, interaktion med andra människor och damer är så mkt viktigare om en person ska uppfattas attraktiv eller inte . Tycker jag.
Citera
2026-08-30, 09:43
Medlem
Finns det också en serie som heter: "En hel ormgrop full av slampiga tjejer som alla ligger med samma snygga män med pengar, blir dumpade och sen beklagar sig över att det inte finns några män kvar"?
För det skulle också vara en serie i tiden...
Citera
2026-08-30, 09:59
Medlem
HemmaslagenWasabis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av prz11
Kan verkligen reka den norska versionen, fruktansvärt bra. Svenska trailern såg tyvärr väldigt töntig ut.

Såg att den hade en norsk förlaga som du säger. Ska se den när jag hittar lite tid. Norrmännen kan verkligen göra bra TV-serier ibland. Kan verkligen tipsa om serien Exit om du inte sett den!
Citera
2026-08-30, 10:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AgnetaPatrull
Är det en svensk version av norska serien "Sigurd fåkke pult"?
Ja, stod i eftertexten.
Citera
2026-08-30, 10:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Myror-Elefanter
Finns det också en serie som heter: "En hel ormgrop full av slampiga tjejer som alla ligger med samma snygga män med pengar, blir dumpade och sen beklagar sig över att det inte finns några män kvar"?
För det skulle också vara en serie i tiden...

Den går som teater nere på Stureplan och Café Opera.....
Citera
2026-08-30, 10:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Statistenidittliv
Förstår inte vad folk är upprörda över. Bert har funnits som bok, tv-serie och film länge och det handlar väl om i princip samma sak.
Bert är väl inte 25 år? Eller fortsätter det så långt. Men inget att uppröras över.
Citera
2026-08-30, 10:04
Medlem
Gertrud1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av X3tream
Jo det är så, man måste bara våga, finns undantag men det är kanske 1 på 21589 personer.
Våga vad?
Citera
2026-08-30, 10:20
Medlem
Bret-Harts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IngridBe
Bert är väl inte 25 år? Eller fortsätter det så långt. Men inget att uppröras över.

Bert böckerna börjar när han är 11 och slutar när han är i gymnasiet
Citera
2026-08-30, 10:28
Medlem
Gugugagas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fentfarbrorn
Fyfan, hoppas han begår en skolskjutning
Fan hellre än kommunskjutning än skolskjutning. Låt barnen vara.
Citera
2026-08-30, 10:33
Medlem
Gugugagas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knegare
Låter som en otroligt löjlig serie, kommer definitivt inte lägga en enda minut på den, undrar vilken målgrupp den riktar sig till.

Svensk politik med extremhög invandring av män från mellanöstern har gett ett stort mansöverskott i Sverige.

Det jag inte förstår är varför dessa som inte får ligga inte anpassar sig efter hur verkligheten ser ut, merparten har väl en inkomst som kan hjälpa de på traven.
Vill de ha en relation, res till Asien och träffa någon där, klarar Sven-Evert 73 det så klarar säkert en medelålders incil det också.
Vill de ha ett one night stand, ta en resa till ett europeiskt land som tillåter prostitution.

Spela bollen där den ligger helt enkelt, varför bry sig om åsikterna från de som röstat fram mansöverskottet, de som kommer "se ner" på er när ni kommer mer er asiatiska partner är de svenska kvinnor som är fula och bittra och som aldrig hade fått kuk utan ett stort mansöverskott.
Så jävla kul är det inte med sydasiatiska kvinnor. Helt 100 % olika kultur och inget gemensamt. De är dessutom fula som stryk med snea ögon.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in