2026-08-29, 15:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dressingdress
Glöm inte doftljus för 1000 sek för att orka med att det korta sommarlovet på bara 8 veckor är över , orka med den nya vardagen med att hitta vem man skall vara/ är höstterminen 2026, också bra med en bricka på bordet med en vas o blommor.Skjut mig 🔫Hon blir dessutom miljonär på att leka vuxen med en kalllleeeendeer!

Tänk ändå alla som går genom livet som Elsa, som liksom bara leker kontor hela livet. Hiittar på saker de kallar för jobb men aldrig gör något på riktigt, inget spelar egentligen någon roll. Den enda påverkan de har i någons liv är att få dem att köpa något. Man fattar ju att kändisbarn och liknande blir helt jävla identitetslösa. Vad skriver man om en sån i runan ? "Hon hade allt men var inget"

Jag tänker ibland på att när de försvinner så finns de 0 behov av att fylla deras platser.
Senast redigerad av Carli 2026-08-29 kl. 15:27.
Citera
2026-08-29, 15:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trash-Panda84
Pga ingen energi när hon inte äter eller så vill hon bara spela fransk och världsvan. Det mest humana hon gjort på länge var när hon gick och köpte en innebandyklubba till Lynn. Men fattar inte varför man måste ha glasögon när man spelar snuthockey? Jag spelade innebandy under hela min uppväxt och det fanns inte på kartan att man skulle ha skyddsglasögon? Typiskt Stockholm

Det är obligatoriskt att ha glasögon numera om man är junior.
Citera
2026-08-29, 15:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snottranmyren12345
Det är obligatoriskt att ha glasögon numera om man är junior.

När man inte trodde innebandy kunde bli töntigare.
Citera
2026-08-29, 15:49
Medlem
Känner på mig att hon åkt till Gotland för att spela in för det nya tv-programmet. Hör rykten om ny serie typ Girls of Stockholm fast influencers på landet/ lantlivs wannabees. Kan nog bli riktigt outhärdligt.🍿🍿🍿 O bra för den här trådens fortlevnad. (Hoppas fö på mer smarta roliga analyser och mindre kommentarer om Elsas kropp och utseende.)
Citera
2026-08-29, 16:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carli
När man inte trodde innebandy kunde bli töntigare.

Hahahahahaha
Citera
2026-08-29, 17:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SomersetMum
Känner på mig att hon åkt till Gotland för att spela in för det nya tv-programmet. Hör rykten om ny serie typ Girls of Stockholm fast influencers på landet/ lantlivs wannabees. Kan nog bli riktigt outhärdligt.🍿🍿🍿 O bra för den här trådens fortlevnad. (Hoppas fö på mer smarta roliga analyser och mindre kommentarer om Elsas kropp och utseende.)

Härligt, så vi kan följa med sthlmare på fabrique-ägda "gotländska" caféer och överlag grejer som är gjorda av och för sthlmare. Sjukt att ha vanligt folks hem som lekplats.
Citera
2026-08-29, 18:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kammusslan
Vad är det för reklam?

Kanske bara i min algoritm, men för mig har den där väskan synts i veckor på Instagram. Redan trött på den.
Citera
2026-08-30, 06:27
Medlem
Hon står fortfarande framför den där svarta maran-fåtöljen för att dölja den... Jag förstår fortfarande inte varför hon är så ängslig kring den. Varför skäms för att hon att hon gillar den?

Och jag vill förresten också kommentera att jag tycker det är lågt att det klankas ner så mkt på hennes kropp här. Det är ju uppenbart att hon inte är bästis med sin kropp heller med tanke på att hon försöker göra sig smalare och längre på alla bilder.
Citera
2026-08-30, 07:49
Medlem
Elsa har ju själv sagt att hon önskar att hon var coolare och svalare, jag undrar om inte den önskan slog i taket på Ett hem-festen. Alla andra gäster ser obrydda och lediga ut och hon kommer i balklänning. Aj. Den borde varit typ en dm kortare, och hon har ju uppenbart känt sig överklädd eftersom hon bytte från strappy sandals till flipflops (!!!!!! Hahahahaha) men tänk om hon haft ballerinor istället. Då hade hon kanske fått till den franska stilen hon babblar om, kvinnlig men avslappad (och inte flipflopslafsig). Plus att hon haft klänningen hängandes på väggen i tre månader som för att manifestera, vad coolt och svalt hahaha. Det är så typiskt, hon har drömt om den här festen hela sommaren och fantiserat om att göra entré, medan alla andra tar det för vad det är och sätter på sig nåt de har lust att ha på sig just den dagen.
Citera
2026-08-30, 08:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Misirlouie
Elsa har ju själv sagt att hon önskar att hon var coolare och svalare, jag undrar om inte den önskan slog i taket på Ett hem-festen. Alla andra gäster ser obrydda och lediga ut och hon kommer i balklänning. Aj. Den borde varit typ en dm kortare, och hon har ju uppenbart känt sig överklädd eftersom hon bytte från strappy sandals till flipflops (!!!!!! Hahahahaha) men tänk om hon haft ballerinor istället. Då hade hon kanske fått till den franska stilen hon babblar om, kvinnlig men avslappad (och inte flipflopslafsig). Plus att hon haft klänningen hängandes på väggen i tre månader som för att manifestera, vad coolt och svalt hahaha. Det är så typiskt, hon har drömt om den här festen hela sommaren och fantiserat om att göra entré, medan alla andra tar det för vad det är och sätter på sig nåt de har lust att ha på sig just den dagen.

Tänkte exakt på pricken samma!
Citera
2026-08-30, 09:45
Medlem
Ja haha, plus älskar den mörka blicken hon får av kvinnan till vänster på ” Nere på gården lagades det mat”-bilden
Citera
2026-08-30, 10:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sopkvastensskaft
Ja haha, plus älskar den mörka blicken hon får av kvinnan till vänster på ” Nere på gården lagades det mat”-bilden

Haha, reagerade på den bilden också. Stackars Elsa, hon såg verkligen helt malplacerad ut. Saltvattenfrisyr och flipflops till den klänningen och handväskan? Och är det bara jag som tycker att det snarare såg ut som ett helt vanligt event än en galatillställning?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in