2026-08-29, 07:17
Medlem
[quote=cleolina|95798766]
Från nya vardagstrosor för 900 kronor styck till ny jobbväska för 17 500 - tror ni Elsa får mer betalt för samarbeten nu när hon gått ner i vikt? Hemskt i så fall. Även andra bisarrt luxuösa köp som lilla spegeln från Svenskt tenn för över 40 000 köptes väl efter viktnedgången. Plus möjligheten att köpa en större lägenhet. (Men kanske inte alls har samband, slog mig bara som en möjlighet.)

(QUOTE)

Verkar som om nåt hänt för hon shoppar vansinnigt nu.Har hon fått förskott på kokboken kanske?17,425 för en ny väska från Mulberry,( hur tålig är en mockaväska i regn och snö förresten?)underkläder för 10.000, hårspänne för tusenlappar,och med alla dyra fårullskappor,designprylar,husköp,resor,uteätninga r,nya kläder,etc måste hennes bolag dra in bra med deg...Vad är lönen för en Elle-bloggare egentligen?
Senast redigerad av petroliumxx 2026-08-29 kl. 07:21.
Citera
2026-08-29, 08:10
Medlem
Haha ja dagens inlägg med väskan måste va det mest meningslösa hittils. Hon har verkligen en helt annan smak nu än back in the days. Den såg ju knappt ut att rymma en dator för övrigt?
Citera
2026-08-29, 08:18
Medlem
dracculas avatar
Jag brukar ibland ställa helt vanliga frågor om vad saker kostat, tex miu miu-hårspännet. Dessa kommentarer publiceras aldrig. Varför kan hon inte stå för vad hon betalat? Alla loppisfynd redovisas noggrant med pris. Har förresten inte sett hårspännet på bild sen hon köpte det, dyker väl upp på hennes Tradera inom ett år.
Citera
2026-08-29, 09:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av draccula
Jag brukar ibland ställa helt vanliga frågor om vad saker kostat, tex miu miu-hårspännet. Dessa kommentarer publiceras aldrig. Varför kan hon inte stå för vad hon betalat? Alla loppisfynd redovisas noggrant med pris. Har förresten inte sett hårspännet på bild sen hon köpte det, dyker väl upp på hennes Tradera inom ett år.
Om hon redovisar kosnaden för sina nya svindyra inköp framstår hon som brackig,och det vill hon inte.Däremot "denna vintageklänning fyndade jag för 150 på Röda korset" låter ju gulligt...!
Citera
2026-08-29, 09:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av avocado88
Haha ja dagens inlägg med väskan måste va det mest meningslösa hittils. Hon har verkligen en helt annan smak nu än back in the days. Den såg ju knappt ut att rymma en dator för övrigt?

Haha att hon skulle gå på den där reklamen som är överallt just nu trodde jag inte. Inte så snygg Bayswater, finns många andra mycket finare. Känns som om hon är typ 20 år för sen på bollen dock, stackarn. Hon har verkligen ingen egen smak eller stil.
Citera
2026-08-29, 10:18
Medlem
Hon har skrivit och förinställt inlägg när hon åker bort.... om en väska! 🤷🏼 Hade varit mer givande med t ex ett bildcollage från sommaren utan text.
Citera
2026-08-29, 10:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KCutrone
Haha att hon skulle gå på den där reklamen som är överallt just nu trodde jag inte. Inte så snygg Bayswater, finns många andra mycket finare. Känns som om hon är typ 20 år för sen på bollen dock, stackarn. Hon har verkligen ingen egen smak eller stil.

Elsa är som en tonåring igen, som att hon försöker ta igen allt hon gick miste om när hon var ung och tjock.
Citera
2026-08-29, 11:44
Medlem
Citat:
Tyckte det va fin och lite annorlunda färg. MEN helt stört att göra inlägg om ett väskköp!! Inspiration eller vad menar hon? Att vi ska bli inspirerade till att köpa en väska för 17 000!? Hon måste få rabatt när hon gör såna inlägg.
Citera
2026-08-29, 13:06
Medlem
Citat:

Vad är det för reklam?
Citera
2026-08-29, 13:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carli
Elsa är som en tonåring igen, som att hon försöker ta igen allt hon gick miste om när hon var ung och tjock.
Och nu medelålders och ……
Citera
2026-08-29, 13:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dressingdress
Och nu medelålders och ……

.....mår bättre än någonsin! Äntligen får hon äta bara kall mat, träna 5 dagar i veckan och spendera tiotusentals kronor varje vecka innan ens helgen kommit. Men då går hon hem 22 efter 1,5 cigg och ett glas slimline tonic.

Så himla pinsamt att folk tror att hon var den där tjockisen när hon i själva verket alltid har varit såhär, egentligen! Never mind att hon var en person i över 30 år och nu är en helt annan. Klart man får ändra sig, och det är ju inte kroppen som folk reagerar på utan Elsas inställning till den samt det totala försöket till personlighetsförändring. Den går väl sådär.

Var hon för övrigt inte sååå sugen på att jobba hårt tidigare i år ? Har hon jobbat något sedan den där kortfilmen i januari ? (räknar inte manisk shopping och spegling som jobb även om det genererar inkomst). Trodde nästan hon var färdigutbildad scenograf vid det här laget.
Senast redigerad av Carli 2026-08-29 kl. 13:38.
Citera
2026-08-29, 14:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carli
.....mår bättre än någonsin! Äntligen får hon äta bara kall mat, träna 5 dagar i veckan och spendera tiotusentals kronor varje vecka innan ens helgen kommit. Men då går hon hem 22 efter 1,5 cigg och ett glas slimline tonic.

Så himla pinsamt att folk tror att hon var den där tjockisen när hon i själva verket alltid har varit såhär, egentligen! Never mind att hon var en person i över 30 år och nu är en helt annan. Klart man får ändra sig, och det är ju inte kroppen som folk reagerar på utan Elsas inställning till den samt det totala försöket till personlighetsförändring. Den går väl sådär.

Var hon för övrigt inte sååå sugen på att jobba hårt tidigare i år ? Har hon jobbat något sedan den där kortfilmen i januari ? (räknar inte manisk shopping och spegling som jobb även om det genererar inkomst). Trodde nästan hon var färdigutbildad scenograf vid det här laget.
Glöm inte doftljus för 1000 sek för att orka med att det korta sommarlovet på bara 8 veckor är över , orka med den nya vardagen med att hitta vem man skall vara/ är höstterminen 2026, också bra med en bricka på bordet med en vas o blommor.Skjut mig 🔫Hon blir dessutom miljonär på att leka vuxen med en kalllleeeendeer!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in