2026-08-29, 18:30
Medlem
Swingexpertens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ringhals3
Och framtiden då?
Det blev ju inga 60 kr så som AA trodde skulle ske till midsommar, nu är det före årets sista börsdag som gäller tydligen? Vad tror du?
Och tror du också på 200 kr nästa är?

Jag har precis som AA målet 60 kr före årets sista börsdag. För att nå 200 kr nästa år krävs det dock ett smärre mirakel 🔮
Citera
2026-08-29, 19:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av X3tream
Du är ju en av hans följare, har du 90 i IQ? Jag ser du har följt honom snart 2 år här på Flashback.

Jag har följt hans insatser längre än 2 år. Om jag inte var korkad innan så har jag garanterat blivit det av att se honom prata.
Citera
2026-08-29, 22:06
Medlem
X3treams avatar
Analytikern njuter av livet, grillar korv, https://www.youtube.com/watch?v=fhP3ShTm3j0

Han har över 200 visningar på 1 timme vilket är högt. Analytikern har succe i allt han gör tydligen. Korven såg god ut också.
Citera
2026-08-29, 22:20
Medlem
Citat:
Analytikern njuter av livet, grillar korv, https://www.youtube.com/watch?v=fhP3ShTm3j0

Han har över 200 visningar på 1 timme vilket är högt. Analytikern har succe i allt han gör tydligen. Korven såg god ut också.

AA visar vilket proffs han är på Youtube, dvs en hederligt arbetande människa som kan sitt yrke. Ändå imponerande vad han kan kräma ur en liten utflykt till en närliggande sjö:

Film 1 - AA pratar vitt o brett om vart han ska resa, många planer är det men efter 28 min drömmande fastnar han för en plats i närheten av hemmet där han varit förut. Allt gås igeom via Google Maps i bastun.

Film 2 - AA åker till sjön

Film 3 - AA letar efter en grillplats

Film 4 - AA har hittat en grillplats o tänder en eld

Film 5 - Elden brinner o AA grillar EN korv

Spänningen är olidlig, blir det en ny film när han grillar korv nr 2? Serien är väl ca 1,5 timmar hittills, han kunde ju lika gärna livesänt allting.

O detta lockar tittare
Citera
2026-08-29, 22:27
Medlem
X3treams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enuddafigur
AA visar vilket proffs han är på Youtube, dvs en hederligt arbetande människa som kan sitt yrke. Ändå imponerande vad han kan kräma ur en liten utflykt till en närliggande sjö:

Film 1 - AA pratar vitt o brett om vart han ska resa, många planer är det men efter 28 min drömmande fastnar han för en plats i närheten av hemmet där han varit förut. Allt gås igeom via Google Maps i bastun.

Film 2 - AA åker till sjön

Film 3 - AA letar efter en grillplats

Film 4 - AA har hittat en grillplats o tänder en eld

Spänningen är olidlig, blir det en ny film när han grillar korv nr 2? Serien är väl ca 1,5 timmar hittills, han kunde ju lika gärna livesänt allting.

O detta lockar tittare

Han vet hur man lockar tittare tydligen, det genererar pengar, inte va avundsjuk nu!
Citera
2026-08-29, 23:47
Medlem
jack.danielss avatar
Citat:
Han vet hur man lockar tittare tydligen, det genererar pengar, inte va avundsjuk nu!
Får du ut någonting av hans videor? Ger dem dig någonting? Eller skriver du här bara för att vara motvalls kärring?
Citera
2026-08-29, 23:51
Medlem
jack.danielss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enuddafigur

:

Var säkert en Dennis korv också?
Citera
2026-08-30, 01:11
Medlem
X3treams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jack.daniels
Får du ut någonting av hans videor? Ger dem dig någonting? Eller skriver du här bara för att vara motvalls kärring?

ja jag lär mig mycket av hans videor.
Citera
2026-08-30, 01:21
Medlem
jack.danielss avatar
Citat:
Lät ihåligt i mina öron!
Citera
2026-08-30, 02:01
Medlem
Bunnys avatar
Citat:
Du kan inte vara allvarlig, han kan ju ingenting. Det finns till och med mer kunskap att hämta i helt vanlig finansmedia.
Citera
2026-08-30, 06:50
Medlem
Asch, känner inte för att titta på tre videos med Arbetsfri miljonär. Väntar nog till kraschen med vattenskotern för att se hur illa det var. Kan ju inte varit allt för illa. Sedan, ska han mata ut videos nu stupikvarten på den kanalen bara för att han nåt 1000 prenumeranter. Undrar? Hoppas inte det.

Förstår sedan bara inte varför han inte dricker Coca-Cola Zero. Han har ju diabetes och drickervanlig coca-cola socker läskeblaske och det är ju det sämsta tänkbara man kan göra när man har diabetes.

Ser nu att han lagt upp en video med Aktieanalytikern. Har ju inte hänt så mycket där så därför tog jag upp det jag nämnde med den andra kanalen.
Senast redigerad av Maxjohan1983 2026-08-30 kl. 07:05.
Citera
2026-08-30, 09:50
Medlem
Citat:
Du är ju en av hans följare, har du 90 i IQ? Jag ser du har följt honom snart 2 år här på Flashback.
Haha, bra där X3. Tråden har en egen IQ-bedömare .Kan vara bra ha med sig när man läser malandet här som pågått 2,5 år hur dålig han är. F ö finns info om riskerna med värdepapperskredit redan när man måste ansöka om belåning på t ex Avanza..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in