2026-08-29, 22:49
Medlem
X3treams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ahmagadlajk
Alltså, utan o betala…

Sådant finns inte här, sen är det olagligt. jag tror Sigge kan betala kanske? nekas man av en hora då är det illa.
Citera
2026-08-29, 23:36
Medlem
Småkul serie, men det känns som något blivit fel i ljudmixen?
Citera
2026-08-29, 23:44
Medlem
Schnuppfens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PK-befriad
Låter som feministisk förnedringspropaganda mot ensamma män. Ska de stå i en ring runt Sigge och peka och säga: "Du är en incel Sigge, du får inte ligga" i 40 minuter per avsnitt?
Ungefär så, ja. Målgruppen är fläskiga och småbröstade vänsterkvinnor som ska sitta tillsammans och hånskratta åt Sigge.
Citera
2026-08-29, 23:47
Medlem
sonicguides avatar
Hoppas att han får ligga av bara h-e i sista avsnittet.
Folk kommer ju att bli deprimerade annars.

Kanske han prövar lite med en manlig kompis först och blir
dumpad så får man med alla dimensioner eller två åtminstone.
Citera
2026-08-30, 01:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av X3tream
Alla får ligga, Jag ser sämre ut än Sigge och jag har då varit med 80-120 damer i mitt liv. Alla får ligga...
Nej, verkligen inte. Vore det så skulle vi knappast ha fenomen som ensamma män och incels, och sannolikt även betydligt färre våldtäkter.

Finns rätt många som av olika anledningar aldrig får till det.
Citera
2026-08-30, 01:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sonicguide
Hoppas att han får ligga av bara h-e i sista avsnittet.
Folk kommer ju att bli deprimerade annars.

Kanske han prövar lite med en manlig kompis först och blir
dumpad så får man med alla dimensioner eller två åtminstone.

Cliffhanger till en säsong 2. Hela säsongen avslutar med att han hamnar i samma säng som en kvinna men bara slutar där så alla får undra. Fick han ligga eller inte?
Citera
2026-08-30, 03:38
Medlem
Förstår inte vad folk är upprörda över. Bert har funnits som bok, tv-serie och film länge och det handlar väl om i princip samma sak.
Citera
2026-08-30, 04:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Schnuppfen
Ungefär så, ja. Målgruppen är fläskiga och småbröstade vänsterkvinnor som ska sitta tillsammans och hånskratta åt Sigge.

- i sin ensamhet.

jag tycker det är bra. man ska vara snäll mot alla fula och ensamma kvinnor, de måste få skratta lite dom också.
Citera
2026-08-30, 07:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chillgren
Nej, verkligen inte. Vore det så skulle vi knappast ha fenomen som ensamma män och incels, och sannolikt även betydligt färre våldtäkter.

Finns rätt många som av olika anledningar aldrig får till det.
Alla män skulle få ligga - om de accepterade de kvinnor som står till buds. Är man en ful kille så kanske man behöver skrapa på botten av tunnan där plattbröstade kvinnor finns? Kvinnor som är mer osäkra än dessa incels och därför inte ens vågar ta en invit. Feta kvinnor med mustache. Det kryllar av dessa som inte finns på lokal. Det är killar som tror att de kan få tjejer som är >4 på en skala av 10. Vänd på förväntningarna och arbeta er uppåt tills det löser sig.
Citera
2026-08-30, 07:59
Medlem
RutgerFuchss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Statistenidittliv
Förstår inte vad folk är upprörda över. Bert har funnits som bok, tv-serie och film länge och det handlar väl om i princip samma sak.
Många ömma tår på Flashback.
Citera
2026-08-30, 08:26
Medlem
Guzs avatar
Det här få mig att spontant minnas gamla kultserien Xerxes.

Tillägg: ser nu att den frejdiga serien, där det skulle samlas på trosmärken från erövringarna, var skriven av en Björn Runeborg som var 50+ då serien kom.
Senast redigerad av Guz 2026-08-30 kl. 08:30.
Citera
2026-08-30, 08:30
Medlem
Kan verkligen reka den norska versionen, fruktansvärt bra. Svenska trailern såg tyvärr väldigt töntig ut.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in