Citat:
Ursprungligen postat av
Geiranger
Ninetone och Jocke vet att artiklar med Joakim Lundells namn får större spridning.
Som flera svarat tidigare, så fanns det ingen anledning att ”dementera” att det var Jocke som anmälts.
Varför gjorde Ninetone ändå det?
Jag är dessutom 100% säker på att jag läst att just Patrik Frisk kommenterat om att ”det troligen ej rör sig om brott”, minns att jag reagerade över att det var han och inte Hallgren.
Reagerade också över att han uttryckte sig på ett sätt som ”mellan raderna” antyder att något allvarligt och klandervärt inträffat istället för att inte kommentera alls.
Eller typ: ”Vi är mycket förvånade. Ingen kan tro att det här är sant, han är en mycket omtyckt och respekterad medarbetare”.
Någonting känns misstänkt här…
Klassiskt uttalande från grannar till snubben som slog ihjäl hela familjen, eller andra grova brott. Ingen kan väl tro att HAN har gjort något. Nåja, sanningen kommer ju fram så småningom.
Patrik Frisk, och Stefan Hallgren, bör vara försiktiga i sina uttalanden. Varje gång dom öppnar käften i att försvara Anjo eller Jocke, så får det företaget att se dålig ut.
Alla artister dom har i sitt stall borde se till att lämna skeppet innan det sjunker