Citat:
Ursprungligen postat av
Dannejunior96
Nu får jag hjärnspöken. Ninetone var extremt snabba med att tala om att den kände influensern INTE var Jocke, men hur känd är Danjal på Åland? Det kan inte vara så att det faktiskt ÄR Jockiboi ändå? För varför ska Jocke ha kontakt med Danjals advokat på det här sättet?
Spånar bara
Sen när det gäller advokat som är verksamma i Finland/Åland så ska brottet skett där. En Finsk advokat får inte verka i Sverige. Dom är ju så dumma så man undrar hur fan dom överlevt i alla år.
Ninetone och Jocke vet att artiklar med Joakim Lundells namn får större spridning.
Som flera svarat tidigare, så fanns det ingen anledning att ”dementera” att det var Jocke som anmälts.
Varför gjorde Ninetone ändå det?
Jag är dessutom 100% säker på att jag läst att just Patrik Frisk kommenterat om att ”det troligen ej rör sig om brott”, minns att jag reagerade över att det var han och inte Hallgren.
Reagerade också över att han uttryckte sig på ett sätt som ”mellan raderna” antyder att något allvarligt och klandervärt inträffat istället för att inte kommentera alls.
Eller typ: ”Vi är mycket förvånade. Ingen kan tro att det här är sant, han är en mycket omtyckt och respekterad medarbetare”.
Någonting känns misstänkt här…