2026-08-29, 15:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Geiranger
Ninetone och Jocke vet att artiklar med Joakim Lundells namn får större spridning.
Som flera svarat tidigare, så fanns det ingen anledning att ”dementera” att det var Jocke som anmälts.

Varför gjorde Ninetone ändå det?

Jag är dessutom 100% säker på att jag läst att just 1. Patrik Frisk kommenterat om att ”det troligen ej rör sig om brott”, minns att jag reagerade över att det var han och inte Hallgren.

Reagerade också över att han uttryckte sig på ett sätt som ”mellan raderna” antyder att något allvarligt och klandervärt inträffat istället för att inte kommentera alls.

Eller typ: ”Vi är mycket förvånade. Ingen kan tro att det här är sant, han är en mycket omtyckt och respekterad medarbetare”.

Någonting känns misstänkt här…

1. Den där Patrik Frisk känns som en intressant makthavare att granska. Särskilt hans inblandning i Joakim Lundells förehavanden och hans affärer med Jocke & Jonna AB...
Citera
2026-08-29, 15:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Geiranger
Ninetone och Jocke vet att artiklar med Joakim Lundells namn får större spridning.
Som flera svarat tidigare, så fanns det ingen anledning att ”dementera” att det var Jocke som anmälts.

Varför gjorde Ninetone ändå det?

Jag är dessutom 100% säker på att jag läst att just Patrik Frisk kommenterat om att ”det troligen ej rör sig om brott”, minns att jag reagerade över att det var han och inte Hallgren.

Reagerade också över att han uttryckte sig på ett sätt som ”mellan raderna” antyder att något allvarligt och klandervärt inträffat istället för att inte kommentera alls.

Eller typ: ”Vi är mycket förvånade. Ingen kan tro att det här är sant, han är en mycket omtyckt och respekterad medarbetare”.

Någonting känns misstänkt här…

Klassiskt uttalande från grannar till snubben som slog ihjäl hela familjen, eller andra grova brott. Ingen kan väl tro att HAN har gjort något. Nåja, sanningen kommer ju fram så småningom.
Patrik Frisk, och Stefan Hallgren, bör vara försiktiga i sina uttalanden. Varje gång dom öppnar käften i att försvara Anjo eller Jocke, så får det företaget att se dålig ut.
Alla artister dom har i sitt stall borde se till att lämna skeppet innan det sjunker
Citera
2026-08-29, 16:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dannejunior96
Nu får jag hjärnspöken. Ninetone var extremt snabba med att tala om att den kände influensern INTE var Jocke, men hur känd är Danjal på Åland? Det kan inte vara så att det faktiskt ÄR Jockiboi ändå? För varför ska Jocke ha kontakt med Danjals advokat på det här sättet?
Spånar bara

Sen när det gäller advokat som är verksamma i Finland/Åland så ska brottet skett där. En Finsk advokat får inte verka i Sverige. Dom är ju så dumma så man undrar hur fan dom överlevt i alla år.
Vänta, VA?? Har jåcki anmält målsäganden i danjal-fallet? Kan jåcki vara så satans dum att tafsa, blotta, våldta när han VET att en hel grupp med snokare snokar omkring ALLT han gör? Iofs, det är nästan lika illa att ha danjal med på bröllopet om det är han som fastnat med handen i kakburken. Man ska kanske inte förutsätta att de här människorna tar rationella beslut.
Citera
2026-08-29, 16:37
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Greaser
Vänta, VA?? Har jåcki anmält målsäganden i danjal-fallet? Kan jåcki vara så satans dum att tafsa, blotta, våldta när han VET att en hel grupp med snokare snokar omkring ALLT han gör? Iofs, det är nästan lika illa att ha danjal med på bröllopet om det är han som fastnat med handen i kakburken. Man ska kanske inte förutsätta att de här människorna tar rationella beslut.
Nej, däremot har Jåckiboi samma advokat när han försöker tysta en kritiker ..
Troligen behöver Jåckiboi pengar.
Citera
2026-08-29, 16:44
Medlem
Jockiboiiis nya "advokat" kommer snart bli varse om att det är ett karriärdödande drag att representera påsögat när jockiboiii använder hans namn för att försöka hota sina kritiker till absolut tystnad.

He's a NOOB!
Citera
2026-08-29, 18:40
Medlem
Jockibois finske advokat skickar alltså hotbrev till svenska civilpersoner. Det verkar som att han är i behov av pengar, då han kräver "en slant" för att mottagaren delat med sig av vad han själv har skrivit.
Kan ingen hjälpa honom tillrätta, eller är det dags för ledsagare?
Citera
2026-08-29, 19:00
Medlem
Woyos avatar
Citat:
Okej. Jag hade inte blivit förvånad annars om Danjal tagit skott för Jocke. Ninetone och Aftonbladet är ju inga trovärdiga källor, har man lärt sig med tiden.

Aftonbladet har väl den värsta lögnhalsen av dom alla, Anders Lindberg som chefredaktör? 😅
Citera
2026-08-29, 19:09
Medlem
Skilleras går igenom Jockes hotbrev just nu på kanalen Chalant.
Tack för content Jockiboi
Citera
2026-08-29, 20:18
Avstängd
Citat:
Skilleras går igenom Jockes hotbrev just nu på kanalen Chalant.
Tack för content Jockiboi

Vartör sitter Jockes pitbull tyst nu när Joakim är blir attackerad?

Anjo vågar mest mucka med svagbegåvade personer som inte kan försvara sig....
Citera
2026-08-29, 20:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AndreasGranen
Vartör sitter Jockes pitbull tyst nu när Joakim är blir attackerad?

Anjo vågar mest mucka med svagbegåvade personer som inte kan försvara sig....

Han inväntar manus. Jocke och Anjo, eller Jockanjo är snart dom enda som kämpar för sina liv med att hålla näsan över ytan.
Dom håller sig helt enkelt relevanta tack vare Temu.
Citera
2026-08-29, 20:36
Medlem
Wow wow wow Skilleras senaste video 🙏❣️hoppas fler får upp ögonen om vem Jockiboi egentligen är..
Citera
2026-08-29, 20:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av H.Marin
Wow wow wow Skilleras senaste video 🙏❣️hoppas fler får upp ögonen om vem Jockiboi egentligen är..
Vad menar du, säger den smällfeta psykopaten något av värde?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in