Citat:
Ursprungligen postat av
Nejellerva
Det gick fort när du skrev nu ser jag men jag förstår nog vad du försöker skriva trots alla fel.
Att arbeta för det är helt rätt i dagens samhälle. Denna stämning har ju inget att göra med att någon är kvinna dock, det har att göra med att folk tror dom kan komma undan med att vara idioter bara för dom är ”små kreatörer med få följare”.
Att fokusera på något sådant här är ett hån mot de kvinnor som har riktiga förövare och försöker göra sin röst hörd. För i själva verket är det två idioter på två sidor som är idioter. Inget feministiskt allt i denna förhandling.
Nej det gick inte fort då min mobil slutade att autocorrecta och jag fick göra mellanslag manuellt. Missade en del ser jag.
Yttrandefrihet ska inte villkoras till något och Medviktarnas t-shirts är yttrandefrihet .
Du kör ditt vanliga "ett hån mot " utsatta kvinnor. Menar du på allvar att Cissi ska förbjudas göra något annat än att kämpa för utsatta kvinnor och barn?
Hon är nog en av de som gör mest för deras yttrandefrihet. Har bla stämt Sverige i Europadomstomstolen.