2026-08-29, 19:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av david-taxi
Hur ska du bygga en dator utan fysik hade du tänkt? Herregud.
Datorn är det som programmet körs på, men den har inget med AI att göra.
Citera
2026-08-29, 19:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av erkki17
Så kan det absolut vara. Nu har agenter funnits ett tag så det vore rimligt om de även hade tränats att inte själva utföra sådana aktioner, men jag vet inte att de har det.

Ja, men Gemini kan komma ihåg tidigare konversationer, så det finns fortfarande möjlighet att den tar med liknande diskussioner i sitt nuvarande context utöver den aktuella sessionen.
Fel
Citera
2026-08-29, 19:20
Medlem
Citat:

Ja, men Gemini kan komma ihåg tidigare konversationer, så det finns fortfarande möjlighet att den tar med liknande diskussioner i sitt nuvarande context utöver den aktuella sessionen.
Ej inloggad körde Googel chrome endast.
Citera
2026-08-29, 19:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hastmotsoffgrupp
Ej inloggad körde Googel chrome endast.
Som kräver att du är inloggad i Chrome och som kan komma ihåg tidigare konversationer, menar du?

Eller menar du den som dyker upp när du söker på Google och som sammanfattar sökresultatet?
Citera
2026-08-29, 20:16
Medlem
Citat:
Som kräver att du är inloggad i Chrome och som kan komma ihåg tidigare konversationer, menar du?

Eller menar du den som dyker upp när du söker på Google och som sammanfattar sökresultatet?
Haha , är det din huvudfråga ? Som jag skrev totalt ikognito.
Citera
2026-08-29, 20:20
Medlem
Citat:
Haha , är det din huvudfråga ? Som jag skrev totalt ikognito.
Ja, jag försöker reda ut vad det är du faktiskt menar, för du är inte direkt generös med detaljer
Citera
2026-08-29, 20:23
Medlem
Citat:
Ja, jag försöker reda ut vad det är du faktiskt menar, för du är inte direkt generös med detaljer
Jag skrev totalt ikognito , ej inloggad på något skit smällde upp en sida, är du trög,?
Att du fastnar på den detaljen och inte ser poängen , eller ens läser är fruktansvärt.
Citera
2026-08-29, 21:08
Medlem
Citat:
Jag skrev totalt ikognito , ej inloggad på något skit smällde upp en sida, är du trög,?
Att du fastnar på den detaljen och inte ser poängen , eller ens läser är fruktansvärt.
Du skrev inte inkognito på ett enda ställe innan ditt senaste svar. Ej inloggad i Gemini betyder inte ej inloggad i Chrome. Du kanske ska jobba på hur du uttrycker dig om du vill att folk ska förstå dig
Citera
2026-08-29, 21:17
Medlem
Citat:
Du skrev inte inkognito på ett enda ställe innan ditt senaste svar. Ej inloggad i Gemini betyder inte ej inloggad i Chrome. Du kanske ska jobba på hur du uttrycker dig om du vill att folk ska förstå dig
😂😂😂😂
Jobba på läsförståelsen bubben.
Jag försöker förklara hur språkmodeller speglar ens egen inteligens och du sitter och hakar upp dig på om jag var inloggad ,samt hur.

Är du hjärndöd på riktigt eller har du smällt i dig något roligt man kan få smaka kanske?
Citera
2026-08-29, 21:48
Medlem
alroberts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av david-taxi
E=MC^2 , vet du vad det är för formel? Grunden till kärnvapen. Men kärnvapen är inget hot va?
du måste ju vara dum på riktigt
Citera
2026-08-29, 21:54
Medlem
Citat:
😂😂😂😂
Jobba på läsförståelsen bubben.
Jag försöker förklara hur språkmodeller speglar ens egen inteligens och du sitter och hakar upp dig på om jag var inloggad ,samt hur.

Är du hjärndöd på riktigt eller har du smällt i dig något roligt man kan få smaka kanske?
Jag försökte ta reda på vad det var du använde och hur eftersom jag hade en hypotes om att det kunde bero på mängden context och huruvida tidigare konversationer kunde spela in i det svar du fick. Men det förstod inte du?
Citera
2026-08-29, 22:12
Medlem
Citat:
Jag försökte ta reda på vad det var du använde och hur eftersom jag hade en hypotes om att det kunde bero på mängden context och huruvida tidigare konversationer kunde spela in i det svar du fick. Men det förstod inte du?
Ja , att du trodde att jag använde en i sammanslagen chatt det är din "hypotes " 🤣🤣, fan är du 12 i huvudet släpp mig, läs bilda en uppfattning vafan , alla tror de är små forskare med språkmodeller.

Samt nuddade det ens ej min poäng , utan du slank in på ett sidospår som jag fullständigt skiter i .

Vi kan slå samman dem och så kan vi köra en 3 promtare 8m du är så jåvla sugen , ska jag posta skärmdumpar personligen!? Via brev, med certifikat?
Mår du bra då?
Senast redigerad av Hastmotsoffgrupp 2026-08-29 kl. 22:15.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in