Citat:
Ursprungligen postat av
PK-befriad
De verkar ha klippt bort scenen där de står i en ring runt Sigge och säger: "Du är en incel Sigge, du får inte ligga". Skämt åsido, det där om podcasten "arga unga män" indikerar ändå att manuset är skrivet av feministkvinnor.
Har bara sett trailern så inte fan vet jag, men den verkar rätt rar och podcaster är (i trailern) först döpt till Sigge får inte ligga - och psykologen som han är tänd på (?) drar in honom i nån sorts "du är en incel och nu är det podcast om dig" trots att han inte är det... tolkade jag det som.
Den ska va kul så oberoende vem som skrev är det och huvudrollsinnehavaren som spelar Sigge e rätt söt... så... allt e toppen?
Kanske litet off topic: men när jag sökte runt efter serien så hittade jag en sida som heter tv.nu som verkar... errrr litet scam eller i alla fall AI-översatt
Citat:
Sigurd är i sina bästa år - men ändå får han inte ligga. Det närmaste han kommer sex är när han hör kollektivkompisen Trym och hans partner genom väggen. Men nu är Sigurd less på att onanera och tar dejtandet i egna händer
Alternativt en snabbt gjord kopia av serien vi pratar om med Sigurd och Trym som centrala karaktärer... och varför är Sigurd en kentaur?
https://www.tv.nu/program/sigurd-far-inte-ligga