2026-08-29, 16:26
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av swedenistani
Det nämns att Sigge har fått ligga för 6-7 år sedan så det betyder att det har hänt något med samhället de senaste åren att tjejerna inte vill ligga och tycker det är jobbigt.
Om det var så enkelt med knxlla i mentalsjukhuset Swedenistan. Lycka stor chans som att det ska bli sandstorm i Stockholm.

Det är inte svårt att ligga i Sverige. Problemet är att män som inte fått sex under flera år eller decennier blir osäkra, får svårt att få upp den i skarpt läge och tenderar att grubbla och katastrofiera.
Citera
2026-08-29, 17:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TrolletOchgrodan
Stämmer inte

Om man sänker sina krav till någon nivå under där man själv är så är det inte svårt att få ligga.

Det är om man vill ha på sin egen nivå eller högre som det blir svårt
Citera
2026-08-29, 17:57
Medlem
Old-Crows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zeusminhund
Finns det någon information till serien?
Ja.
https://www.svtplay.se/sigge-far-inte-ligga
Citera
2026-08-29, 18:50
Medlem
triptykens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PK-befriad
De verkar ha klippt bort scenen där de står i en ring runt Sigge och säger: "Du är en incel Sigge, du får inte ligga". Skämt åsido, det där om podcasten "arga unga män" indikerar ändå att manuset är skrivet av feministkvinnor.

Har bara sett trailern så inte fan vet jag, men den verkar rätt rar och podcaster är (i trailern) först döpt till Sigge får inte ligga - och psykologen som han är tänd på (?) drar in honom i nån sorts "du är en incel och nu är det podcast om dig" trots att han inte är det... tolkade jag det som.

Den ska va kul så oberoende vem som skrev är det och huvudrollsinnehavaren som spelar Sigge e rätt söt... så... allt e toppen?

Kanske litet off topic: men när jag sökte runt efter serien så hittade jag en sida som heter tv.nu som verkar... errrr litet scam eller i alla fall AI-översatt

Citat:
Sigurd är i sina bästa år - men ändå får han inte ligga. Det närmaste han kommer sex är när han hör kollektivkompisen Trym och hans partner genom väggen. Men nu är Sigurd less på att onanera och tar dejtandet i egna händer

Alternativt en snabbt gjord kopia av serien vi pratar om med Sigurd och Trym som centrala karaktärer... och varför är Sigurd en kentaur?

https://www.tv.nu/program/sigurd-far-inte-ligga
Citera
2026-08-29, 19:32
Medlem
swedenistanis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av strutfena
Det är inte svårt att ligga i Sverige. Problemet är att män som inte fått sex under flera år eller decennier blir osäkra, får svårt att få upp den i skarpt läge och tenderar att grubbla och katastrofiera.

Tror du ja!
Citera
2026-08-29, 19:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av X3tream
Alla får ligga, Jag ser sämre ut än Sigge och jag har då varit med 80-120 damer i mitt liv. Alla får ligga...

Åh jag får gissa din snorre är 25 cm och du har en miljard på kontot😉
Det är ju så det brukar vara på Flashback.
Citera
2026-08-29, 19:53
Medlem
X3treams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ClaesDrutt
Åh jag får gissa din snorre är 25 cm och du har en miljard på kontot😉
Det är ju så det brukar vara på Flashback.

nej 13 cm och 398000 plus 38000.
Citera
2026-08-29, 20:43
Medlem
Citat:
nej 13 cm och 398000 plus 38000.

Med andra ord är du inte en äkta flashbackare 😉
Citera
2026-08-29, 20:43
Medlem
X3treams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ClaesDrutt
Med andra ord är du inte en äkta flashbackare 😉

sant, de får inte ligga
Citera
2026-08-29, 22:26
Medlem
Tack borgarna att ni lade public service på skattsedeln så SVT kan fortsätta producera högkvalitativa och utbildande program för svenska folket <3
Citera
2026-08-29, 22:32
Medlem
Citat:
Alla får ligga, Jag ser sämre ut än Sigge och jag har då varit med 80-120 damer i mitt liv. Alla får ligga...
Sluta våldta.
Citera
2026-08-29, 22:45
Medlem
Citat:

Alltså, utan o betala…
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in