2026-08-25, 00:33
Medlem
Korders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Needs.more.brandy
Vi är helt enkelt en mycket intressantare förening.

För närmast sörjande, måhända. Men man får väl ge er att ni har många lokala sörjande.
Citera
2026-08-25, 17:45
Medlem
Davidhasselhoffs avatar
Citat:
Vi var färre än vanligt i Sundsvall men lyckades ändå överrösta Giffarna på deras hemmaplan, precis som vi brukar göra.

En ny sång sjöngs:

Inga hinder är för stora
Ingen väg är för lång
Så sträck på din rygg, höj din sång
Vik dig aldrig
För jag har det på känn
Att vi ska se Di Röe vinna guldet igen

Melodi: A Horse With No Name

Mäktiga heif som lyckas sjunga ut Sundsvall! Ni förtjänar nästan en plats i the big five nu!
Citera
2026-08-25, 20:28
Medlem
Needs.more.brandys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Davidhasselhoff
Mäktiga heif som lyckas sjunga ut Sundsvall! Ni förtjänar nästan en plats i the big five nu!
Du vet ingenting.
Citera
2026-08-25, 22:39
Medlem
Davidhasselhoffs avatar
Citat:
Du vet ingenting.

Jag vet att du är ett mongo!
Citera
2026-08-26, 08:25
Medlem
Citat:
Ungefär vad jag också kommit fram till. Just nu är vi marginellt före Peking om man bara ska mäta publiksiffror. Jag tycker dock att skillnaden är större om man väger in historik i modern tid, våldskapital, sångstyrka, repertoaren utav sånger, vänskaper och rivaler, viljan att åka på långa bortaresor m.m.

Vi är helt enkelt en mycket intressantare förening.

Får jag fråga vad som får dig att tro att någon utanför Skåne bryr sig nämnvärt om Helsingborg? Ni är en liten lokalförening i stil med Norrby inte mycket mer än så.
Citera
2026-08-27, 13:35
Medlem
Davidhasselhoffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Meyor
Får jag fråga vad som får dig att tro att någon utanför Skåne bryr sig nämnvärt om Helsingborg? Ni är en liten lokalförening i stil med Norrby inte mycket mer än så.

Ingen här bryr sig heller förutom en liten efterbliven del av nordvästra Skåne!
Citera
2026-08-27, 15:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Davidhasselhoff
Ingen här bryr sig heller förutom en liten efterbliven del av nordvästra Skåne!

Tattarområdet i Skåne om jag hajat saken rätt? Brandy o grabbarna 30+ o avstängda och söker fame på flashback. Stor humor är hans inlägg iaf.
Citera
2026-08-27, 20:45
Medlem
Ikväll vann kärleken.
Citera
2026-08-27, 21:24
Medlem
Citat:
Din första fråga är att ta i. Frågan är snarare hur många utanför Helsingborg som bryr sig nämnvärt om hif. Det är inte många. Skåne är alldeles alldeles för stort för att nämnas i sammanhang med Helsingborg.

Kul att dom släppte in 3 mål mot ett lag från division 3 ikväll
Citera
2026-08-28, 10:34
Avstängd
Jon10s avatar
Söder family- Djurgården o Hammarby

Citat:

Ganska skev jämförelse det där. Ungefär som att jämföra AIK och Djurgården med Nordic United och Syrianska.

HIF är en anrik förening med trogen supporterkultur.
Senast redigerad av Jon10 2026-08-28 kl. 10:39.
Citera
2026-08-28, 22:30
Medlem
Ziccco3s avatar
Gnaget är allas Storebror.
Inte bara lillbrorsan Grindif.

Vi är vackrast vi är bäst.

A I K.

Pundarna är välkomna, de har dock inte sålt ut sina plåtar ännu, … kanske Nooshi kan hjälpa dem med lite mera bidrag till luft i madrassen eller stålar att köpa en billig lokaltrafikbiljett på de komunala färdmedlen.
Antar att färdtjänsten är gratis.
Citera
2026-08-29, 08:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ziccco3
Gnaget är allas Storebror.
Inte bara lillbrorsan Grindif.

Vi är vackrast vi är bäst.

A I K.

Pundarna är välkomna, de har dock inte sålt ut sina plåtar ännu, … kanske Nooshi kan hjälpa dem med lite mera bidrag till luft i madrassen eller stålar att köpa en billig lokaltrafikbiljett på de komunala färdmedlen.
Antar att färdtjänsten är gratis.
För mig personligen är inte AIK alls ett så stort problem som övriga svenska storklubbar. Mitt liv kretsar runt helt andra saker. Det är till och med så att jag har positiva minnen från er gamla arena och kan uppskatta er supportertradition. Då är man inte så farliga som ni tror att ni är.

Man kan dela in våra rivaliteter i olika grupper, där grupp A är riktigt jävla hat. AIK hamnar kanske i grupp C eller D. Typ så här:

A: malmö ff
B: Landskrona, Djurgården, bajen, GAIS
C. IFK Gbg, ÖIS
D: AIK, Elfsborg
E: Mjällby, Häcken, Peking, Halmstads BK, Örebro, GIF Sundsvall
F: J-Södra, Kalmar FF, Öster, VSK, Sirius
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem