Citat:
Ursprungligen postat av
knark-kungen
Vet vi att alla dessa var bjudna?
Att han skulle bli lämnad av många efter hatet var rätt självklart, ens image är lite a och o i den bransch dom verkar. Finns många som fallit på detta behöver inte ens namnge dom.
Han är numera paria och värre kommer det bli vilket glädjer mig! Bedragare och kriminella faller alltid tillslut.
Jocke och Jonna bekräftade att Bingo och Julia var bjudna. Och inte kom.
Resten är mina spekulationer utifrån hur jag TROR att TV4 (miss)uppfattar deras status, för bevisligen uppfattar TV4 den som skyhög då de bjuds in till alla program utan att TV4 har ett öra mot marken. TV4 verkar totalt tondöva, de ser bara till 2 mil följare och 8 kristaller så varför skulle INTE alla andra på Youtube hylla dem. Att de precis som de flesta uppför sig normalt mot folk i samma rum, är något helt annat mot att de uppfattas som de dårar de är när de är galna hatiska haverister och lögnare i det mesta. Två helt olika saker.
Sanningen är att de flesta kändisar numera är öppna med att de är jobbiga offerkoftor som skapar drama. Men TV4 blundar för det så de trodde det var en guldkalv sända deras bröllop.