2026-08-27, 08:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SilkyJohnson
Hade blivit impad om dom fått med peter Stormare eller Stellan Skarsgård
Men i ställe fick dom Anna Book, samir samt andra avdankade kändisar 🤣
Tänkte på samma var väl inte någon kändis som kunde något där heller den som hade någon skill var väl Trollis
Citera
2026-08-27, 09:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SilkyJohnson
Hade blivit impad om dom fått med peter Stormare eller Stellan Skarsgård
Men i ställe fick dom Anna Book, samir samt andra avdankade kändisar 🤣

Anna Book har gått från B-kändis till skandalkändis. Hon kommer brinna så in i helvete snart, och det ger mig en ofantlig glädje. Samir kan jag på ett sätt tycka synd om. Han hade nog haft en chans om det inte var för hans infiltration med Jocke. Att inte folk lär sig, allt Jocke rör vid blir till katastrof för alla inblandade
Citera
2026-08-27, 16:30
Medlem
Över 32000 visningar på en kanal som har 3280 följare (Medvikt), det är rätt bra för en "liten kanal" som Jocke inte ser som ett hot, men aldrig kan sluta prata om. För inte tala om hur han dygnet runt tänker på hur han ska få tyst på dom. Samtidigt väller det tydligen in meddelanden från människor som tidigare följt både Jocke och Anjo, en del ber om ursäkt, men gemensamt är att dom har fått upp ögonen för vad som pågått i 2,5 år, och vem som är på väg att stå med det ultimata priset, dottern.
Det är helt sinnessjukt hur någon som kreerat en framgångsrik karriär på en saga om en pojke som haft en helvetisk barndom. Nu krackelerar allt och hans dolda hemligheter dras fram en efter en. Jag skulle vilja fråga hans närmaste crew hur fan dom kan leva med sig själva efter detta.
Hur kan Anjo värdera sitt livsverk, sin Youtube-kanal, så lågt att han är beredd att offra den för Jockes skull? För vad? Ynnesten att få hänga med den falskaste människan i landet?
Citera
2026-08-27, 17:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dannejunior96
Över 32000 visningar på en kanal som har 3280 följare (Medvikt), det är rätt bra för en "liten kanal" som Jocke inte ser som ett hot, men aldrig kan sluta prata om. För inte tala om hur han dygnet runt tänker på hur han ska få tyst på dom. Samtidigt väller det tydligen in meddelanden från människor som tidigare följt både Jocke och Anjo, en del ber om ursäkt, men gemensamt är att dom har fått upp ögonen för vad som pågått i 2,5 år, och vem som är på väg att stå med det ultimata priset, dottern.
Det är helt sinnessjukt hur någon som kreerat en framgångsrik karriär på en saga om en pojke som haft en helvetisk barndom. Nu krackelerar allt och hans dolda hemligheter dras fram en efter en. Jag skulle vilja fråga hans närmaste crew hur fan dom kan leva med sig själva efter detta.
Hur kan Anjo värdera sitt livsverk, sin Youtube-kanal, så lågt att han är beredd att offra den för Jockes skull? För vad? Ynnesten att få hänga med den falskaste människan i landet?
Till Anjos försvar så blev han väl manipulerad i ett hörn och bakbunden ganska tidigt.

Joz beskriver ju väldigt väl att det inte bara är att distansera sig från Jocke:
https://youtu.be/Fiiq0Yx4LN0?

Det krävs stake för det.

Ännu mer stake krävs för att våga gå emot honom och berätta sanningen om vem han egentligen är, som Emelie, Robin och Bodin, bland andra.

Tyvärr gynnar det bara Jockes intressen att ni smutskastar Anjo och andra som sitter på bevisen som kan sänka honom i en handvändning.
Citera
2026-08-27, 18:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hakefjorden
Till Anjos försvar så blev han väl manipulerad i ett hörn och bakbunden ganska tidigt.

Joz beskriver ju väldigt väl att det inte bara är att distansera sig från Jocke:
https://youtu.be/Fiiq0Yx4LN0?

Det krävs stake för det.

Ännu mer stake krävs för att våga gå emot honom och berätta sanningen om vem han egentligen är, som Emelie, Robin och Bodin, bland andra.

Tyvärr gynnar det bara Jockes intressen att ni smutskastar Anjo och andra som sitter på bevisen som kan sänka honom i en handvändning.

I den här videon i serien om Joz beskriver ju Danjal och Anjo egentligen hur Jocke arbetar och mannipulerar, de har bara bytt ut hans namn:

Anjo: ”Bilden jag har fått är att Jocke var så pass låst, alltså så pass manipulerad ganska tidigt att.. (…)”

Danjal: ”Spela bara med.. Skulle jag börja säga emot honom, så vet han var han har mig någonstans (..) Låtsas håll med om allt han säger”

Obs! Länk till Anjos kanal för den som inte vill stötta honom med visningar:

https://youtu.be/0rCVrQiIXtE?t=337&si=E8gVTj2aVOgxDtxK
Citera
2026-08-27, 18:32
Medlem
Citat:
I den här videon i serien om Joz beskriver ju Danjal och Anjo egentligen hur Jocke arbetar och mannipulerar, de har bara bytt ut hans namn:

Anjo: ”Bilden jag har fått är att Jocke var så pass låst, alltså så pass manipulerad ganska tidigt att.. (…)”

Danjal: ”Spela bara med.. Skulle jag börja säga emot honom, så vet han var han har mig någonstans (..) Låtsas håll med om allt han säger”

Danjal: ”Allihopa runt oss känner ju bara att.. ingen vågar ju säga någonting för att alla tänker ju att Joz (Jocke) är en del av oss, alltså att vi backar upp honom, men det är ju inte sanningen. Alltså jag backade ju inte upp den där idioten (..) Jag ville ju sätta dit honom. Jag vill ju att alla ska veta vad det är för idiot. Men jag visste inte vad jag skulle göra bara (..) Han manipulerade allihopa.”

”Han hotade hela tiden med sitt folk. Han hotade med alla runt omkring oss (..) Han kommer sänka erat bolag. Lilla minsta kommer han sänka erat bolag. Han kommer sänka allt ni har. Dom är nobodys utan mig.”

(Obs länk till Anjos kanal)
https://youtu.be/0rCVrQiIXtE?t=1123&si=4-hehmiPhjlSJncq
Citera
2026-08-27, 18:33
Medlem
Citat:

Problemet är att ingen, varken Anjo, Gustav, Johnny Tumme eller någon vågar sätta ner foten och vara en man. Det är lite som när en Chihuahua skäller och Dobermann står och skakar av rädsla. Jag fattar att ingen vill bli drevad emot, men hur jävla tösaaktigt är det inte att vara springis åt Jockiboi?
Citera
2026-08-27, 18:55
Medlem
Citat:

Samma video 20:15:
”Det är så enkelt för folk att säga det. Sätt dig i våra skor (..) Så kommer det in en person som ska rädda dig. Istället manipulerar den här personen alla runt dig. Ljuger om allting, hotar om allting. Säger att den kan vända upp och ner på hela ditt liv.”

”Han la sådana här grejer ibland.. ”mitt förra liv såg ut så här och så här, jag gjorde såhär med dom personerna.. ”

”Han hotade med grejer hela tiden, han fick sig själv att låta som om han är en tung kriminell (..) Då är ju första tanken man får att det lilla minsta man gör så kommer han komma in och döda oss alla”

Låter ju bekant…

Nu hjälps vi åt att stå upp mot den veka lögnaren Joakim Lundell hörni!
Citera
2026-08-27, 19:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dannejunior96
Problemet är att ingen, varken Anjo, Gustav, Johnny Tumme eller någon vågar sätta ner foten och vara en man. Det är lite som när en Chihuahua skäller och Dobermann står och skakar av rädsla. Jag fattar att ingen vill bli drevad emot, men hur jävla tösaaktigt är det inte att vara springis åt Jockiboi?
Nej, det krävs en riktig man eller kvinna för det.

Men någonstans är jag ändå förvånad över att både Stefan Hallgren och Anjo väljer att gå till historien som lättlurade och fega.

Och i Stefans fall fake.

Han kan ju inte vara genuin i sin kritik mot SD och Trump, och samtidigt försvara Jocke, en person som medvetet ljuger och skadar andra för egen vinning…
Det är så svagt att jag saknar ord.

Är Stefan feg eller bara lättlurad, jag vet inte?
Citera
2026-08-27, 19:23
Medlem
Citat:

Men någonstans är jag ändå förvånad över att både Stefan Hallgren och Anjo väljer att gå till historien som lättlurade och fega.

Och i Stefans fall fake.

Han kan ju inte vara genuin i sin kritik mot SD och Trump, och samtidigt försvara Jocke, en person som medvetet ljuger och skadar andra för egen vinning…

Stefan är bara korkad och lättmanipulerad. Han tillhör inte den del av befolkningen med iq över 85
Citera
2026-08-27, 20:42
Medlem
micro113s avatar
Citat:

Och i Stefans fall fake.

Stefan drar in massor av pengar varje år på Jockiboi. Han är Stefans plånbok.
Citera
2026-08-27, 21:18
Medlem
EnAnnanManniskas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Stefan drar in massor av pengar varje år på Jockiboi. Han är Stefans plånbok.
Precis, det kan vara så att han tänker smart och sannolikt bara spelar med. Men med tanke på hur han skämmer ut sig, är nog största sannolikhet att han bara är korkad.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in