2026-08-27, 18:23
Medlem
Benjo ska åka på en DMT tripp i 20 år! Han måste väl vara den första i världen som gör det? Nästan som månlandningen ju. Kommer skrivas i historieböckerna om Benjo antagligen.
Citera
2026-08-27, 18:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vemvadet
Nej, Zeb och sin egna bror tror jag. Brorsan har ställt sig ivägen för att Zeb håller på att lura in Benjo i shady business. Det är helt klart min tolkning!

Jag spekulerade ang Momo och Malcolm, men kanske rör sig om Zeb också
Citera
2026-08-27, 20:28
Medlem
Bara jag som hakade upp mig på biten där han pratade om familj och han ej förstår varför han ej hittat någon att skapa familj med än? Det sticker mig så otroligt i ögonen när han ställer frågan som om han faktiskt genuint vill ha svar, men skulle aldrig ta emot ett ärligt svar, hade blivit insta ban direkt. Samtidigt som man inte äns kan svara hans fråga då vi alla är bannade. OCH på det hela sen höra han predika om red pill, hårda sanningar, leva i verkligheten och inte en fantasi värld och yada yada...
Citera
2026-08-27, 20:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mingydarkjew
Bara jag som hakade upp mig på biten där han pratade om familj och han ej förstår varför han ej hittat någon att skapa familj med än? Det sticker mig så otroligt i ögonen när han ställer frågan som om han faktiskt genuint vill ha svar, men skulle aldrig ta emot ett ärligt svar, hade blivit insta ban direkt. Samtidigt som man inte äns kan svara hans fråga då vi alla är bannade. OCH på det hela sen höra han predika om red pill, hårda sanningar, leva i verkligheten och inte en fantasi värld och yada yada...

Benjoo har blivit helt bränd i huvudet av alla red pill influensers. Jag säger inte att all red pill är fel, men det Benjoo inte fattar är att där dessa red pill influensers bor, tex Miami/Dubai så är det ett helt annat klimat än en småstad i Sverige. Man kan inte copy pasta dessa teorier helt och hållet här

Man behöver varken vara en miljonär, 190cm lång, eller ha dedikerat sig själv åt "self improvement" för att få en bra tjej och bilda familj med. Däremot om man vill ha ett långt och lyckligt liv med en tjej och vara mer "old school" så spelar antagligen tjejens body count stor roll. Det är därför jag tycker han sumpade det som fan med Diana, för hon var precis i den översta ligan Benjoo kunde få och förmodligen väldigt minimalt eller inget förflutet med massa ex osv.

Det är mycket tuffare klimat för nån som är 30+ och singel i Sverige, för du blir nästan alltid begränsad hårt efter 30 sträcket till lite äldre tjejer som vill "settle down" efter många år på dejting karusellen

Jag tror Benjoo kan få vissa tjejer, men han har kvar samma standard som han hade med sitt ex Diana, men har inte förstått att hans dejting värde har gått ner betydligt sedan dess, det har INTE gått upp pga hans "self improvement" som han tror
Citera
2026-08-27, 23:00
Medlem
Har Zeb sålt MacBooken än?
Citera
2026-08-27, 23:09
Medlem
Telepatisks avatar
Stora pupiller han har i klippet!? Han känns ju rätt speedad också, men han verkar ju samtidigt vara i ett ångesttillstånd så det är nog därför. Väldigt mycket konstigt snack om gud och det där, han verkar fett lost.
Citat:
Ursprungligen postat av Razordrake1355
Jag spekulerade ang Momo och Malcolm, men kanske rör sig om Zeb också
Nja, tror inte Momo iaf. Har uppfattat Momo som väldigt snäll, tror inte han bråkar med någon.

Zeb lär vara involverad om jag fick gissa Sen på slutet så är jag ganska övertygad om att han pratar om Erik.
Citat:
Jag tror Benjoo kan få vissa tjejer, men han har kvar samma standard som han hade med sitt ex Diana, men har inte förstått att hans dejting värde har gått ner betydligt sedan dess, det har INTE gått upp pga hans "self improvement" som han tror
Diana var ju riktigt söt, såg verkligen ut som en keeper som Benjoo valde bort. Så som han är just nu så lär han inte kunna få en tjej i hennes liga (d.v.s. en normal och söt tjej som vill ha familj). Fan vad jävla korkad han är ändå som valde bort henne för att han skulle ut och "lyckas".. för att sen såklart bli helt misslyckad och nu vilja ha en familj. Han har verkligen slösat bort stora delar av sitt liv på ingenting.
Citera
2026-08-28, 00:04
Medlem
En hidden gem från Benjoo.

En Diskussion Kring Låg IQ

https://youtu.be/XGMlEAMlKo8
Citera
2026-08-28, 00:08
Medlem
Ser ut som Benjoo dragit till Spanien. Om man tittar på IG.
Citera
2026-08-28, 00:19
Medlem
Bara jag som reagerar på hur Benjoo hotar sina tittare att om dom lämnar "fel kommentar" så blir dom bannade direkt? så jävla passivt aggressivt asså, lovar att det finns massa personer som hade kunnat kommentera men som avstår för att han är så muppig
Citera
2026-08-28, 00:22
Medlem
Citat:
Bara jag som reagerar på hur Benjoo hotar sina tittare att om dom lämnar "fel kommentar" så blir dom bannade direkt? så jävla passivt aggressivt asså, lovar att det finns massa personer som hade kunnat kommentera men som avstår för att han är så muppig

Ja han är nog i fel bransch om han är så känslig.
Citera
2026-08-28, 05:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av buffalo3tys
Ser ut som Benjoo dragit till Spanien. Om man tittar på IG.

Han är totalt körd med spanska brudar om han har svårt i Vietnam. Spanjorskor dras till "macho män". Dvs rätt så tuffa och manliga, stark i kropp och sinne. Dvs allt annat än vad dvärgen Benjoo är. Han kommer aldrig någonsin få en brud där ha ha.
Citera
2026-08-28, 07:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dansksisu
Han är totalt körd med spanska brudar om han har svårt i Vietnam. Spanjorskor dras till "macho män". Dvs rätt så tuffa och manliga, stark i kropp och sinne. Dvs allt annat än vad dvärgen Benjoo är. Han kommer aldrig någonsin få en brud där ha ha.

Han kommer ju inte ha råd att pröjsa $100 dollar där för ett ligg heller som han kunde göra i Vietnam för 10 baht, det blir kämpigt för honom
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in