Citat:
Ursprungligen postat av
Mingydarkjew
Bara jag som hakade upp mig på biten där han pratade om familj och han ej förstår varför han ej hittat någon att skapa familj med än? Det sticker mig så otroligt i ögonen när han ställer frågan som om han faktiskt genuint vill ha svar, men skulle aldrig ta emot ett ärligt svar, hade blivit insta ban direkt. Samtidigt som man inte äns kan svara hans fråga då vi alla är bannade. OCH på det hela sen höra han predika om red pill, hårda sanningar, leva i verkligheten och inte en fantasi värld och yada yada...
Benjoo har blivit helt bränd i huvudet av alla red pill influensers. Jag säger inte att all red pill är fel, men det Benjoo inte fattar är att där dessa red pill influensers bor, tex Miami/Dubai så är det ett helt annat klimat än en småstad i Sverige. Man kan inte copy pasta dessa teorier helt och hållet här
Man behöver varken vara en miljonär, 190cm lång, eller ha dedikerat sig själv åt "self improvement" för att få en bra tjej och bilda familj med. Däremot om man vill ha ett långt och lyckligt liv med en tjej och vara mer "old school" så spelar antagligen tjejens body count stor roll. Det är därför jag tycker han sumpade det som fan med Diana, för hon var precis i den översta ligan Benjoo kunde få och förmodligen väldigt minimalt eller inget förflutet med massa ex osv.
Det är mycket tuffare klimat för nån som är 30+ och singel i Sverige, för du blir nästan alltid begränsad hårt efter 30 sträcket till lite äldre tjejer som vill "settle down" efter många år på dejting karusellen
Jag tror Benjoo kan få vissa tjejer, men han har kvar samma standard som han hade med sitt ex Diana, men har inte förstått att hans dejting värde har gått ner betydligt sedan dess, det har INTE gått upp pga hans "self improvement" som han tror