2026-08-27, 13:51
Medlem
här är en artikel upplagd för en halvtimme sen. MSN.

Citat:
Trump avslöjar motivet bakom hyllningen av Dolly Parton: "Hon tyckte verkligen om mig"

Citat:
Donald Trump medverkade i programledaren Glenn Becks talkshow. Beck är en ultrakonservativ kommentator som är känd för att sprida utarbetade konspirationsteorier i sina program.

Efter att ha inlett sina kommentarer med att konstatera att Dolly Parton inte var en politisk person, fortsatte Trump med att hävda att hon var mycket förtjust i presidenten.
Citera
2026-08-27, 14:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 526
Måste tillstå att hon verkade vara en fantastisk människa.
Självdistans - humor - kvick i sina kommentarer.
Citera
2026-08-27, 14:51
Medlem
LuiLuis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av diskplockaren
Självdistans - humor - kvick i sina kommentarer.

Absolut!
Hon brättade i en tv-show att hon var illa tvungen att operera brösten, då hon tvingades lyfta på kjolen då hennes Make Carl ville se hennes bröst

Hon berättade även att hon som liten flicka promenerade på stan, med sin mor och att de fick syn på en hora i ett gathörn.
Dolly sa då till sin mor andäktigt ”Åh! Vilken vacker kvinna!” (Dolly berättade att intrycket av denna vackra kvinna spelade stor roll under hennes eget val av scenstil och persona senare i livet).
Hon tyckte att kvinnan med höga klackar, kort kjol och stor byst med välmålade röda läppar och blonda lockar var det vackraste hon hade sett!
Hennes mor, däremot, svarade: ”Nej, hon är ingen kvinna! She is a trash!”

Då svarade Dolly: ”Å, mummy, I also want to be a trash!”
Citera
2026-08-27, 15:00
Medlem
Verkar ha varit en fin människa. Gav bort mycket till välgörenhet och var gift med samme man hela tiden, inte så vanligt bland kändisar.

RIP
Citera
2026-08-27, 15:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gyros
Jag vill uttrycka min sorg. Dolly var en människa som stod mig väldigt nära. Vi har delat skratt, tårar, längtan och hopp tillsammans. Jag har gillat varenda inlägg som hon gjort på alla plattformen. Det här beskedet kom oväntat och plötsligt - även för oss i den närmaste cirkeln. Working 00-24 what a way to make a living. RIP.

00-24
Citera
2026-08-27, 15:42
Medlem
Ducadreams avatar
Dolly var älskad av ALLA. Svarta som vita. Hon verkade vara en geniun och godhjärtad kvinna. Så tragiskt att hon gick bort. Jag tror att hennes mans bortgång påverkade henne rejält.
Citera
2026-08-27, 17:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av klorin287
Verkar ha varit en fin människa. Gav bort mycket till välgörenhet och var gift med samme man hela tiden, inte så vanligt bland kändisar.

RIP

Från wiki

Citat:
Den 30 maj 1966 gifte sig Dolly Parton som 20-åring med Carl Thomas Dean (född 20 juli 1942 i Nashville). Paret hade inga barn.[29] De förnyade sina löften 2016, då de varit gifta i 50 år.[30] Äktenskapet varade fram till hans död den 3 mars 2025.[31]
Citera
2026-08-27, 18:46
Medlem
Ludvig.Rudolfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LuiLui
6 MILJARDER..sägs det. Syskonbarn ärver nog merparten.

Va? Jag var helt säker på att Dolly och hennes man hade egna barn. Är det känt varför paret inte hade några barn? Snacka om arv!
Citera
2026-08-27, 21:06
Medlem
busy-signals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ludvig.Rudolf
Va? Jag var helt säker på att Dolly och hennes man hade egna barn. Är det känt varför paret inte hade några barn? Snacka om arv!

Kanske Dolly själv droppar några truth nuggets i denna videokavalkad? (klippet är bara 58 sekunder långt) Truth in plain sight? https://www.youtube.com/watch?v=IfXS5odJE04

För dem som inte orkar klicka, så visar klippet två olika tillfällen, då Dolly skämtar om sig själv som dragqueen.

Och om man tittar på hur hon såg ut, med sina stora peruker för att dölja sitt oproportionerligt stora huvud, och gigantiska silikonrattar för att dölja att axlarna och torson är för breda för en kvinnokropp. Och ett käkben som man skulle kunna plöja åkern med. Så undrar man nästan om inte det stämmer.

Dvs att Dolly var en transa
Citera
2026-08-27, 21:13
Medlem
enfindams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av busy-signal
Kanske Dolly själv droppar några truth nuggets i denna videokavalkad? (klippet är bara 58 sekunder långt) Truth in plain sight? https://www.youtube.com/watch?v=IfXS5odJE04

För dem som inte orkar klicka, så visar klippet två olika tillfällen, då Dolly skämtar om sig själv som dragqueen.

Och om man tittar på hur hon såg ut, med sina stora peruker för att dölja sitt oproportionerligt stora huvud, och gigantiska silikonrattar för att dölja att axlarna och torson är för breda för en kvinnokropp. Och ett käkben som man skulle kunna plöja åkern med. Så undrar man nästan om inte det stämmer.

Dvs att Dolly var en transa
Vilka breda axlar och torso? Hon var mycket kort ( 152 centimeter ) och hade en späd kvinnokropp
Citera
2026-08-27, 21:15
Medlem
busy-signals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av enfindam
Vilka breda axlar och torso? Hon var mycket kort och hade en späd kvinnokropp

Kort, ja. Späd över axlarna, jo tjena
Citera
2026-08-27, 21:33
Medlem
enfindams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av busy-signal
Kort, ja. Späd över axlarna, jo tjena
Om du tittar på henne som mycket ung så ser du att hon hade en späd kvinnokropp med smala axlar. Hon hade ett stort huvud och en liten kropp ( 152 centimeter ).
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in