2026-08-26, 06:32
Medlem
Typiskt amerikanskt religiöst wt, blond och korkad, men med en hel del fantastiska låtar. Tittar ibland på dina uppträdanden på yt, och hoppas allt gick bra i slutet och att du får vila i frid.
Citera
2026-08-26, 06:38
Medlem
Jag vill uttrycka min sorg. Dolly var en människa som stod mig väldigt nära. Vi har delat skratt, tårar, längtan och hopp tillsammans. Jag har gillat varenda inlägg som hon gjort på alla plattformen. Det här beskedet kom oväntat och plötsligt - även för oss i den närmaste cirkeln. Working 00-24 what a way to make a living. RIP.
Citera
2026-08-26, 06:38
Medlem
needAlifes avatar
Bara att beklaga. En stor ikon har lämnat oss.
Citera
2026-08-26, 06:40
Medlem
needAlifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gyros
Jag vill uttrycka min sorg. Dolly var en människa som stod mig väldigt nära. Vi har delat skratt, tårar, längtan och hopp tillsammans. Jag har gillat varenda inlägg som hon gjort på alla plattformen. Det här beskedet kom oväntat och plötsligt - även för oss i den närmaste cirkeln. Working 00-24 what a way to make a living. RIP.
nej ni har inte delat några skratt och du är inte en del av den närmaste cirkeln.
Citera
2026-08-26, 06:41
Medlem
Kommer Dolly sova på rygg inför sista vilan?
Citera
2026-08-26, 06:42
Avslutad
Dolly var större än Elvis och Michael Jackson tillsammans.
Citera
2026-08-26, 06:44
Medlem
Citat:
Vad jag förstår kallades hon inte Dolly av sina närmaste, utan Gigi eller PeeWee. Så du kanske inte var så nära? Har hon bett dig skicka över pengar för att hennes konto varit låst?
Citera
2026-08-26, 06:49
Avstängd
Peneenlavaginas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2026debatt
Dolly var större än Elvis och Michael Jackson tillsammans.

Hon är utan tvekan en av de största genom tiderna.

Kontrasterna i hennes liv är helt otroliga.

Hon växte upp i en liten koja med tolv personer i ett enda rum utan el eller rinnande vatten och att hon gick från en sådan extrem fattigdom till en status som överträffar Elvis och Michael Jacksons är helt enkelt svindlande.
Citera
2026-08-26, 06:58
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Peneenlavagina
Hon är utan tvekan en av de största genom tiderna.

Kontrasterna i hennes liv är helt otroliga.

Hon växte upp i en liten koja med tolv personer i ett enda rum utan el eller rinnande vatten och att hon gick från en sådan extrem fattigdom till en status som överträffar Elvis och Michael Jacksons är helt enkelt svindlande.

Påminner om min egen karriär faktiskt fast jag är verksam inom ett annat område.
Citera
2026-08-26, 07:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stiffinger
Vad jag förstår kallades hon inte Dolly av sina närmaste, utan Gigi eller PeeWee. Så du kanske inte var så nära? Har hon bett dig skicka över pengar för att hennes konto varit låst?
Jag skulle absolut kalla det den inre cirkeln. Och nej, inga fake emails. Kanske inte den delen av inre cirkeln som får hålla hennes hand vid dödsögonblicket, men mer den som kommer på besök sista veckan och sitter ner en stund. Jag kan visa flera inlägg från olika plattformer där Gigi svarat väldigt personligt med långt utlägg om hur mycket följare som jag betyder för hennes karriär. Men troligtvis kommer inte det att räcka för personer som dig, som bara vill sprida negativ energi.
Citera
2026-08-26, 07:02
Medlem
Zoologens avatar
Tråkigt. Först Hayden Panettiere, sedan Dolly Parton. Fast Dolly var ju 80 år. Men det blir tomt utan henne.

Bra i alla fall att gå hädan vid sunda vätskor,
Citera
2026-08-26, 07:02
Medlem
Citat:
Jag skulle absolut kalla det den inre cirkeln. Och nej, inga fake emails. Kanske inte den delen av inre cirkeln som får hålla hennes hand vid dödsögonblicket, men mer den som kommer på besök sista veckan och sitter ner en stund. Jag kan visa flera inlägg från olika plattformer där Gigi svarat väldigt personligt med långt utlägg om hur mycket följare som jag betyder för hennes karriär. Men troligtvis kommer inte det att räcka för personer som dig, som bara vill sprida negativ energi.
Precis så var det för mig när Elvis dog, han tog i hand och tackade för att jag levererade hans Propavan. Han verkligen älskade mig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in