2008-06-13, 15:41
Medlem
Gefundenes Fs avatar
Jag tror inte att Dolly Parton har några äkta silikon inlägg längre. Av volymen att döma skulle de väga minst 10 kilo och det pallar inte hennes rygg för i så många år. Hon har alltid blusar knäppta högt upp i halsen och det tolkar jag som att hon inte vill visa att nu är det mycket lättare skumplast som gäller. Dessa lösa lätta attrapper åker av så fort hon kommer upp på hotellrummet.

Kan ingen djräv beundrare klättra upp på scenen och känna efter?
Citera
2008-06-13, 15:50
Medlem
Cap. Morgans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gefundenes F
Jag tror inte att Dolly Parton har några äkta silikon inlägg längre. Av volymen att döma skulle de väga minst 10 kilo och det pallar inte hennes rygg för i så många år. Hon har alltid blusar knäppta högt upp i halsen och det tolkar jag som att hon inte vill visa att nu är det mycket lättare skumplast som gäller. Dessa lösa lätta attrapper åker av så fort hon kommer upp på hotellrummet.

Kan ingen djräv beundrare klättra upp på scenen och känna efter?

Hon hymlar inte direkt med sina plastikoperationer så att bland annat lökarna fått sig ett par justeringar är allmänt kännt...
Citera
2008-06-13, 15:57
Medlem
Lao Tzus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gefundenes F
Ar Dolly Partons tuttar äkta?
Nja....
Citat:
In 2002, however, she admitted for the first time in separate interviews with The Irish Independent and The Daily Mirror that after the weight loss in the 1980s, she lost a great deal of breast size and subsequently obtained breast implants to bring them back to a similar size as she had prior to the weight loss. Since then, she has made ample jokes in media interviews about their not being natural. She even once joked by saying "Yep they are mine! Bought and paid for!".

http://wiki.answers.com/Q/Are_Dolly_Parton's_breasts_real

____
Senast redigerad av Lao Tzu 2008-06-13 kl. 16:00.
Citera
2008-06-13, 16:14
Medlem
Cousin Cocaines avatar
Hon har själv beskrivit sin stil som: -"...a mix between the local hooker and Mother Goose."

Hon beundrade de uppklädda "glädjeflickorna" när hon var liten för de hade så fina kläder (det var förmodligen mer stil på ludren förr i tiden) och hennes familj var fattig och hade inte råd att köpa riktiga kläder till henne.

Hon brukar sjunga en låt som heter "My coat of many colours", handlar väl om en lappad rock hon hade som barn.
Citera
2008-06-13, 16:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cap. Morgan
Hon hymlar inte direkt med sina plastikoperationer så att bland annat lökarna fått sig ett par justeringar är allmänt kännt...

Dolly säger själv: Mina bröst är mina egna, jag har själv betalt dem.
(källa: City 13 juni.)
Citera
2008-06-13, 16:23
Medlem
Dolly citat

-Jag var den första kvinnan som brände sin BH - Det tog brandkåren fyra dagar att släcka elden.

-Jag känner mig inte kränkt av blondinskämt, för jag vet att jag inte är dum. Jag är ingen blondin heller.

-Mina fötter är små eftersom inget kan växa i skuggan.

(källa: City Sthlm)
Citera
2008-06-13, 16:36
Medlem
mexicolas avatar
Hon hade naturligt stora från början, men sen är det som sagt ingen större hemlighet att hon har bättrat på behagen lite. Men mycket av det hon säger om sig själv säger hon också för att bibehålla den image hon har skapat. Hon har själv sagt att "Dolly Parton" inför publiken är en helt annan person än den hon egentligen är.
Brösten är ju fortfarande där oavsett om hon är artisten Dolly eller bara sig själv, men hon har alltid varit storbystad. Sen får man komma ihåg att hon nästan alltid har korsett på sig, vilket ju gör att bysten ser ännu större ut.

Stephen Miller har skrivit en rätt halvtrist med stundtals intressant bok om henne, men jag kan inte minnas att det diskuteras nånting om implantatens vara eller icke vara däri. Konstigt egentligen, för brösten är ju nåt av det första man tänker på när nån säger "Dolly Parton" och de nämns också ofta i hans bok. Dock inget om 80-talets operationer.
Citera
2008-06-13, 16:38
Medlem
Cap. Morgans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av catami
-Jag var den första kvinnan som brände sin BH - Det tog brandkåren fyra dagar att släcka elden.

-Jag känner mig inte kränkt av blondinskämt, för jag vet att jag inte är dum. Jag är ingen blondin heller.

-Mina fötter är små eftersom inget kan växa i skuggan.

(källa: City Sthlm)

Har hon inte myntat något i stil med "En plastikoperation till och jag kommer att ha skägg"...?
Citera
2008-06-13, 17:35
Medlem
Bengtbävers avatar
You'd be surprised how much it costs to look this cheap!

Och här finns det fler http://www.livet.se/ord/k%C3%A4lla/Dolly_Parton

Dolly är en skön kvinna, Respect!
Citera
2008-06-13, 17:59
Medlem
Cousin Cocaines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bengtbäver
You'd be surprised how much it costs to look this cheap!

Och här finns det fler http://www.livet.se/ord/k%C3%A4lla/Dolly_Parton

Dolly är en skön kvinna, Respect!
Ja, ser man bortom allt tingeltangel så är hon en djävligt duktig låtskrivare, bra musiker, rolig och har framför allt skapat och styrt sin karriär helt själv. En beundrandsvärd kvinna.

Btw allihopa, passa på och lyssna på orginalversionen av I Will Always Love You från 1974. Finstämd och nertonad, vida överlägsen Whitney Houstons svulstiga Bodyguard-soundtrack-cover.
Citera
2008-06-13, 18:04
Medlem
Inte mycket äkta där inte
Citera
2008-06-13, 18:38
Medlem
Sumpings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cousin Cocaine
Btw allihopa, passa på och lyssna på orginalversionen av I Will Always Love You från 1974. Finstämd och nertonad, vida överlägsen Whitney Houstons svulstiga Bodyguard-soundtrack-cover.

"Tafsa" inte på Whitney.
Lyssna och njut: http://www.youtube.com/watch?v=VUoEil40qZA&feature=related
....och titta gärna in i henne fantastiska ögon.

.....
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in