2026-08-26, 18:07
Medlem
Men hallå varför lägger Hanna ut en egenlagad lunch samma dag som hon gör reklam igen för Faktors smidiga luncher som hon absolut använder för att hon själv inte orkar laga mat….
Citera
2026-08-26, 18:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Somntutiss
Lekstugan som hon väljer att spama om när den byggs och målas i två veckor, sen inget om slutresultatet och när den används… konstigt prioriterat
Den verkade inte ens ha använts när L lekte med storkusinen! 😝
Citera
2026-08-26, 18:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krangs
Haha typiskt Hanna-prioritet när det kommer till uppdateringar.
Tror Hanna byggde den för sin egna skull än Lars😅😅 men nu var inte Lars så intresserad av att leka med den som Hanna hoppats på.

All hennes content är väldigt barnslig men egentligen mer för den hennes skull än för barnets. Även låtarna😅
Citera
2026-08-26, 18:29
Medlem
Citat:
Men hallå varför lägger Hanna ut en egenlagad lunch samma dag som hon gör reklam igen för Faktors smidiga luncher som hon absolut använder för att hon själv inte orkar laga mat….

Hahahaha hon är verkligen inte bra på sitt jobb
Citera
2026-08-26, 19:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snuffsi2024
vem fan tänker "jaha, vad ska jag ha för sås till det här då" och väljer BECHAMELSÅS

Fast det där är helt vanlig husmanskost? Dock är det gott med senap i såsen. Och - vindruvorna.
Citera
2026-08-26, 19:08
Medlem
Citat:
Lekstugan som hon väljer att spama om när den byggs och målas i två veckor, sen inget om slutresultatet och när den används… konstigt prioriterat

Antar att den visas i ett samarbete snart.
Citera
2026-08-26, 19:09
Medlem
Att hon tänkt på hysterektomi var något nytt för mig. Men nu var beslutet taget. Eller?
Senast redigerad av Bullkaka 2026-08-26 kl. 19:12.
Citera
2026-08-26, 19:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bullkaka
Att hon tänkt på hysterektomi var något nytt för mig.

Aldrig hört det, men det är nytt nu - så nu kommer vi få följa hela den resan också… Som i slutändan ändå inte kommer bli av 🙄
Citera
2026-08-26, 19:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Objektiv-ish
Aldrig hört det, men det är nytt nu - så nu kommer vi få följa hela den resan också… Som i slutändan ändå inte kommer bli av 🙄

Kommer inte bli av eller så mår hon mentalt dåligt efteråt över att ta ett sådant beslut. Men hon kanske vill leva livet nu, ut och hitta på massor av roliga saker och få massa energi. Eller vänta nu, var ju nåt med sköldkörteln också…
Citera
2026-08-26, 19:31
Medlem
Lilaovves avatar
Aldrig att hon kommer göra de, nu har hon kommit på något igen som inte kommer bli av.
Citera
2026-08-26, 19:41
Medlem
Alltså HTs Instagramrant nu … vart fan ska man ens börja? 1. Textningen!!! HUR jävla svårt ska det vara att fixa textningen i efterhand?! Om det här är hennes jobb måste hon ju anstränga sig liiiite iaf … det var så många fel så hon borde inte ens textat egentligen. Sen var det fan 100 videos om samma samma samma sak innan hon ens kom till vad hon och ~vården~ var ”mitt inne i” och sen kom 100 till videos med mer rant av samma sort. Asså herregud vad less jag hade varit om jag var ~vården~ fattar att hon till slut får sin vilja och quick-fix igenom 🙃 Kul också att det verkade gå så lätt att få remiss för hysterektomi. Min granne som har en funktionsnedsättning och svåra menssmärtor får det inte, fast hon inte är mentalt vuxen nog att någonsin skaffa barn…

Jag får bara känslan att hon är så jävla lat och barnslig - vill inte ha mens för det är jobbigt. De här EXTREMA blödningarna har jag svårt att se som extrema med tanke på vita byxor och alla shoppingturer hon gör ändå.
Sen citatet ”mår jag bra mår L bra.” Ursäkta? Det borde väl för fan vara tvärtom?
Oufh! Så nu var min rant slut, tack för denna tråd!!!
Citera
2026-08-26, 19:47
Medlem
Vadå ”mår JAG bra så mår L bra”?
Nej, Hanna. Tvärtom ska det vara.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in