2026-08-12, 07:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VidrigKund
Nån som testat senaste utbudet på fs och har något tips?

Körde Royal 225 men de kändes väldans ojämna. Gången innan det santeria tror jag och det var nog inte ens tram i dem
Vet ej vad som finns men kör T3 (krka) eller andra riktiga apoteksgrejet från eu apotek.
Citera
2026-08-13, 12:14
Medlem
100 mg T3 minskar min värk fint, lite låg dos att softa på men det blir en annan gång. Skall köpa subutex snart, bättre opi och betydligt mer ekonomiskt, 0.25 mg räcker för mig.

Antar att det inte är någon fara att gå från tramadol (100,150,150, 100 mg) till låg dos subutex, bara jag håller Lyrica doserna nere? Eller inte tar alls.
Citera
2026-08-13, 13:58
Medlem
Kido-ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av luderpingvinen
Tydligen så heter de Tramal Retard Stada, står i röd text., det är 200mg.
Inte öppnat dem än så vet inte ens om det står T3 :')

Men någon annan här vet säkert
Äkta T3 Tramal Retard Stada kommer från Polen. Därför hittar du inte Stada på FASS.

Nu finns det "nya" T3 Stada som verkar vara hemmapressade. Båda sorten fungerar än så länge.
Citera
2026-08-17, 09:22
Medlem
Mina T3 är KRKA från eu apotek, säljs även på svenska apotek.
Citera
2026-08-18, 08:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hellishexistance
100 mg T3 minskar min värk fint, lite låg dos att softa på men det blir en annan gång. Skall köpa subutex snart, bättre opi och betydligt mer ekonomiskt, 0.25 mg räcker för mig.

Antar att det inte är någon fara att gå från tramadol (100,150,150, 100 mg) till låg dos subutex, bara jag håller Lyrica doserna nere? Eller inte tar alls.

Det verkar som du försöker komma undan opi abstinensen men troligen så lurar du bara dig själv.

Gå igenom en jobbig vecka och kom ut på andra sidan opioid fri istället för att riskera att fastna för något så jobbigt som buprenorfin. Fastnar du i bup så kanske du aldrig blir fri igen.

Eller så blir allt guld och gröna ängar, men det är mer ett önsketänkande än verklighet, enligt mina erfarenheter iaf.

Lycka till hur du än väljer att göra!
Citera
2026-08-18, 14:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chrissepisse
Det verkar som du försöker komma undan opi abstinensen men troligen så lurar du bara dig själv.

Gå igenom en jobbig vecka och kom ut på andra sidan opioid fri istället för att riskera att fastna för något så jobbigt som buprenorfin. Fastnar du i bup så kanske du aldrig blir fri igen.

Eller så blir allt guld och gröna ängar, men det är mer ett önsketänkande än verklighet, enligt mina erfarenheter iaf.

Lycka till hur du än väljer att göra!
Nej, det handlar om att subutex är mycket billigare. Har ingen abstinens
Citera
2026-08-18, 17:29
Medlem
Citat:
Nej, det handlar om att subutex är mycket billigare. Har ingen abstinens

Om du inte har nån abstinens så ser jag inget problem?

Du får vara utan tills pengar löser sig verkar det somz. Var glad att du inte har abstinens och ingen ekonomi. Det suger extra hårt.
Citera
2026-08-18, 19:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chrissepisse
Om du inte har nån abstinens så ser jag inget problem?

Du får vara utan tills pengar löser sig verkar det somz. Var glad att du inte har abstinens och ingen ekonomi. Det suger extra hårt.
Du missförstår, så jag börjar om. Jag har pengar, ingen abstinens, men jag tar hellre subutex 0.25-0.5 mg per dag än tramadol...
Citera
2026-08-19, 11:02
Medlem
Citat:
Du missförstår, så jag börjar om. Jag har pengar, ingen abstinens, men jag tar hellre subutex 0.25-0.5 mg per dag än tramadol...

Det är inga fara att blanda så låg dos buprenorfin med Lyrica.
Citera
2026-08-19, 16:57
Medlem
Hatar egentligen Tramadol, egentligen så pass mycket(dem är för stimulerande i mitt tycke - inte på ett bra sätt som med typ Amfetamin utan på ett irriterande sätt) att jag inte ens normalt sätt införskaffar det om jag har världens opi-abstinens men idag tänkte jag att jag skulle testa lite Tram igen och det är bara denna Santeria som finns(har läst tråden typ varenda sida igår). Det är total torka på Oxy i mina kretsar, gatukranen har inte haft på ett halvår och DD sen semestern började.

Ironiskt nog så var Tramadol för 10 år sedan den opioid jag provade först och blev förälskad i omedelbart men efter att ha klättrat stegen uppåt då dem slutade fungera till slut(oavsett dosering så försvann det magiska som med många andra droger - senare försvann även den noddande, senare delen av ruset)

Vi får se om jag fått en OK version av dessa Santeria som jag försått inte är ette existerande företag utan allt är hemmapressat. Och om jag får nåt Tram-rus igen öht, har ingen direkt opi-tolerans nu då jag inte kan få tag i skiten. Kollade skåran, den går hela vägen igenom och det är den större versionen av Santeria. Fan, ville ju ha Fentanyl i mina(nej men seriöst, läste att någon hittat det och även Metadon - jag skulle ljuga om jag sa att jag skulle bli ledsen om mina innehöll detta - jag är den jag är dvs en självisk person som ser döden som en slags befrielse - därmed inte sagt att jag medvetet vill dö jag bryr mig bara inte)

När jag inte hade råd med opiater så fanns allt, när jag har råd så finns bara piss-tramadol. Så jävla irrerande. Inte för att hata på drogen, jag förstår precis vad ni som gillar den menar och önskar jag fortfarande fick den effekten. Men en sida av mig ser även på det som så att varför i helvete skulle jag, vid 25 års ålder, ge mig in på det här. Har trampat vatten enda sen den dagen för 10 år sedan. Men jag mådde fan aldrig bra innan jag började med droger heller, tvärtom så har jag mått dåligt hela mitt liv så när jag hittade till drogerna, Tram den första, så kändes det som jag hittade meningen med livet.

Ett tips är ju att aldrig börja missbruka, dvs gå på doser kring 1-2g(åt dem som godis och friterade nog receptorerna/hjärnan) för då kan det bli så att ni aldrig får effekt igen. Eller så är det helt enkelt såhär att jag var yngre då, opiater var helt nytt osv, nu tolkar hjärnan det som inget speciellt.
Senast redigerad av No6 2026-08-19 kl. 17:08.
Citera
2026-08-26, 16:52
Medlem
Köpte på mig några kartor tramadol Tamol-X där det stod T3 på tabletterna.. Fyfan säger jag bara, tryckte två 200mg krossade. Skickades in i något jag närmast skulle kalla en avtändning? Kallsvettades, extrem ångest och förvirring haha.

Kan ju knappast ha fått seratonegt syndrom på 400mg? Någon som varit med om liknande eller är det såhär indiska tram kickar nu för tiden? Kändes som jag gått av ett par månaders heroin race i typ 3 timmar.
Citera
2026-08-26, 18:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trefalga
Köpte på mig några kartor tramadol Tamol-X där det stod T3 på tabletterna.. Fyfan säger jag bara, tryckte två 200mg krossade. Skickades in i något jag närmast skulle kalla en avtändning? Kallsvettades, extrem ångest och förvirring haha.

Kan ju knappast ha fått seratonegt syndrom på 400mg? Någon som varit med om liknande eller är det såhär indiska tram kickar nu för tiden? Kändes som jag gått av ett par månaders heroin race i typ 3 timmar.

Tramal STADA 200 Mg rosa med T3 loggan menade jag
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in