Citat:
Ursprungligen postat av
Trefalga
Med konstigt; menar du att dem känns som tram fast ändå inte? För det var den känslan jag fick dagen innan dem höll på att döda min själ haha.
Vet exakt vad du menar. Våra symptom kanske varierar men bukar känna att det är gött fast ändå lite jobbgit, typ att man blir stissig/stirrig, som om det vore något "uppåt" i dem. Sen helt plötsligt nästa dag har man bara en jobbig jävla klump i hela magen/halsen. Känns som lugnorna typ fått en 30kgs tyngd på sig och känns som att man ska kollapsa vilken sekund som helst, så får man panik och det blir en outhärdligt ångestkänsla av att man kommer att dö eller sluta andas.
Grejjen är att jag har fått såhär på Santeria också (många gånger) men det händer aldrig något så har bara antagit att jag fått extrem ångest. Sen nästa dag mår man rätt gött igen. Är det en känsla du känner igen?
Alltid undrat vadfan det är som sätter igång det där. En annan anledning till att jag trott att det är ångest är för att det blir alltid 10 gånger värre efter att jag har rökt hasch/grönt.