2026-08-27, 13:21
Medlem
tram marknaden är så skit de går florerar bara skit santeria o sånt
Citera
2026-08-27, 13:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trefalga
Köpte på mig några kartor tramadol Tamol-X där det stod T3 på tabletterna.. Fyfan säger jag bara, tryckte två 200mg krossade. Skickades in i något jag närmast skulle kalla en avtändning? Kallsvettades, extrem ångest och förvirring haha.

Kan ju knappast ha fått seratonegt syndrom på 400mg? Någon som varit med om liknande eller är det såhär indiska tram kickar nu för tiden? Kändes som jag gått av ett par månaders heroin race i typ 3 timmar.

Det här är varför du mådde dåligt:
https://imgur.com/a/cdLe3DM

Du blev förgiftad
Citera
2026-08-27, 19:25
Medlem
Kido-ns avatar
Citat:
Tramal STADA 200 Mg rosa med T3 loggan menade jag
Har du tolerans mot opioider?

Vad är det för datum på blistret?

Jag märkte att AT på de nya hemmapressade T3 Stada är jobbig.
Senast redigerad av Kido-n 2026-08-27 kl. 19:29.
Citera
2026-08-27, 20:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kido-n
Har du tolerans mot opioider?

Vad är det för datum på blistret?

Jag märkte att AT på de nya hemmapressade T3 Stada är jobbig.

01/05/2030

Ganska hög tolerans, vet ej vad du vill ha för jämförelse men en 80s oxy skulle nog inte vara några problem. Men det här var en skit skum feeling
Citera
2026-08-27, 20:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chrissepisse
Det här är varför du mådde dåligt:
https://imgur.com/a/cdLe3DM

Du blev förgiftad

Börjar iallafall dra den slutsatsen att det inte var tramadol i dem, att få seratonegt syndrom låter helt orimligt. Vidrigt var det.
Citera
2026-08-27, 20:49
Medlem
Kido-ns avatar
Citat:
01/05/2030

Ganska hög tolerans, vet ej vad du vill ha för jämförelse men en 80s oxy skulle nog inte vara några problem. Men det här var en skit skum feeling
Ok, jag fattar.

Då har du likadan tolerans som jag.
Jag mår lite konstigt på de "T3" men det kanske beror på andra faktorer.
Jag har käkat de i en månad.
Grejen med hemmapressade är att man vet inte vad som finns i de.
Citera
2026-08-28, 09:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kido-n
Ok, jag fattar.

Då har du likadan tolerans som jag.
Jag mår lite konstigt på de "T3" men det kanske beror på andra faktorer.
Jag har käkat de i en månad.
Grejen med hemmapressade är att man vet inte vad som finns i de.

Har köpt sporadiskt men då Royal 225mg, och dem tyckte jag kändes som tram. Men som du säger, rysk roulette verkar det som. Saknar för 2010-2015 när allt man köpte var antingen från apotek eller från apotek utomlands.

Med konstigt; menar du att dem känns som tram fast ändå inte? För det var den känslan jag fick dagen innan dem höll på att döda min själ haha.
Citera
2026-08-29, 19:56
Medlem
Nödläge för alla tramadol fans??

Varning (för 1000:e gången i denna tråden) för Santeria tramadol. De har alltid varit kontroversiella men dugt i krig som man säger tycker jag i alla fall. Åtminstone fram tills i år. De senaste gångerna jag stött på dessa så har de varit total SKIT. De smakar inte ens tramadol längre och tramadol har som alla vet en väldigt specifik och intensiv, grotesk smak. Ruset är definitivt inte likt ett standard tramadol rus längre.

Som flera andra har rapporterat den senare tiden så mår man dåligt på dom. Känslor av AT redan några timmar in, alltså många liknande symptom som t.ex. svettningar, trötthet, nedstämdhet, dissociation, ångest, högre puls etc... Ingen eufori i överhuvudtaget.

Och sedan orsakar dom kraftig AT och man behöver inte ens käka mycket eller länge för att må dåligt i en vecka. Polare har rapporterat samma sak de senaste månaderna.

Santeria har alltså gått från halvbra till rent farligt avfall. Vad har hänt? Vad är det i dessa piller? Är det ens en opioid i dom längre? Tror ni det fortsätter utför gällande kvalitén på tramadol? I min åsikt så kan det nog inte bli mycket värre än vad det är nu. Någonting har hänt sedan förra året.

Och ja, Santeria har alltid varit dåliga och oberäkneliga. Men nu är det krisläge för alla trammare. Tydligen fler märken som gått ner sig också, men kanske inte på samma nivå som med Santeria. Dålig kvalité har blivit sämst och man kan räkna med att bli besviken och må dåligt under både rus och dagarna efteråt.

Håll er borta, snälla! Köp inte detta SKRÄP. Kvalitén kan inte fortsätta ner utan några konsekvenser för säljarna. Inte ens en "bra" karta Santeria kan man flumma på längre.
Citera
2026-08-29, 21:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av luderpingvinen
Så det står T3 på dessa, lite större än krka och lite annan färg, smular sig lättare. Varför står det T3 när det är ett annat märke från vad som verkar som Tyskland? Hittar ej på fass. Är dessa fake tro?

Hemmapressade 100%.

Råder torka på riktiga Stada, Krka och Sandoz.
Citera
2026-08-30, 16:55
Medlem
Citat:

Med konstigt; menar du att dem känns som tram fast ändå inte? För det var den känslan jag fick dagen innan dem höll på att döda min själ haha.

Vet exakt vad du menar. Våra symptom kanske varierar men bukar känna att det är gött fast ändå lite jobbgit, typ att man blir stissig/stirrig, som om det vore något "uppåt" i dem. Sen helt plötsligt nästa dag har man bara en jobbig jävla klump i hela magen/halsen. Känns som lugnorna typ fått en 30kgs tyngd på sig och känns som att man ska kollapsa vilken sekund som helst, så får man panik och det blir en outhärdligt ångestkänsla av att man kommer att dö eller sluta andas.

Grejjen är att jag har fått såhär på Santeria också (många gånger) men det händer aldrig något så har bara antagit att jag fått extrem ångest. Sen nästa dag mår man rätt gött igen. Är det en känsla du känner igen?

Alltid undrat vadfan det är som sätter igång det där. En annan anledning till att jag trott att det är ångest är för att det blir alltid 10 gånger värre efter att jag har rökt hasch/grönt.
Citera
2026-08-30, 20:04
Medlem
Skulle precis ta en Tramal Stada eller falska T3 och fick ett piller som var mycket mörkare i färgen och både T3 symbolen och Omega loggan är bara platta, typ som att tryckmaskinen failade på båda sidor. Så om det fanns någon fråga om dessa var äkta eller inte så har ni där svaret.
Citera
2026-08-31, 01:53
Medlem
Kido-ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av luderpingvinen
Skulle precis ta en Tramal Stada eller falska T3 och fick ett piller som var mycket mörkare i färgen och både T3 symbolen och Omega loggan är bara platta, typ som att tryckmaskinen failade på båda sidor. Så om det fanns någon fråga om dessa var äkta eller inte så har ni där svaret.
Jag har käkat där "T3" i en månad och pissprovet visade på Tramadol och Benso.
Jag har inte käkat några benso. Det är de där "nya T3" Stada alltså.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in