2026-08-08, 21:17
Medlem
goseigens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av YeahBuddy3000
90% av allt tram är 200 eller 225mg. Om du hittade 100mg så var det nog en god chans att det var svenska tabletter.

Santeria kanske inte finns som ett riktigt märke som har samma standard som svenska apotek. Samma sak gäller dopning. Väldigt få preparat kommer ifrån apotek därifrån men kan ändå hålla ok/bra kvalitet på det dom säljer.

Men till din fråga. Ja åt mellan 2000-3000mg varje dag förr. Kunde ju variera lite beroende på hur stor budgeten var. När jag började så fick man en box med 200mg för 700-800kr. Annat än idag det

Det var en halv tablett, alltså en på 200 mg som var delad, med en halva kvar. Det var därför jag tänkte att där ändå finns en viss urskillning. Jämför med alkohol, vem dricker liksom 25 cl av en långburk öl? Bara den som funderar över hur mycket som behövs och vad som är lämpligt.

Men tack, då vet jag.

Hur många kartor var det i en box då?
Senast redigerad av goseigen 2026-08-08 kl. 21:51.
Citera
2026-08-09, 00:06
Medlem
NapoleonLaRues avatar
Citat:
Ursprungligen postat av goseigen
Det var en halv tablett, alltså en på 200 mg som var delad, med en halva kvar. Det var därför jag tänkte att där ändå finns en viss urskillning. Jämför med alkohol, vem dricker liksom 25 cl av en långburk öl? Bara den som funderar över hur mycket som behövs och vad som är lämpligt.

Men tack, då vet jag.

En box = 10 kartor.
Citera
2026-08-09, 00:09
Medlem
goseigens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NapoleonLaRue
En box = 10 kartor.

Oki, tack.
Citera
2026-08-09, 00:10
Medlem
YeahBuddy3000s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av goseigen

Men tack, då vet jag.

Första gången jag fick ett "rus" och förstod vad opiater kunde ge mig. Då hade jag precis fått det på recept och första tabletten gjorde mig påverkad. Så är du inte som mig 2m och 120kg + ingen tolerans så känner man nog helt klart av 100mg tram om det är tabletter som är rätt dosersade.

Skulle däremot aldrig dricka 25cl från en långburk. Men det är jag

Som det alltid är, 10st kartor, 10st tabletter, varje box och hade aldrig problem med kvalitet. Kvalitet började bli upp och ner när dom olika märkena av tram från Indien. Kommer exakt ihåg hur det första märket såg ut. Men stötte aldrig det igen när andra märken började poppa upp efter något år in med tram missbruk. Bra tider och billigt
Senast redigerad av YeahBuddy3000 2026-08-09 kl. 00:14.
Citera
2026-08-09, 00:21
Medlem
goseigens avatar
Citat:
Första gången jag fick ett "rus" och förstod vad opiater kunde ge mig. Då hade jag precis fått det på recept och första tabletten gjorde mig påverkad. Så är du inte som mig 2m och 120kg + ingen tolerans så känner man nog helt klart av 100mg tram om det är tabletter som är rätt dosersade.

Skulle däremot aldrig dricka 25cl från en långburk. Men det är jag

Som det alltid är, 10st kartor, 10st tabletter, varje box och hade aldrig problem med kvalitet. Kvalitet började bli upp och ner när dom olika märkena av tram från Indien. Kommer exakt ihåg hur det första märket såg ut. Men stötte aldrig det igen när andra märken började poppa upp efter något år in med tram missbruk. Bra tider och billigt

Ok, som jag har en karta här blir man lite sugen, men jag tror det får vara.

Men, så som vi har sett trycker alltså folk en till en och en halv karta per dag, inte alla då förstås.

Det blir inte billigt.
Citera
2026-08-09, 08:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av luderpingvinen
Någon som kommit fram till hur T3 Stada är än? Bara testat T3 Krka. Hittar inte ens T3 Stada på Fass utan bara T3 Krka.

Tydligen så heter de Tramal Retard Stada, står i röd text., det är 200mg.
Inte öppnat dem än så vet inte ens om det står T3 :')

Men någon annan här vet säkert
Citera
2026-08-10, 01:03
Medlem
T3 eller Sandoz? Köper imorgon.
Citera
2026-08-10, 12:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hellishexistance
T3 eller Sandoz? Köper imorgon.
Tramadol KRKA 200 mg, ljusrosa tabletter med texten "T3". På kartan står det samma text på tre olika språk. Tuggade en halv och det smakar precis som tramadol ska smaka.
Senast redigerad av Hellishexistance 2026-08-10 kl. 13:04.
Citera
2026-08-10, 13:05
Medlem
Citat:
Tramadol KRKA 200 mg, ljusrosa tabletter med texten "T3". På kartan står det samma text på tre olika språk. Tuggade en halv och det smakar precis som tramadol ska smaka.
Och en halv, alltså 100 mg har kickat fint och det är absolut 100 mg tramadol och inga andra substanser.
Citera
2026-08-10, 18:47
Medlem
Citat:

Citat:
Och en halv, alltså 100 mg har kickat fint och det är absolut 100 mg tramadol och inga andra substanser.

Citat:
Cirkulerar sandoz runt omkring göteborgsområdet? Om du vet något som kan hjälpa en gammal räv. Flera år aen jag tog tram. Var min huvuddrog i 3-4år men är 10år+ sen nu
T3 är suveräna, dessa jag fick är 100% från apotek
Citera
2026-08-10, 20:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av luderpingvinen
Tydligen så heter de Tramal Retard Stada, står i röd text., det är 200mg.
Inte öppnat dem än så vet inte ens om det står T3 :')

Men någon annan här vet säkert

Så det står T3 på dessa, lite större än krka och lite annan färg, smular sig lättare. Varför står det T3 när det är ett annat märke från vad som verkar som Tyskland? Hittar ej på fass. Är dessa fake tro?
Citera
2026-08-10, 21:40
Medlem
VidrigKunds avatar
Nån som testat senaste utbudet på fs och har något tips?

Körde Royal 225 men de kändes väldans ojämna. Gången innan det santeria tror jag och det var nog inte ens tram i dem
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in