2026-08-25, 13:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lugntsimma
Lyssnar på rättegången om förtal mot Sara. Fyfan vilken åklagare. Inte nog med att han väljer att ta upp ärendet i rätter och försvara en som sexchattar med barn, dessutom har han mage att rent av vara OTREVLIG och dryg mot Sara. Vad heter han? Skulle vara intressant att se vilka mer nötter han försvarat och tycker sig förtjäna någon form av "rättvisa".
När sedan försvarar en åklagare? En åklagare väcker åtal på goda grunder utifrån vår lagstiftning ,ingenting annat.
Däremot är det försvarsadvokater som försvarar den tilltalade på bästa sätt , även mördare , våldtäktsmän etc .
Besök gärna en rättegång för att förkovra dig kring hur våra domstolar fungerar , till skillnad från folkdomstolar och medborgargarden. Vem som helst kan besöka en rättegång (offentlighetsprincipen) så länge det inte råder lyckta dörrar.
Senast redigerad av Takanashi 2026-08-25 kl. 13:09.
Citera
2026-08-25, 17:15
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lugntsimma
Lyssnar på rättegången om förtal mot Sara. Fyfan vilken åklagare. Inte nog med att han väljer att ta upp ärendet i rätter och försvara en som sexchattar med barn, dessutom har han mage att rent av vara OTREVLIG och dryg mot Sara. Vad heter han? Skulle vara intressant att se vilka mer nötter han försvarat och tycker sig förtjäna någon form av "rättvisa".
Det är hans uppdrag att pressa och att den åtalade ska få oförväntade frågor. De ska inte bara få de frågor som den åtalade önskar.
Citera
2026-08-25, 17:30
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gipsy-tears
Det var lite märkligt att Sara inte använde sin källa till att begära ut polisens lönelistor, högst relevant fråga att ställa.
Hon erkände att de har tillgång till information de inte ska ha tillgång till, det sätter polisväsendet i dålig dager, det avslöjar att de inte kollar loggar som de borde göra, vad mer gör polisen fel? Den felande polisen gör klokt i att vara försiktig. Jag blev mäkta förvånad att hon hade direktnummer vid ett tillfälle, vi andra får vänta i timmar eller dagar.

Att komma tillrätta med vilken- vilka poliser som kysser henne i smyg bör de begära ut listor från Saras nummer.
Senast redigerad av Ankan-mannen 2026-08-25 kl. 17:40.
Citera
2026-08-25, 20:14
Medlem
Varför lägger de upp alla äckliga runkvideos de får från gäddorna?
Citera
2026-08-25, 20:56
Medlem
LudvigSigurdDavids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Motstroms
Det beror på vem du frågar.

Jag tror inte Dumpen säger nej till lite internettrafik oavsett det är från upprörda tanter o gubbar eller folk som är nyfikna på kukar.

Men standardsvaret är att de vill visa vilken verklighet våra barn lever i.

Ungas brist på framtidshopp, cynism och ovilja att skaffa barn utöver att klimatet håller på att komma kollapsa är inget större problem. Det stora hotet är pedofilerna! Den senaste studien som Dumpens webmaster Katta och skribenten AUK gjort, visar att det går sju pedofiler på varje barn under 18 år. Pedofilerna håller på att ta över. Elon Musk, Donald Trump och Patrik Sjöberg är vårt enda hopp.

Det vi medborgare kan göra är:
-rösta på SD (dom bekämpar inte bara muslimer, utan även dödspedofiler)
-handla på amazon.se varje dag
-swisha Dumpen
-Bli influencer
Citera
2026-08-25, 21:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LudvigSigurdDavid

Jag tror inte Dumpen säger nej till lite internettrafik oavsett det är från upprörda tanter o gubbar eller folk som är nyfikna på kukar.

Ungas brist på framtidshopp, cynism och ovilja att skaffa barn utöver att klimatet håller på att komma kollapsa är inget större problem. Det stora hotet är pedofilerna! Den senaste studien som Dumpens webmaster Katta och skribenten AUK gjort, visar att det går sju pedofiler på varje barn under 18 år. Pedofilerna håller på att ta över. Elon Musk, Donald Trump och Patrik Sjöberg är vårt enda hopp.

-swisha Dumpen
-Bli influencer
Klockren analys.Dock tvivlar jag på att alla i tråden förstår den.
Citera
2026-08-25, 21:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av buffalo3tys
Nu finns ljudupptagning från rättegången mot Dumpen ute.

https://youtu.be/5-XLuf_hnns

Han är inte åklagare men pressar stackars Sara ja. Ge inte buffeln allt för mycket cred för denna gamla skåpmat men visst Sara/Dumpen en gång till i rätten (kanske fler?). Han gjorde sitt jobb vilket Sara inte hade räknat med men nu blir det bara skadestånd och det löser vi på en tiggarhelg. Det här var inte mer än en irriterande mygga för mysiga Sara.

Den här fina Sara är fan imponerande på alla plan, medietränade sig själv, lite knark i bagaget mm men tar täten för ungarna. Skiten hon får i media rinner av liksom och bekommer henne inte

Citat:
Ursprungligen postat av Takanashi
När sedan försvarar en åklagare? En åklagare väcker åtal på goda grunder utifrån vår lagstiftning ,ingenting annat.
Däremot är det försvarsadvokater som försvarar den tilltalade på bästa sätt , även mördare , våldtäktsmän etc .
Besök gärna en rättegång för att förkovra dig kring hur våra domstolar fungerar , till skillnad från folkdomstolar och medborgargarden. Vem som helst kan besöka en rättegång (offentlighetsprincipen) så länge det inte råder lyckta dörrar.

Jag kollade gamla godingar på Dumpen och den fd vältränade elitidrottaren delade ut något slags guldkort till feta byfånar som skulle sätta på fjortisar utav helvete om det inte vore för Dumpen, tveksamt?

Arne 79 har aldrig varit högt upp på listan bland högstadieelever och han kommer aldrig bli det heller.

Arne 79 fittmagnet online? -Nej! Vad är det Sara inte förstår?

Jag tycker Dumpen gör det skitbra med pedofilmorsorna men finns det verkligen så många såna kvinnor som bjuder ut sina barn till okända fläskberg online?
Senast redigerad av Gipsy-tears 2026-08-25 kl. 21:46.
Citera
2026-08-25, 22:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LudvigSigurdDavid

-swisha Dumpen
-Bli influencer

Källa på det?

Eller är hela inlägget ironiskt?
Citera
2026-08-25, 22:08
Medlem
Citat:
Han är inte åklagare men pressar stackars Sara ja. Ge inte buffeln allt för mycket cred för denna gamla skåpmat men visst Sara/Dumpen en gång till i rätten (kanske fler?). Han gjorde sitt jobb vilket Sara inte hade räknat med men nu blir det bara skadestånd och det löser vi på en tiggarhelg. Det här var inte mer än en irriterande mygga för mysiga Sara.

Den här fina Sara är fan imponerande på alla plan, medietränade sig själv, lite knark i bagaget mm men tar täten för ungarna. Skiten hon får i media rinner av liksom och bekommer henne inte

Jag kollade gamla godingar på Dumpen och den fd vältränade elitidrottaren delade ut något slags guldkort till feta byfånar som skulle sätta på fjortisar utav helvete om det inte vore för Dumpen, tveksamt?

Arne 79 har aldrig varit högt upp på listan bland högstadieelever och han kommer aldrig bli det heller.

Jag tycker Dumpen gör det skitbra med pedofilmorsorna men finns det verkligen så många såna kvinnor som bjuder ut sina barn till okända fläskberg online?
Ja , man kan undra över den tsunami av pedofilmammor som vällt fram på sista tiden online.
Citera
2026-08-25, 22:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Motstroms

För att visa "titta vad äckliga de är".
Citera
2026-08-25, 22:42
Medlem
rallykalle69s avatar
Citat:

Nej
Citera
2026-08-25, 23:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rallykalle69
Nej

Saras underhuggare dirigerar runkgubbarna som inte hört talas om Instagram men fjortisarna vill ha dom gamla tjockisarna. Det är inte särskilt troligt och lika troligt som att Sara konfronterar en vältränad 21-åring med pengar på Stureplan som satt på ett barn (14 år) men Dumpen är offside ute på landsbygden men mongos går hem i stugorna.

Jag tror att Sara och jag behöver prata om detta och Dumpen behöver en uppdatering.

Man ser direkt i inledningen hur Dumpen styr hingstarna. Ett litet nafs så är det all in och Göstas kuk skall ut i etern, det liksom lindas in "Jag är bara 13 men jag gillar äldre och vill bli av med oskulden omgående!"

Skriver man så till en svagbegåvad så har man bett om problem.
Senast redigerad av Gipsy-tears 2026-08-25 kl. 23:39.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in