2026-08-24, 22:11
Avstängd
Ankan-mannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av buffalo3tys
Ja de blir anklagade och det tycker du är orättvist?
Finns inte många tveksamheter vad de skulle göra med tanke på hur loggarna brukar se ut.

Angående ditt exempel så är det brott mot knivlagen.
Ja det är olagligt, men det inte en tydlig avsik att döda. Ja jag tycker att det är orättvist att bli felaktigt anklagad, tycker inte du det. Om din granne anklagar dig för våldtäkt då du bara sagt hon är snygg, skulle du inte tycka det är orättvist?
Citera
2026-08-24, 22:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ankan-mannen
Ja det är olagligt, men det inte en tydlig avsik att döda. Ja jag tycker att det är orättvist att bli felaktigt anklagad, tycker inte du det. Om din granne anklagar dig för våldtäkt då du bara sagt hon är snygg, skulle du inte tycka det är orättvist?

Loggarna/videos/bilder brukar tala ett tydligt språk vad gäddorna har för avsikter.
Citera
2026-08-24, 22:15
Avstängd
Ankan-mannens avatar
Citat:
Menar du på allvar att ditt wallraffande har något vetenskapligt värde?

Om jag förstår dig rätt så gjorde du först wallraffandet. Sedan började du titta på rapporter från diverse organisationer. Varför var inte följden tvärtom. Alltså att du började med rapporterna?
Varför läste du inte etablerad forskning innan du läste på hobbyprojektet Dumpen.
Citera
2026-08-24, 22:19
Avstängd
Ankan-mannens avatar
Citat:
Loggarna/videos/bilder brukar tala ett tydligt språk vad gäddorna har för avsikter.
Loggarna visar också vad Dumpen och fiskarna har för avsikt, nämligen att få männen att bli kåta på underåriga. Är du helt 100 på att de skulle bli detta utan fiskares handpåläggning.
Citera
2026-08-24, 22:20
Medlem
Citat:
Menar du på allvar att ditt wallraffande har något vetenskapligt värde?

Om jag förstår dig rätt så gjorde du först wallraffandet. Sedan började du titta på rapporter från diverse organisationer. Varför var inte följden tvärtom. Alltså att du började med rapporterna?
En högst privat undersökning i relation till aktuell forskning och utan någon som helst ambition att hävda vetenskap, förutom faktiskt resultat (som med all tydlighet stör dig å det grövsta) .
Din tågordning bygger som vanligt på antaganden.
Åter igen , släpp mitt wallraffande som orsakar ett sådant trauma hos dig och fokusera på rapporter från de tidigare nämnda organisationerna för att få syn på verkligheten.
Citera
2026-08-24, 22:34
Medlem
Citat:
Jag menar att det blir confirmation bias. Då du börjar med att göra en egen undersökning sedan söker du rapporter som bekräftar det du redan "vet".

Eftersom du inte citerar utan bara nämner några organisationer som gjort några "rapporter".
Så förstår du väl att det inte väger speciellt tungt?
Fokusera på rapporterna för att få syn på verkligheten för en gångs skull.
Några? De har gjort många rapporter. Läs istället för att snacka skit.
Skippa mitt wallraffande då det skapar ett sånt enormt trauma hos dig.
Håll till dig till vetenskapen så blir det nog bra ska du se.
Citera
2026-08-24, 23:24
Medlem
Citat:
Så vi är överens om att du inte refererat till några rapporter?

Det går inte liksom bara skriva massa organisationer. Tvekar inte att de släppt mängder med rapporter.
Det är vi nog överens om.
Va bra! Läs de rapporterna som dessa organisationer publicerat och sluta snacka massa skit.!
Kom igen när du åtminstone har det allra minsta kunskaperna.
Jag är inte psykoterapeut så jag kan inte behandla ditt trauma.
Senast redigerad av Takanashi 2026-08-24 kl. 23:30.
Citera
2026-08-25, 00:05
Medlem
Nationalromantiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lysturken
Idag är en spännande dag. Det har gått en vecka sedan pederasten Jakob Franzén hängdes ut på Dumpen. Nu har chocken börjat lägga sig och insikten börjat infinna sig. En ny slags existentiell panik har gått lös i Jakobs huvud. Känslan av att detta faktiskt är på riktigt, av att jag verkligen har förlorat allt. Varför ska jag fortsätta leva? Vill jag fortsätta leva? Vågar jag gå utanför dörren och möta människor? Ska jag börja söka nytt jobb nu? Ska jag flytta? Svaret på varenda sådan fråga är inte självklart för honom. Hjärnan svämmar över och kvar blir en tankemässig paralys, en ångestfylld förstening. Jag skulle inte vara förvånad om Jakob ligger apatisk nånstans just nu, möjligen blandat med panikattacker och sömnsvårigheter. Det här är värsta fasen i hans liv, reaktionsfasen av den värsta tänkbara krissituation det sociala jaget kan utsättas för.

Tar han sig igenom denna kris kan han bli en starkare människa i grunden. Han kommer gå igenom sitt livs mentala förändring och lära sig värdera saker annorlunda. Om tio år är han en klokare människa än vad han hade varit utan detta trauma. Den dagen han inser det kommer han inte vilja vara utan denna händelse i sitt liv.

Jakob har fått en unik möjlighet till eftertanke. Han kommer behöva lära sig att uppskatta ensamheten och tankarna. Förhoppningsvis kan han förkovra sig och kanske en vacker dag ge ut en bok om hur det är att bli utpekad som pederast. Då han inte verkar helt obegåvad skulle det kunna bli en storsäljare.
Haha garvade när jag läste detta!
Vad gör Elfsborg gäddan idag? Bytte han namn? Hans linkedin finns kvar.
Citera
2026-08-25, 09:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nationalromantik
Haha garvade när jag läste detta!
Vad gör Elfsborg gäddan idag? Bytte han namn? Hans linkedin finns kvar.

Lysturken var en väldigt rolig skribent men som tyvärr lämnat tråden. Hen skrev såna galna inlägg som t om underhöll Putte och Sara ute på vägarna, krutgumman Sara (INFOLINA) skrev det själv här i tråden.

Turkens analys av maratonuthängningen #135 var inte att leka med . Vid den uthängningen hade Sara med sig en tungviktare som går under smeknamnet Whiskeyrösten som gillar att slänga sig med uttryck som "Wisemind" etc men gäddan som var högutbildad fattade ändå inte ett skit.
Hen har endast setts till vid ett annat tillfälle då hen stod och gapade på en gubbe vid centralstationen i Lund.

Precis som Sara tog hen med sig barnen till jobbet men ingen skyddsväst denna gång.
Citera
2026-08-25, 09:59
Medlem
Nationalromantiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gipsy-tears
Lysturken var en väldigt rolig skribent men som tyvärr lämnat tråden. Hen skrev såna galna inlägg som t om underhöll Putte och Sara ute på vägarna, krutgumman Sara (INFOLINA) skrev det själv här i tråden.

Turkens analys av maratonuthängningen #135 var inte att leka med . Vid den uthängningen hade Sara med sig en tungviktare som går under smeknamnet Whiskeyrösten som gillar att slänga sig med uttryck som "Wisemind" etc men gäddan som var högutbildad fattade ändå inte ett skit.
Hen har endast setts till vid ett annat tillfälle då hen stod och gapade på en gubbe vid centralstationen i Lund.

Precis som Sara tog hen med sig barnen till jobbet men ingen skyddsväst denna gång.

Haha ja turken verkar ju vara en riktig legend! Hur kan han bara överge oss! Helvete! Ska leta reda på tidigare inlägg 😁 135 måste jag läsa nu!
Citera
2026-08-25, 11:30
Medlem
Lyssnar på rättegången om förtal mot Sara. Fyfan vilken åklagare. Inte nog med att han väljer att ta upp ärendet i rätter och försvara en som sexchattar med barn, dessutom har han mage att rent av vara OTREVLIG och dryg mot Sara. Vad heter han? Skulle vara intressant att se vilka mer nötter han försvarat och tycker sig förtjäna någon form av "rättvisa".
Citera
2026-08-25, 12:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nationalromantik
Haha ja turken verkar ju vara en riktig legend! Hur kan han bara överge oss! Helvete! Ska leta reda på tidigare inlägg 😁 135 måste jag läsa nu!

Ja turken är en legend här i tråden. Snälla kom tillbaka! Hittar inte inlägget just nu men turken gick loss på Saras väninna som lekte psykolog och slängde sig med begrepp som hon inte behärskade så det blev stor komik vid konfrontationen: "Ursäkta vill du sitta på min näsa?" #135. Det var lika framgångsrikt som när Sara efter en endagskurs körde den berömda Processtrappan med t ex Hank. "Försvara, förklara, förstå, förvirra" men tyvärr har Sara lagt trappan på hyllan då hon märkte att rapa det där för en person i chock inte biter.

Citat:
Ursprungligen postat av Lugntsimma
Lyssnar på rättegången om förtal mot Sara. Fyfan vilken åklagare. Inte nog med att han väljer att ta upp ärendet i rätter och försvara en som sexchattar med barn, dessutom har han mage att rent av vara OTREVLIG och dryg mot Sara. Vad heter han? Skulle vara intressant att se vilka mer nötter han försvarat och tycker sig förtjäna någon form av "rättvisa".

Det var lite märkligt att Sara inte använde sin källa till att begära ut polisens lönelistor, högst relevant fråga att ställa.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in