2026-08-25, 23:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Maniskasamen
En vuxen dotter var på väg genom en central park här i staden nu på kvällen. En park som normalt sett anses trygg och attraktiv. Många går igenom för jobb och studier, dock kanske inte kvällstid men sällan helt tom. Från ingenstans,några buskar, hoppade det fram en mörkhyad man i hoodie och sa hejhejhej. Hon skyndade sig snabbt gå åt ett annat håll och var riktigt uppjagad när hon berättade om det. Tänker: det är då själva F vad politikerjä(censur) förstört Sverige men också foliehattsröstande svenskar. Hade i princip bestämt mig för KD..men nu blir det att söka vilket av partierna som är för hårdast straff och mest restriktiv till att ta hit kreti och pleti. Men det här är faktiskt första gången på länge i mitt ganska långa liv som jag fäller en tår. Tänker på min barndoms dagar när tjejer kunde gå vart de ville utan att bli antastade. I vart fall var risken minimal jämfört med i dag. Brukat klaga på att det är väldigt lite folk ute på mörka kvällar och nätter jämfört med då jag var ung. Nu förstår jag bättre. Ville bara skriva av mig lite och ta hand om era döttrar!
afs är det du söker.
Citera
2026-08-25, 23:18
Avstängd
Fast SD älskar ju negrer, så länge de röstar rätt, dvs på SD, då är de till och med tillhörande den nya SD-adeln, som är finare än svenskar.

SD är inte trovärdiga som negerhatande parti, det är ett parti för pedofilhatare, som ofta själva är förträngda pedofiler, men som behöver något att hata. Känns så barnligt och fånigt att rösta på SD när det bara är trams.

Det borde finnas ett riktigt svenskparti där det är OK att säga apaneger om man vill det. Det hör till de demokratiska rättigheterna. SD är inte det partiet och Örebromänniskan är en fjant.
Citera
2026-08-25, 23:23
Medlem
Turphiees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MuppetMinnieMe
Ehhh OKej. Och brottet är antastande genom olagligt hälsande?

Citat:
Ursprungligen postat av Din-gamla-mamma
Varför går din vuxna dotter ensam genom folktomma mörka parker?

I Sverige förväntas kvinnor bli vuxna, och då fatta vettiga beslut.

Att som ung attraktiv kvinna gå ensam genom mörka folktomma parker är inte vettigt, och faktiskt ganska naivt.

Varför har du inte lärt din dotter vett? Varför är hon naiv och omedveten om riskerna? Behöver hon göra egna erfarenheter, eller kan hon lära sig av rubriker på löpsedlar?

Blattar och zigenare och annat pack är i Sverige för att stanna, ingen inkl du själv lyfter ett finger för att få ut dom. Då måste folk lära sig att själva undvika risker, och inte gå omkring och tro att vi fortfarande lever i 50-talets Sverige.

Citat:
Ursprungligen postat av BigOrangeBunny
Är det här kodord för han "han gick över en juridisk och moralisk gräns"? Eller hoppade han fram och försökte skämtsamt skrämma henne?

Jag undrar också det...

P.g.a. just den här typen av mentalitet ser det ut som det gör.... Tack för hjälpen era pissfittor
Citera
2026-08-25, 23:31
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fentfarbrorn
SD vill på sin höjd sätta upp lite fler lampor i parken och ge negern ett års längre fängelsestraff när han redan har våldtagit TS dotter. Kanske till och med utvisa honom, men absolut inte innan han har fått utföra sitt överraskningssex

Glöm inte att om negern har hunnit få svenskt medborgarskap så tycker SD absolut inte att en liten våldtäkt är tillräckligt för att återkalla hans medborgarskap och visa ut honom. Våldtäkten skulle isåfall vara en del av en gängkriminalitet.
Citera
2026-08-25, 23:35
Medlem
Och fler mörkhyade män från Somalia och kaosmuslimer ska vi ha om vänstern får bestämma.

Maggan ska även se till att befolkningen blandas så att alla får ta del av det här.

Straffskalan tänker man dessutom tona ner, tillbaka till straffrabatter och saft o bulla till brottslingar.

Välkommen till SD.

Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito
Glöm inte att om negern har hunnit få svenskt medborgarskap så tycker SD absolut inte att en liten våldtäkt är tillräckligt för att återkalla hans medborgarskap och visa ut honom. Våldtäkten skulle isåfall vara en del av en gängkriminalitet.

Med vänsterns politik hade negern fått skadestånd på några hundra tusen istället för fängelse.
Senast redigerad av KetaminKajsa 2026-08-25 kl. 23:38.
Citera
2026-08-25, 23:37
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MDchlorian
Nu är där ju fler rörliga delar än att man "bara tycker någonting så blir det så". Det är FN-konventioner, EU, vad de andra tycker etc som bestämmer golvet.

Jag överhörde en granntjej försöka be några kulturberikare dra ner på hojtandet vid midnatt häromdagen. Till svar fick hon "knulla din mamma" och "vi skiter om du ska upp och jobba". Bristen på impulskontroll och vett är ganska fascinerande. Själv kan jag nog lista minst tio liknande exempel - allt från liv vid pendling till att det urartar för de inte ens förstår konceptet av en kö eller gångbana. Bara nu senast såg jag en av dem ha en skrik-duel med en uppenbart sinnessjuk/narkotika skadad person. En vettig människa hade bara släppt det och gått vidare men denna "orten tjej" kunde inte styra sig och skulle skämma ut sig själv inför sådär 100 personer - för det var viktigare att försöka vinna en skrik-duel mot en person som knappt fattade vad som pågick och bara skrek nonsens tillbaka.

Vad FN och EU tycker kan man totalt strunta i. Men SD vill ju vara kvar i EU.
Citera
2026-08-25, 23:41
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KetaminKajsa
Och fler mörkhyade män från Somalia och kaosmuslimer ska vi ha om vänstern får bestämma.

Maggan ska även se till att befolkningen blandas så att alla får ta del av det här.

Straffskalan tänker man dessutom tona ner, tillbaka till straffrabatter och saft o bulla till brottslingar.

Välkommen till SD.

Med vänsterns politik hade negern fått skadestånd på några hundra tusen istället för fängelse.

Därför ska man rösta på Afs, med vars politik negern inte hade varit i Sverige alls.
Citera
2026-08-25, 23:48
Medlem
kansascityshuffles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito
Därför ska man rösta på Afs, med vars politik negern inte hade varit i Sverige alls.
De kommer inte in i riksdagen ditt lilla inavel. Risken är större att de röda vinner. Men AFS:are är efterblivna så det spelar ingen roll att man säger det.
Citera
2026-08-25, 23:51
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kansascityshuffle
De kommer inte in i riksdagen ditt lilla inavel. Risken är större att de röda vinner. Men AFS:are är efterblivna så det spelar ingen roll att man säger det.

Inte i år kanske, men de kan mycket väl få 1% så att de får gratis valsedlar till nästa val. En sak är iallafall säker och det är att en röst på sionisterna i SD inte kommer göra någon som helst skillnad.
Citera
2026-08-25, 23:51
Medlem
kansascityshuffles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av christerst
Fast SD älskar ju negrer, så länge de röstar rätt, dvs på SD, då är de till och med tillhörande den nya SD-adeln, som är finare än svenskar.

SD är inte trovärdiga som negerhatande parti, det är ett parti för pedofilhatare, som ofta själva är förträngda pedofiler, men som behöver något att hata. Känns så barnligt och fånigt att rösta på SD när det bara är trams.

Det borde finnas ett riktigt svenskparti där det är OK att säga apaneger om man vill det. Det hör till de demokratiska rättigheterna. SD är inte det partiet och Örebromänniskan är en fjant.
Ja nazism passar dig bättre så korkad som du är. Du har väl en bakgrundsbild på Kasselstrand.
Citera
2026-08-26, 00:00
Medlem
Tomtekukars avatar
Det är nästan fascinerande hur fort ”eget ansvar” blir ett fult ord så fort det handlar om brottsoffer. Naturligtvis ska man kunna gå genom en park utan att bli antastad, men en vuxen människa kan samtidigt förstå att risk inte försvinner bara för att den borde försvinna. Att undvika mörka, folktomma platser, hålla avstånd till människor som uppträder märkligt och lämna en situation som känns fel är inte att ”skylla på offret”. Det är elementär riskhantering och borde präntas in från barnsben, hos såväl pojkar som flickor.

Samtidigt är det rätt märkligt hur snabbt den här tråden går från ”en man hoppade fram ur en buske och skrämde en kvinna” till hudfärg, invandring och partival. Jag hälsar själv på människor jag möter på gatan där jag bor. Ett hej är ett hej. Om man behöver hudfärgen för att förklara varför hälsningen blev skrämmande har man sannolikt redan börjat lägga in mer i händelsen än vad man faktiskt vet.

Staten kan lagstifta, polisen kan ingripa och politiker kan påverka risknivån. Men staten kan inte gå bredvid varje vuxen människa med en livvakt. Eget ansvar är inte ett alternativ till samhällsansvar. Det är den sista försvarslinjen.
Citera
2026-08-26, 01:56
Medlem
Det är det allt hårdare samhällsklimatet som lett till det där. Rädslor, utanförskap, splittring mellan människor. Vill du ha mer eller mindre av det?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in