Citat:
Ursprungligen postat av
christerst
Ja, haha, skulle kunna passa om det inte vore så att jag kräks och dör på Tyskar/NAzister. Inte min smak i gommen direkt. Tyskar är otroligt äckliga och dessutom falska eftersom de aldrig vill prata om vilka monster de var under WW2. Jag älskar Ryssland och vill att alla Tyskar ska älska Ryssland, vilket de inte gör eftersom de är TYSKAR OCH NAZISTER - som alla tyskar är, utan undantag. Även dom med tygväskor från Berlin .
Dom där patetiska BErlintyskarna med sina tygpåsar är så otroligt ICKE WW2, man får absolut INTE prata om det förstås, då förstör man den HÄRLIGA stämningen.
Det enda jag inte förstås är hur några judar från Israel kan vilja vara där, för tydligen finns det trots allt en del judar som tycker att Berlin är OK, som går på tyskarnas lögner. Absolut ofattbart.
Till och med jag som icke-jude skyr tyskar som pesten. I Sverige hatar man alla människor som inte älskar Berlin och Tyskland (det är ju så härligt och glöm judeutrotnignen), om man inte ställer upp på det är man en festförstörare. Haha! Är 10000 ggr hellre en festförstörare än ställer upp på nazityskarna och kvasinazisvenskarana jävla skit.