2022-08-29, 16:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Relentlessly
Dumpen har inte mycket impact. Ser man på antalet visningar på Rumble, desssutom är visningarna grovt överskattade/inflaterade.

Ful-Sara och Rövpannan-PS har haft sina 15 minutes of fame.

Jaså du är tillbaks. Snygg-Sara tjatar ofta om Dumpens 500.000 unika besökare/månad och majoriteten av dessa borde ju kolla freakshow-videorna. Svårt att veta hur många i hushållet som kollar samtidigt även om Dumpenbeskådning känns som något privat. Ungefär som när du porrsurfar.

Videorna ligger uppe på alla möjliga plattformar. Är du intresserad av exakt antal visningar så får räkna själv men posta gärna sammanställningen.

Jag gissar på att Carlos toppar.
Citera
2022-08-29, 19:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ecofriendly
Att folk sitter och vill ha adresser och all möjlig information om de uthängda säger en hel del. Bristande fritid och skadeglädje på hög nivå.

Vad gör Dumpen och dess anhängare bättre än de uthängda kan man undra. Dessutom är det oftast inte ens Pedofiler vi snackar om här. Typ 90-95% de som hängts ut är Hebofiler/Ebofiler.

Viket i sig inte ens borde vara en läggning eller ses som störning då precis som någon annan i tråden sa så är attraktionen i sig naturlig. Enligt undersökningar som gjorts tycker män att tjejer cirka 14 och uppåt är attraktiva.

De som hävdar annat ljuger ju för sig själva. Ja försvarar inte gäddornas beteende då de fortfarande är omoraliskt i ett modernt samhälle göra som de gör. Fast och andra sidan är moral i sig påhittat.

Folk får de att verka som att de aldrig kollat in någon under laglig ålder här. Vilket ja tvivlar på stämmer. Enligt studier som en annan här i tråden länkade så bekräftas de jag säger.

Att män i alla åldrar tänder på tonårs tjejer är väl inget nytt. Är de ens någon som läser länkar som vissa skickar som visar att attraktionen är naturlig?

Bättre organisationer som Dumpen fokuserar på farligare individer i stället så som riktiga Pedofiler. Slöseri med tid att jaga kåta gubbar som tror att någon fjortis vill ha dom. För många Gäddor va dumpens ”14 åring ” den enda de någonsin haft chansen att träffa.

Vi känner igen ditt inlägg. Det finns ca 2500 liknande inlägg med samma klassiska pedofilretorik.

-Det är viktigt för pedofiler att skilja på hebofiler/ebofiler. Vi andra inser att ni är lika sjuka.
-Alla tycker 13-åringa tjejer är härliga. Nej normala män gillar riktiga kvinnor inte barn.
-Det är bättre att childhood jagar pedofiler. Ja för då är det riskfritt att ragga barn på nätet.
Senast redigerad av Granit66 2022-08-29 kl. 19:18.
Citera
2022-08-29, 19:15
Medlem
BeachBobs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Granit66
Vi känner igen ditt inlägg. Det finns ca 2500 liknande inlägg med samma klassiska pedofilretorik.

-Det är viktigt för pedofiler att skilja på hebofiler/ebofiler. Vi andra inser att ni är lika sjuka.
-Alla tycker 13-åringa tjejer är härliga. Nej normala män gillar riktiga kvinnor inte barn.
-Det är bättre att childhood jagar pedofiler. Ja för då är det riskfritt att ragga barn på nätet.
Det var nog en av de bästa sammanfattningar jag har läst i denna tråden. Den träffade precis mitt i prick.
Citera
2022-08-29, 20:25
Medlem
Lysturkens avatar
Idag är en spännande dag. Det har gått en vecka sedan pederasten Jakob Franzén hängdes ut på Dumpen. Nu har chocken börjat lägga sig och insikten börjat infinna sig. En ny slags existentiell panik har gått lös i Jakobs huvud. Känslan av att detta faktiskt är på riktigt, av att jag verkligen har förlorat allt. Varför ska jag fortsätta leva? Vill jag fortsätta leva? Vågar jag gå utanför dörren och möta människor? Ska jag börja söka nytt jobb nu? Ska jag flytta? Svaret på varenda sådan fråga är inte självklart för honom. Hjärnan svämmar över och kvar blir en tankemässig paralys, en ångestfylld förstening. Jag skulle inte vara förvånad om Jakob ligger apatisk nånstans just nu, möjligen blandat med panikattacker och sömnsvårigheter. Det här är värsta fasen i hans liv, reaktionsfasen av den värsta tänkbara krissituation det sociala jaget kan utsättas för.

Tar han sig igenom denna kris kan han bli en starkare människa i grunden. Han kommer gå igenom sitt livs mentala förändring och lära sig värdera saker annorlunda. Om tio år är han en klokare människa än vad han hade varit utan detta trauma. Den dagen han inser det kommer han inte vilja vara utan denna händelse i sitt liv.

Jakob har fått en unik möjlighet till eftertanke. Han kommer behöva lära sig att uppskatta ensamheten och tankarna. Förhoppningsvis kan han förkovra sig och kanske en vacker dag ge ut en bok om hur det är att bli utpekad som pederast. Då han inte verkar helt obegåvad skulle det kunna bli en storsäljare.
Senast redigerad av Lysturken 2022-08-29 kl. 20:33.
Citera
2022-08-29, 20:35
Medlem
N0IItoleranss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lysturken
Idag är en spännande dag. Det har gått en vecka sedan pederasten Jakob Franzén hängdes ut på Dumpen. Nu har chocken börjat lägga sig och insikten börjat infinna sig. En ny slags existentiell panik har gått lös i Jakobs huvud. Känslan av att detta faktiskt är på riktigt, av att jag verkligen har förlorat allt. Varför ska jag fortsätta leva? Vill jag fortsätta leva? Vågar jag gå utanför dörren och möta människor? Ska jag börja söka nytt jobb nu? Ska jag flytta? Svaret på varenda sådan fråga är inte självklart för honom. Hjärnan svämmar över och kvar blir en tankemässig paralys, en ångestfylld förstening. Jag skulle inte vara förvånad om Jakob ligger apatisk nånstans just nu, möjligen blandat med panikattacker och sömnsvårigheter. Det här är värsta fasen i hans liv, reaktionsfasen av den värsta tänkbara krissituation det sociala jaget kan utsättas för.

Tar han sig igenom denna kris kan han bli en starkare människa i grunden. Han kommer gå igenom sitt livs mentala förändring och lära sig värdera saker annorlunda. Om tio år är han en klokare människa än vad han hade varit utan detta trauma. Den dagen han inser det kommer han inte vilja vara utan denna händelse i sitt liv.

Jakob har fått en unik möjlighet till eftertanke. Han kommer behöva lära sig att uppskatta ensamheten och tankarna. Förhoppningsvis kan han förkovra sig och kanske en vacker dag ge ut en bok om hur det är att bli utpekad som pederast. Då han inte verkar helt obegåvad skulle det kunna bli en storsäljare.

Det stämmer att monumentala kriser kan vara förlösande. Det är det mest positiva som kan komma mot honom. Vetskapen att såfort någon googlar Jakob Franzen för resten av hans liv kommer de veta att han ville förstöra ett annat barns liv. Får se om han klarar hålla näsan över ytan
Citera
2022-08-29, 20:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av N0IItolerans
Det stämmer att monumentala kriser kan vara förlösande. Det är det mest positiva som kan komma mot honom. Vetskapen att såfort någon googlar Jakob Franzen för resten av hans liv kommer de veta att han ville förstöra ett annat barns liv. Får se om han klarar hålla näsan över ytan

Undrar hur lång tid det kommer ta innan han kan gå en hel dag utan att tänka på Dumpen?
Citera
2022-08-29, 20:51
Medlem
N0IItoleranss avatar
Citat:
Undrar hur lång tid det kommer ta innan han kan gå en hel dag utan att tänka på Dumpen?

Om en någonsin. Varje gång han ser en rubrik om pedofiler. Om vuxna som utnyttjar barn kommer han att påminnas.

Tänk hur han förbannar sig att han kunde åka fast i en så simpel komplott. Den känslan av förakt för ens egen ointelligens
Citera
2022-08-29, 20:53
Medlem
Citat:

Jag tror han kommer ha en aning lättare att hämta sig än många andra gäddor. En ung kille som söker ännu yngre killar är inte lika stigmatiserat som gubbar som jagar småtjejer. Men ja, vägen tillbaka lär bli lång.
Citera
2022-08-29, 22:48
Medlem
Lysturkens avatar
Citat:
Det kommer aldrig ske. Allt i hans liv blir annorlunda än vad det hade blivit utan Dumpen. Alla han träffar, alla relationer han skapar. Han kommer alltid undra hur långt han hade kunnat gå inom fotbollen, som ledare och tränare. Det är drömmar han kommer behöva släppa successivt. Inte förrän han är nöjd med sitt nya liv kommer det kunna gå en dag utan en tanke på Dumpen.

Och han har ingen annan att klandra än sig själv, och möjligen den pederast som ligger bakom Dumpen - Viljo Nousiainen.
Senast redigerad av Lysturken 2022-08-29 kl. 22:50.
Citera
2022-08-29, 22:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av N0IItolerans

Nja, saker försvinner faktiskt (tro det eller ej) från nätet. Åtminstone hamnar dom så långt i periferin att om han nu ger fan i att ställa till med mer skit och ordnar upp sitt liv kan han nog få en bra framtid. Till hans fördel är att han de facto inte är juridiskt dömd eller (iaf vad man vet) faktiskt gjort något "på riktigt" mot något barn. Dessutom är han ung, vilket gör att folk lättare kommer förlåta hans gärningar - inklusive han själv när han blir äldre.
Citera
2022-08-30, 00:37
Medlem
Lysturkens avatar
Nu ska vi se.

Tömmar-Janne har bott i samma lägenhet i 25 år. Vi kan med hög sannolikhet därmed konstatera att han kommer att DÖ i den lägenheten.

Han har varit egen företagare i åkeribranschen. Han har också kört taxi under eget namn. Snart återstår bara en sista resa. Den från sovrummet till krematoriet. Och på urnan kan man sedan utläsa de bevingade orden: "Fimpa gärna här."
Citera
2022-08-30, 02:41
Medlem
Nosstocks avatar
Citat:
Nu ska vi se.

Tömmar-Janne har bott i samma lägenhet i 25 år. Vi kan med hög sannolikhet därmed konstatera att han kommer att DÖ i den lägenheten.

Han har varit egen företagare i åkeribranschen. Han har också kört taxi under eget namn. Snart återstår bara en sista resa. Den från sovrummet till krematoriet. Och på urnan kan man sedan utläsa de bevingade orden: "Fimpa gärna här."

Samt om man utgår från hans t-shirt som han har på Dumpen.se, och vad någon hade skrivit om hans Facebook-sida - så är den jäveln garanterat en som åker till Thailand med jämna mellanrum och köper våldtäkter på barn.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in