Citat:
Ursprungligen postat av
Humbug69
Och vad är syftet med att ta ett struptag på någon? Är det något du brukar göra som en ömhetsyttring?
Kan ett struptag upplevas obehagligt och eller hotfullt om det händer plötsligt?
Vad tror du anledningen var till att tilltalade plötsligt blev hårdhänt? Kan det uppfattas som hotfullt om det aldrig hänt innan deras sexuella samspel?
Anser du att det är ok att pissa i någons könsorgan om det inte är samtyckt och utan att ens fråga om det först?
Eller ingår det i din fras samtyckt vaginalsex?
Återigen verkar du leva i en parallell värld där du tror att det enda sex tjejer/kvinnor vill ha är ömt vaniljsex med en partner man lärt känna under flera år och nu är gift med. Förspelet ska vara långt och romantisk stämning måste råda.
Det finns många kvinnor som sexuellt går igång på att känna sig undergivna, i "underläge", att mannen tar kontrollen och "använder henne" eller hur man ska uttrycka det utan att du går i taket.
Du har inte läst om fenomenet strypsex? Det innebär inte att killen gör det för att våldta!!!!!!!!
Jag antar att det även späs på, speciellt bland unga genom porren.
Kan ett struptag upplevas obehagligt och eller hotfullt om det händer plötsligt?
Ja och det tyckte ju kvinnan i fallet och hon visade det för mannen och vad hände då? Jo han slutade omedelbart så då var det löst. Ponera istället att hon inte hade knackat honom på axeln eller gjort honom uppmärksam på annat sätt att hon inte ville det och de hade fortsatt ha samlag på det sättet och sedan i efterhand hade hon anmält honom för våldtäkt eftersom hon inte deltog frivilligt i den delen av sexet när han höll handen mot hennes strupe. Mycket bättre lösning att hon visade för båda parterna och samhället i stort. (bortse från det andra som hände i fallet).
Vad tror du anledningen var till att tilltalade plötsligt blev hårdhänt? Kan det uppfattas som hotfullt om det aldrig hänt innan deras sexuella samspel?
Inte en aning om han blev hårdhänt eller varför han blev hårdhänt om han nu blev det. Vet inte om det finns något läkarintyg som styrker det kvinnan säger. (Det brukar inte finnas det i de fallen jag diskuterar). Om han blev hårdhänt så har jag inte en aning om varför.
Ja det kan uppfattas som hotfullt och har det förekommit våld är det inte av typen "nya" fall som vi diskuterar här. Dock vet vi inte hur deras sexuella historik har sett ut tidigare om vi nu ska diskutera den. Då får du ta reda på det och återkomma.
Anser du att det är ok att pissa i någons könsorgan om det inte är samtyckt och utan att ens fråga om det först?
Jag själv har nog aldrig hört talas om detta tidigare. Att folk pissar på varandra som en sorts sexuell fetisch har jag förstås vetskap om men detta? Inte en aning om varför han ska ha gjort det.
Självklart är det inte något jag förespråkar eller tycker är OK. Men kan du tala om för mig om det är olagligt eller inte? Åtminstone har jag svårt att tro att det ska vara någon form av våldtäkt i sig.
Dessutom undrar jag hur fan det går till? Gjorde han det under samlaget när han har fjong? Eller var han kvar inne efteråt? Min gissning är att han var väldigt full.